Skocz do zawartości

Szosa w okolicach 30k


Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam nie narzekam na terkotanie, nie musze mieć dzwonka w rowerze ani nie muszę wrzeszczeć "uwaga lewa!!!!!". Po prostu na trasie jak kogoś mijam to odpuszczam na chwilę korby i rowerzyści z przodu od razu wiedzą, że ktoś będzie ich wyprzedzać. Jak jadą obok siebie to zjeżdżają na bok.

Znowu jak jadę czymś wolniejszym i to ja jestem wyprzedzany to jak słyszę dźwięk piast z tyłu to wiem że zaraz ktoś obok mnie przeleci i trzymam się prawej strony.

Odnośnik do komentarza

dt swiss ze smarem nie tyrkocze, przynajmniej dt swiss 240 na ratchecie 32. W porównaniu do mojego dt swissa, piasty mavica to jadący czołg kiedy dt to będzie tesla, a piasty mavica też nie są głośne. Ponoć jak się usunie smar z dt swiss to są głośne, ale nie wiem czemu ktoś miałby upośledzać działanie piast i skazywać je na krótsze życie usuwając smar. 

Odnośnik do komentarza

Ha ha, widzę, że niezłą dyskusję rozkręciłem. ? Jak słyszę trrrrrrr, to wiem, że muszę przyspieszyć, żeby ten na kolarce się trochę pomęczył tempem. ? No chyba, ze jest pod wiatr, to i tak nie ma co się spinać. ?

JaJacek. To w peletonie "połowa" zawodników musi zakładać stopery,;-) skoro taki jazgot powstaje z kilkudziesięciu rowerów/piast. ?

Odnośnik do komentarza
[mention=11126]krix[/mention] nie wiem jakie to są piasty ale dobrze nasmarowany bębenek w dt swiss ma raczej taki pulsujący dźwięk. Jednostajny staje się gdy warto przesmarować. Ale nie wiem czy w każdym dt swiss tak jest. [mention=472]jajacek[/mention] wiesz może?
To jest nowy rower. Czy oznacza to, że trzeba go nasmarować od razu? A to od razu podpytam - tam są łożyska maszynowe i je też się smaruje? ( przepraszam za głupie pytanie)

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza

Może Jacek doradzi. Ja szczerze nigdy nie kupiłem kół systemowych dt swiss, co najwyżej złożone przez "kołodziejów" i przez nich przeserwisowane przed sprzedażą. Nawet smar raz dostałem w komplecie. Zajrzeć pewnie nie zaszkodzi, bębenek zdejmuje się bez narzędzi. Smaruje się system zapadkowy - są fajne tutoriale na yt.

Odnośnik do komentarza

Zrobię lekki offtopic wracając do głównego tematu ?

Podjąłem już wstępną decyzję i skłaniam się jednak ku Specialized (chyba, że ktoś jednak przekona mnie jeszcze do Scotta lub Gianta)

Pytając w sklepie pojawiła się jeszcze możliwość zakupu tej wersji:
https://www.specialized.com/us/en/tarmac-sl7-expert/p/199467?color=335321-199467

Jednak zastanawiam się nad zakupem wersji Comp https://www.specialized.com/pl/pl/tarmac-sl7-comp--shimano-105-di2/p/257114?color=396143-257114 i wymianą kół na komplet https://www.specialized.com/pl/pl/roval-rapide-cl-ii/p/174214?color=350602-174214&searchText=30021-5101

Co o tym sądzicie? Może pominąłem coś istotnego?

Lekkim minusem jest 105 zamiast Ultegry, ale koła są chyba lepsze niż te w podanym wyżej Expercie? Dochodzi do tego też aspekt wizualny, jednak białe malowanie bardziej mi się podoba niż ten zielony ? Minusem jest też cena, bo jednak ten komplet wychodzi trochę drożej :< Jeśli chodzi o koła to oczywiście te na wysokim stożku podobają mi się bardziej, ale lekko obawiam się tych bocznych podmuchów wiatru, o których pisaliście wcześniej. Może lepiej wziąć te: https://www.specialized.com/pl/pl/roval-rapide-c-38/p/205534?searchText=30021-4500&color=330189-205534?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...