Skocz do zawartości

jajacek

Użytkownicy
  • Ilość treści

    6408
  • Rejestracja

  • Ostatnio

4 obserwujących

O jajacek

  • Ranga
    Wytrawny forumowicz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Warszawa Bemowo

Ostatnio na profilu byli

4043 wyświetleń profilu
  1. X5 po prostu w szybkim tempie sie rozpada bo jest z kiepskiej jakosci materialow. 27,5 nie ma przyszlosci. To przejsciowy rozmiar. Zwrotnosc mozna osiagnac np. skracajac mostek Sent from my SM-T360 using Tapatalk
  2. Podjezdzalem Kralova Hole. Piekna gorka. I bylo bardzo ciekawie bo na dole bylo piekne sloneczko i ciepelko a na gorze huragan 120 km/h i moja przyjaciolka poruszala sie na czwrokach :) Jechalusmy tez z mlodym z Popradu cyklohodnikiem do Svitu a stamtad do Strby wiec tez okolice ktore przemierzales. Sent from my SM-T360 using Tapatalk
  3. 27,5 to bzdura. Informuję że koła w takich rowerach są zdejmowane. Jedyne sprężynowe które prawidłowo działają i do czegoś się nadają to RockShox, najlepiej Recon. Przy czym maksymalna waga jeżdziec + rower to 100 kg. X5 to dno. Co do gwarancji w Giant to dobrze słyszałeś.
  4. Różnica między jazdą na atrapie a jazdą na przyzwoitym rowerze jest kosmiczna. Wynika ona z tego że przyzwoity amor amortyzuje i pomaga utrzymywać przyczepność, plus lepszy napęd daje lepszą kulturę pracy napędu, lepsze hamulce lepiej hamują a lepsze koła na lepszych oponach dramatycznie lepiej się toczą. Wiec za ok. 500-1000 zł więcej w zależności od modelu zyskujemy dwa razy lepszy rower. Natomiast różnice pomiędzy rowerami za 3-3,5k a takimi za 6k nie są już tak znaczne. Jeździłem na takich atrapach. Męka a nie przyjemność z jazdy.
  5. Sugeruję co pół roku. Tu jak odpowietrzać:
  6. Tak. GS wolniej zmienia biegi natomiast powala obsłużyć kasetę do 30 a czasem nawet do 32.
  7. Kup rower na kołach 29, rozmiar ramy 19 cali. Większość wskazanych to atrapy rowerów terenowych. Jedyny w tym budżecie, który nadaje się do jazdy terenowej to Indiana X-Pulser 6.9. Jeśli nie ma to być jazda w terenie tylko bardziej po asfalcie to Indiana X-Pulser 5.9 też się nada. Nie słuchaj bajek sprzedawców o Specialized, Trek czy Scott. Te firmy robią świetne rowery, sam mam 4 Spece i 1 Trek, le dopiero od poziomu powyżej 6000 zł. To co sprzedają za 2k jest znacznie gorsze niż ta Indiana.
  8. Spróbuję być chociaż ścigać się nie będę.
  9. Mam obecnie rower miejsko/trekkingowy, reaktywowany po 10-latach rdzy na balkonie. Ma 7 biegów, inna lewą manetkę, inną prawą, obie obrotowe. Ale po prawidłowej regulacji wszystko chodzi bez problemów. Trochę mnie korciło żeby go przerobić wkładając kilka stów ale używam w nim ze 3 biegi. Więc pytanie brzmi po co? I tak też trochę jest z tym Krossem. Ja bym wymienił to co trzeba żeby był sprawny. Ale jakieś większe inwestycje w niego uważam za bezcelowe.
  10. Ja bym w niego nic nie wkładał ponad to co niezbędne. Jest to strucel. Lepiej zbierać na nowego lub bardziej sensowną używkę. To i tak nie będzie nigdy rowerem mtb. Wymienić co trzeba i się toczyć póki nie zbierzemy na coś lepszego.
  11. To już wiem dlaczego tak się znowu za dziewczynami oglądam 🙂 Podeszło znaczy, że odczuliśmy że to coś robi i subiektywne odczucie jest takie, że jedzie się lepiej niż na samej wodzie. W przeciwieństwie do BCAA, w przypadku którego nie widzę żadnej różnicy. W kwestii działania a raczej niedziałania ponad 90% suplementów, odsyłam nieustająco do lektury książki Willa Brinka, Diet Supplements Revealed. Jej kopia w PDF wisi w necie.
  12. Ja nie z Łodzi więc do końca nie wiem. Wiem że moi koledzy. Bittner i Tomczak, razem z synami, często stamtąd, spod Della, jeżdżą. A razem z nimi parę innych osób.
  13. Do rekreacji nie ma znaczenia czy są sztywne osie czy nie. Oczywiście przyszłościowo lepiej mieć niż nie mieć. Ze sztywnymi osiami wiążą się też zwykle piaty boost, przez co rama nam się poszerza i akceptuje szersze obony, co staje się obecnie coraz bardziej popularne. Przejeździłem parę lat na rowerze bez sztywnych osi i nie było to jakąś wielką uciążliwościa. Natomiast oczywiście bywało że tarcze tarły o klocki. Sztywna oś zwykle rozwiązuje ten problem. Do jazdy po wszystkich nawierzchniach uważam napęd Deore 2x10 za optymalny w rekreacji. Hamulce MT200 do rekreacji może ok ale nie sądzę żeby długo przeżyły. Docelowo podmianka na Deore. Co do Cube to tłuką miliony tanich rowerów na ramach, które się prawie nie zmieniają. Ich ramy są ciężkie, podobnie jak podstawowe ramy Kross czy Unibike. Merida ma bardo fajną ramę Big Nine Lite. Jest na niej zbudowane kilka rowerów. Co do pozycji to należy pamiętać że kokpit zawsze można zmodyfikować a mostek alu czy kierownica alu dużo nie kosztują. XC 050/100/500 z Deca (ta sama rama) jest rowerem o nowej geometrii, tzw. progresywnej. Czyli bardzo długa górna rura i krótki mostek. Nie każdemu musi to odpowiadać. Jak szukamy komfortu to raczej tylko amor powietrzny i nie Suntour. Zdalna blokada skoku jest mocno przereklamowana.
  14. Jakoś nie mam przekonania czy BCAA coś daje na poziomie niewyczynowym. Natomiast ostatnio mam bardzo dobre doświadczenia z suplementem Biogenix Cell Pump Revolution. Kreatyna plus tlenek azotu. Podeszło i mnie i młodemu. Dosypuję do bidonu.
  15. Wiem że pod siedzibą Dell zbierają się ustawki. Jeżdżą też do Głowna, do Darka Baranowskiego.
×
×
  • Utwórz nowe...