Skocz do zawartości

jajacek

Użytkownicy
  • Ilość treści

    7815
  • Rejestracja

  • Ostatnio

3 obserwujących

O jajacek

  • Ranga
    Wytrawny forumowicz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Warszawa Bemowo

Ostatnio na profilu byli

9182 wyświetleń profilu
  1. Przyzwoity rower. Drugi prawie identyczny wątek dzisiaj. Nie było problemu z tymi rowerami. Rok temu kosztował 2200. Kiepskie koła ale da się używać.
  2. Rowery ze średniej półki 5-8k mają zwykle peszel do myk-myka. W tańszych serwis przewierci dziurkę.
  3. Wyścig pojedzie raz na rok a jeździć po okolicach zamieszkania i w weekendy będziesz cały rok. Więc wybrałbym co ważniejsze. Mam kilku kolegów jeżdżących tego typu wyścigi na szosie. Jeden z nich liczył 3150 km, który mój kumpel pokonał w 9 dni. Jechał z kilkoma bikepackingowymi torbami i spał na przystankach owinięty w folię. Jest to kompletne wariactwo ale co kto lubi. Nie zmienia to mojego podejścia do tematu. Jeździłem ustawki mtb 100km z ludźmi którzy się ścigają i wszyscy jechali na rowerach XC. Jeździłem w górach w Czechach i na Słowacji w cięższym terenie. Jeździliśmy paczką w któr
  4. Pytanie co chcesz osiągnąć? Moim zdaniem początkujący amator nie potrzebuje trenera. Przyda się trener zawodnikowi, który wskoczył na poziom walki zbliżającej do podium czołowych lokalnych wyścigów. I to wtedy kiedy ten amator ma ogarnięte wszystkie elementy układanki wyścigowej. Czyli posiada dobry sprzęt, pulsometr, pomiar mocy (bardzo przydatny ale nie niezbędny), prowadzi dzienniczek treningowy, ma ogarniętą dietę, sen i suplementację, trening siłowy i rolowanie. A jeśli nie, to są to wyrzucone pieniądze. Lepiej zainwestować w kilka książek i wsłuchiwać się w sygnały swojego organizmu. W W
  5. 2x10 tańszy w eksploatacji. Miałem 2x10, teraz mam 2x11. Nie widzę różnicy oprócz tego że łańcuchy i kasety droższe.
  6. Bardzo przyzwoity rower. Był hitem sprzedaży w zeszłym roku kiedy kosztował ok. 2500. Podobny do niego Indiana Storm X7 kosztował niedawno 2999. Może jest jeszcze za tyle w którymś ze sklepów.
  7. 1. Deore było od zawsze kiedy pamiętam, czyli od lat 90-tych. 2. Jeśli się zamierzasz ścigać walcząc o przyzwoite miejsce to wybór jest tylko jeden: karbon. Ale za 5k karbonu nie kupisz, więc mimo całej filozofii, budżet jest tylko na alu. Najtańszy przyzwoity karbon to XC900 z Decathlonu za 7k. 3. Koła przy tym wzroście tylko 29. Na innych nikt się w XC w zasadzie nie ściga. 4. Czy XC czy trail zależy od potrzeb. Budżet nie jest na fulla tylko na HT. Na porządnego trailowego aluminiowego HT raczej też za mało. 5. Manele do spania, bagażniki, błotniki trochę wykluczają się z wyścigowyc
  8. Niestety damskie ramy to nie moja bajka i pozostają poza moją sferą zainteresowań. Z rozmów z zawodniczkami z którymi czasem jeżdżę wynika że poza kolorystyką nic nie wnoszą. Wiem że są też rowery Cube na kołach 27,5 cala, może bardziej pod kobiety też. Nie zgłębiałem tematu.
  9. Jest mi tylko wiadomo o rowerach Cube, które udają MTB a są w rzeczywistości geometrycznie crossami z kołami mtb. Róznice techniczne są na stronie producenta. Nie spotkałem innych mtb o podobnej geometrii.
  10. 2095 w programie Elite albo 159 w liczniku. https://elitesrl.zendesk.com/hc/en-us/articles/115005042389-Set-wheel-circumference-on-an-external-device-with-Turbo-Muin-Smart-B-
  11. Pressfit można zawsze ogarnąć za pomocą dobrego adapteru. Np. Token Ninja. Też mam w szosie i bez problemów. Rower jest IMO bez hamulców. Więc trzeba zamienić spowalniecze i badziewne tarcze i klocki na hamulce. Koszt 800 zł. Reszta ma ręce i nogi.
  12. Bardzo ciekawy rower znalazłeś. Rama carbon z Boost ze średniej mięsistości karbonu dobrze wróży. SID Select to sam się zastanawiam czy sobie nie zafundować. Manetka od razu do wymiany na XT bo różnica między SLX a XT jest bardzo duża w funkcjonalności. Ale to nieduże koszty. Opony i koła bez zastrzeżeń. Są to podstawowe ale dosyć pancerne koła DT Swiss. Mam o oczko lepszy model X 1700, który jest bardziej wyścigowy. Bardzo dobrze zestawiony rower z dobrą wagą. Co do geo i rozmiaru. Teoretycznie wpasowujesz się idealnie w L/19 cali u niemal każdego producenta. W porównaniu do mojego Spec
  13. Radon jest to podobna marka jak Canyon czy Rose. Sprawdzona. Działa od lat. Wszystko mi się w tym rowerze podoba oprócz amora. Sprawdź czy kupisz w PL Service Kit do niego. Bo o takim amorze nie słyszałem. A serwisować trzeba. Co do drugiego pytania to trzeba porównać geometrię. Mam rower XC ze sportową, ścigancką geometrią i jeżdżę na nim długie, komfortowe wycieczki. Kwestia customizacji kokpitu.
×
×
  • Utwórz nowe...