mareckiabc Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Nawet jeśli by gwarancja nie obowiązywała choć myśle, że tak nie jest to ile tych rowerów się reklamuje i z jakiego powodu. To tylko ponad 3 tyś więc szczerze to mała kwota rekompensująca przyjmijmy brak gwarancji. Kupić, jeździć, cieszyć się rowerem i za pare lar kupić nowy, nie ma co filozofować. Odnośnik do komentarza
Przemeg Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca My nie o tym piszemy. Dywagujemy o tych, którzy kupili do dalszego handlu. Więc nie będą sprzedawać za 3 tysiące tylko drożej. I jednak przy alu ramie warto mieć gwarancję, bo jak coś pęknie to się wymienia a nie naprawa. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Ja nie widzę problemu. Jak jest dowód zakupu to nie ma żadnego problemu z reklamacją. Bez względu na to na kogo kupione. Dajesz paragon i reklamujesz z tytułu rękojmi. Nie ma znaczenia kto jest nabywcą. Zawsze możesz powiedzieć że dostałeś w prezencie. Jest 24 miesiące w UE od daty zakupu nie imiennie a na podstawie dokumentu sprzedaży. Gwarancja to inny temat. Specialized Bicycle Components Jeśli jesteś pierwotnym nabywcą, odnosi się do Ciebie, co następuje: Ramy i zestawy ram z widelcem marki Specialized: Specialized gwarantuje pierwszemu nabywcy detalicznemu integralność strukturalną ramy lub zestawu ram przez okres dwóch (2) lat * od daty zakupu. Farba i grafika nie są objęte tą definicją. Rama wraz z widelcem oznacza ramę marki Specialized wyposażoną w sztywny widelec marki Specialized. Widelce amortyzowane i części zawieszenia nie są objęte definicją ramy ani zestawu ramy z widelcem. Rama obejmuje sztycę siodła i tylni trójkąt zarówno w modelach sztywnych, jak i z pełną amortyzacją. • * ZAREJESTRUJ PRODUKT ABY OTRZYMAĆ DOŻYWOTNĄ GWARANCJĘ: pod warunkiem, że zarejestrujesz swój rower w Specialized w ciągu dziewięćdziesięciu (90) dni od daty pierwotnego zakupu detalicznego, Specialized zagwarantuje integralność strukturalną ramy lub zestawu ramy z widelcem pierwszemu nabywcy detalicznemu tak długo, jak pierwszy nabywca detaliczny zwany dalej Kupującym jest właścicielem produktu. Odwiedź www.specialized.com w celu rejestracji. Prawie zawsze tak było że nie miało znaczenia kto rejestrował produkt. Wątpię żeby się zmieniło. Odnośnik do komentarza
dfq Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca No i dalej tak jest. Zakładasz konto na specialized.com, rejestrujesz rower (nr ramy), dodajesz plik (kopia faktury) - bez problemu że z Hiszpanii czy skądkolwiek Odnośnik do komentarza
Przemeg Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca Rękojmia to rękojmia. Dla 1 właściciela spec ma dożywotnią gwarancje. I to jest gra warta świeczki, po to się kupuje nowy rower. Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca To mogę go sam złożyć albo sprytny kolega ? Czy muszę go z kartonem oddać do punktu Speca? Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 22 Marca Udostępnij Opublikowano 22 Marca 6 godzin temu, Przemeg napisał(a): My nie o tym piszemy. Dywagujemy o tych, którzy kupili do dalszego handlu. Więc nie będą sprzedawać za 3 tysiące tylko drożej. I jednak przy alu ramie warto mieć gwarancję, bo jak coś pęknie to się wymienia a nie naprawa. W tej cenie to kupujemy speca dla samej renomy, marki, jakości i promocyjnej ceny przede wszystkim Gwarancja jest drugorzędna. Zresztą, przy używaniu Chisela przez autora zgodnie z zamiarem, gwara nie będzie potrzebna. Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Moi drodzy, jaki dropper i amortyzator mam dokładnie kupić do tego Chisela? Rowerem będę jeździł po singlach bez szaleństw. Nie ogarniam tych wszystkich oznaczeń. Amor myślę, że ze 120mm wystarczy. Muszę zmontować wszystko do kupy zanim wyjadę z garażu to żona będzie myślała, że to już tak przyszło. Nie nadwyrężając już znacznie budżetu. Za rok rower zostaje dla syna a ja zbieram na fulla. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Amor 120 zmieni geometrię. Reba najlepszy stosunek jakości do kosztu zakupu i kosztów utrzymania. W dropperach nie jestem na bieżąco. Ja kupowałem wszystko w tym samym kolorze żeby żona nie kojarzyła 🙂 Na szczęście się jej pozbyłem bo to chore było 🙂 Zarabiasz, wydajesz. Przelicz jej buty i torebki jak będzie coś mówić na temat rowerów 🙂 Odnośnik do komentarza
Cajtek78 Opublikowano 23 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca Dropper'a tego mogę polecić:https://www.centrumrowerowe.pl/sztyca-regulowana-bikeyoke-divine-pd26026/Mam, używam, jestem mega zadowolony. Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca 46 minut temu, jajacek napisał(a): Amor 120 zmieni geometrię. Reba najlepszy stosunek jakości do kosztu zakupu i kosztów utrzymania. W dropperach nie jestem na bieżąco. Ja kupowałem wszystko w tym samym kolorze żeby żona nie kojarzyła 🙂 Na szczęście się jej pozbyłem bo to chore było 🙂 Zarabiasz, wydajesz. Przelicz jej buty i torebki jak będzie coś mówić na temat rowerów 🙂 W którą stronę zmieni się geometria przy amorze 120 ? Na plus czy minus jazdy po singlach. Odnośnik do komentarza
mareckiabc Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca Haha u mnie identyko. Całą zimę skompletowałem osprzęt koła, amor, napęd, hamulce i zaraz leci na przekładkę. Wszystko po cichosza 🤣 Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2 godziny temu, Bob napisał(a): W którą stronę zmieni się geometria przy amorze 120 ? Na plus czy minus jazdy po singlach. Na minus, rower kupujesz z myślą o synu. Dzieci z natury się mniej boją i im uczucie katapulty w trudnych techniczne miejscach nie przeszkadza. Przez te 120mm zamiast 100mm rower będzie trochę gorzej kładł się w zakręty i wymagał trochę więcej wprawy. Chisel ma dobry kąt główki ramy, na single nic więcej nie trzeba. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca To zależy od konkretnego modelu reby. Kolega zmieniał z Recona gold 100mm na Rebę 120mm. Kokpit mu się uniósł o 5mm więc wywalił jedną podkładkę spod kierownicy - geometria dla rowerzysty pozostała więc 1x1. Zmiana bardzo na plus na trudniejszych singlach, do jazdy po szczyrku, wiśle, bielsku z twisterami, rock n rollami itp taka zmiana jest bardzo na plus. Na trasy w stylu Stary zielony, Cygnam itp w Bielsku, czyli trasy bardziej enrudo, rower zyskał mega dużo na prowadzeniu. Na płaskie single w okolicy Torunia zmiana bez sensu i nie dająca żadnej przewagi. Jeśli się nie ścigasz, bierz najtańszego XLC, kosztuje to 250 zł, działa wolno, jest 50-100 gramów cięższa niż sztyce po 1000 zł, działa wolniej niż sztyce po 1000 zł, jest mniej trwała niż sztyce po 1000 zł, ale kosztuje 250 zł z manetką. Mam tą sztyce w dwóch rowerach do zabawy, w rowerze do wyścigów mam kind shocka lev integra - do wyścigów, gdzie ważne jest czy sztyca się podniesie w 0,5 s czy 1s, gdzie liczy się 50 gramów itp, lev jest super, na górskie single XLC jest równie dobry i przy okazji 4 razy tańszy. Jest na tyle tani, że zamiast serwisu, kupuje się kolejną sztukę. https://www.rowertour.com/p/78529/sztyca-regulowana-xlc-sp-t10-z-manetka#rozmiar-30,9-x-400mm Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca O, ta tania sztyca to w sumie fajna sprawa na początek. Nie potrzebuję wodotrysku, wystarczy, że siodełko trochę się opuści albo podniesie. Jaki numer z tych numerów mam wybrać do Chisela ? Jeśli chodzi o amortyzator to może ten Judy faktycznie mi styknie na początek, może dam go na serwis zerowy. Do tej pory jeździłem na amorze, który chyba wogóle nie pracował 🙂 Bardziej chodzi mi o nadgarstki, chociaż może sam nie wiem o co mi chodzi 🙂 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się