Skocz do zawartości

dfq

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

846 wyświetleń profilu

dfq's Achievements

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Podłącz Garmina do komputera, wejdz na widoczny dysk do katalogu Garmin/activities . Tam są wszystkie fity. Skopiuj własciwy na dysk i dodaj aktywnosc do Garmin Connect
  2. Ej Dominika, idziesz w złym kierunku 😀 Popatrz w czym jeździł peleton na tegorocznym Giro - szybki zasłaniające pół twarzy. A Bernal to juz w ogóle jak kosmita - w Oakley Sutro Classic , haha. Ale oczywiście de gustibus non est disputandum 😆
  3. 1. Jesli chcesz jezdzić wszedzie to góral jest najbardziej uniwersalny 2. Na 170cm wzrostu 19 cali bedzie na o wiele za duża. Ja jezdze na 19nastkach a mam 183cm 3. W nowych rowerach przewaznie siodełka są budzetowe. jak ma być wygodnie najlepiej kupic lepsze siodełko i spodenki z wkładką
  4. dfq

    BH gravel

    Wszystko możliwe ;-). Na marginesie ładny rower ale obecne ceny rowerów kosmiczne 🙄
  5. dfq

    BH gravel

    przecież tam jest GRX
  6. Nie 2019 tylko 2018, ale rama taka sama i czarny ?
  7. Gratuluję, fajny rower 😎. Co do napędu to się nie wypowiem bo mam 2x 26/36T i dla mnie jest ok. Jeśli chodzi o koła - na pewno najlżejsze nie są, ale jeśli ktoś się nie ściga to nie bedzie zawiedziony. W terenie sprawują się dobrze na asfaltach gorzej (balony) . Szerokie obręcze i opony dają radę w trudnym terenie i są mocne, komfortowe. Na moich zrobiłem ponad 5 tys km i wszystko jest w porządku, tylna opona już lekko starta, piasty dalej ładnie się kręcą. Na szybkie szutry i asfalty dokupiłem drugi set lekkich kół z cienkimi oponami na mleku.
  8. Ja ostatnio w tej mojej asfaltowo-szutrowej specyfikacji z reguły blokuję sobie Rebę na goleni i działa to fajnie (opony na mleku z nizszym cisnieniem dobrze amortyzują).I tak przy mocniejszych wstrząsach amor nieco sie ugnie. Gorzej z blokowaniem jest w terenie na korzeniach i dołkach (trudno ręką trafić) Kiedyś chciałem założyć sobie manetkę blokady i uzyskałem informację że w tym modelu Reby nie wystarczy dokupić manetkę. Trzeba jeszcze coś wymienić w środku - tłumik czy coś w tym stylu. Nie pamietam juz dokładnie. Dałem sobie z tym spokój bo nie używam od/blokowania az tak czesto.
  9. Bez opon ok 1600 - niestety straightpull, boost i ratchet kosztują. Obrecze są lekkie {22.5mm, 28h) z możliwością założenia grubszych opon MTB w przyszłości. I dodatki :
  10. Z oponami ( semislicki -drogie) coś ponad 2100. Ratchet 18 jest prawie bezgłosny w trakcie jazdy, musze spróbować z 36T. Zamawiałem w Lemonbike - zrealizowali w 3 dni, świetnie zabezpieczone w transporcie. Na razie testowo zamontowałem rogi i zrobiłem 5km - rower jedzie jak szalony. Jutro jak pogoda pozwoli tradycyjna "treningowa" traska wzdłuż Wisly (35km), trochę szutru i głównie asfalt. Jeszcze musze zmienic juz łańcuch (prawie 2tys km, choć niby nie wyciągniety)
  11. A ja poszedłem w nieco innym kierunku : drugi zestaw kół do Chisela na szutry i asfalty DTswiss xr361 straightpull + dt 350 boost ratchet 18 + IRC Boken 40C w systemie tubeless. Będą wymiennie do setu firmowego
  12. dfq

    Rdza na łańcuchu

    No przecież ten twój łańcuch nie będzie wieczny. Parę tysi km i do wymiany bo się rozciągnie.
  13. No to gratuluję. Miłej jazdy. Jaki rozmiar ?. W wersji seledynowej ? tzn czarny z seledynowym napisem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...