Skocz do zawartości

dfq

Użytkownicy
  • Ilość treści

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O dfq

  • Ranga
    Forumowicz

Ostatnio na profilu byli

698 wyświetleń profilu
  1. Nie 2019 tylko 2018, ale rama taka sama i czarny ?
  2. Gratuluję, fajny rower 😎. Co do napędu to się nie wypowiem bo mam 2x 26/36T i dla mnie jest ok. Jeśli chodzi o koła - na pewno najlżejsze nie są, ale jeśli ktoś się nie ściga to nie bedzie zawiedziony. W terenie sprawują się dobrze na asfaltach gorzej (balony) . Szerokie obręcze i opony dają radę w trudnym terenie i są mocne, komfortowe. Na moich zrobiłem ponad 5 tys km i wszystko jest w porządku, tylna opona już lekko starta, piasty dalej ładnie się kręcą. Na szybkie szutry i asfalty dokupiłem drugi set lekkich kół z cienkimi oponami na mleku.
  3. Ja ostatnio w tej mojej asfaltowo-szutrowej specyfikacji z reguły blokuję sobie Rebę na goleni i działa to fajnie (opony na mleku z nizszym cisnieniem dobrze amortyzują).I tak przy mocniejszych wstrząsach amor nieco sie ugnie. Gorzej z blokowaniem jest w terenie na korzeniach i dołkach (trudno ręką trafić) Kiedyś chciałem założyć sobie manetkę blokady i uzyskałem informację że w tym modelu Reby nie wystarczy dokupić manetkę. Trzeba jeszcze coś wymienić w środku - tłumik czy coś w tym stylu. Nie pamietam juz dokładnie. Dałem sobie z tym spokój bo nie używam od/blokowania az tak czes
  4. Bez opon ok 1600 - niestety straightpull, boost i ratchet kosztują. Obrecze są lekkie {22.5mm, 28h) z możliwością założenia grubszych opon MTB w przyszłości. I dodatki :
  5. Z oponami ( semislicki -drogie) coś ponad 2100. Ratchet 18 jest prawie bezgłosny w trakcie jazdy, musze spróbować z 36T. Zamawiałem w Lemonbike - zrealizowali w 3 dni, świetnie zabezpieczone w transporcie. Na razie testowo zamontowałem rogi i zrobiłem 5km - rower jedzie jak szalony. Jutro jak pogoda pozwoli tradycyjna "treningowa" traska wzdłuż Wisly (35km), trochę szutru i głównie asfalt. Jeszcze musze zmienic juz łańcuch (prawie 2tys km, choć niby nie wyciągniety)
  6. A ja poszedłem w nieco innym kierunku : drugi zestaw kół do Chisela na szutry i asfalty DTswiss xr361 straightpull + dt 350 boost ratchet 18 + IRC Boken 40C w systemie tubeless. Będą wymiennie do setu firmowego
  7. No przecież ten twój łańcuch nie będzie wieczny. Parę tysi km i do wymiany bo się rozciągnie.
  8. No to gratuluję. Miłej jazdy. Jaki rozmiar ?. W wersji seledynowej ? tzn czarny z seledynowym napisem ?
  9. Ten czerwony ma taki lakier który zmienia odcienie pod wpływem intensywności światła (słońca). Gripy miałeś od nowości czerwone ? Żona ma czarne. Polecam Jacku szczególnie Małe Pieniny - na górala jesienią przy słonecznej pogodzie - cudo. Szczawnica - Jaworki - Dolina Białej Wody - Przełęcz Rozdziela - Pod Wysoką - Durbaszka - Szafranówka - Szczawnica (ok 27km)
  10. ja jeźdżę na tych gripach od półtora roku (tylko czarnych) - bardzo dobre. Jeszcze lepsze (amortyzacja) są bardzo podobne ODI Rogue (mam w drugim rowerze).
  11. No to dużo zdrowia bo to najważniejsze a dalej na takim sprzęcie to juź się będzie samo kręciło ?
  12. Może masz włączoną opcję - uwzględniaj popularne trasy. Wtedy często wyznacza po asfaltach.
×
×
  • Utwórz nowe...