Skocz do zawartości

krix

Użytkownicy
  • Postów

    349
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

434 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krix

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Mam więc i ja 🙂 Witam serdecznie niniejszym, po dłuższym czasie nieobecności.
  2. Może warto zrobić spis stron, gdzie można kupić coś w dobrej cenie? Przypuszczam, że w grę wchodzi zagranica, bo w PL są słabe przeceny. To ja zacznę, nic oryginalnego, ale nie znam więcej: www.bike-discount.de Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  3. A może do pewnych rzeczy trzeba dorosnąć? :) ;) Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  4. Kto mógł wiedzieć, że będzie padaka na rynku. Gorzej, jak kupisz akcji za 100k i tracisz. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  5. (chyba) @Oskarr pisał, że te opony ciężko jeżdżą i trzeba zmienić Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  6. [mention=11628]Terenominator[/mention] Dorzucę kilka swoich myśli, to jest rozważanie teoretyczne ( na podstawie lektury Forum): 1. Jak kupisz za dobry amortyzator (SID,Fox) to masz drozszy serwis i nie dokońca, o ile rozumiem, jesteś w stanie sam serwisować 2. Jak kupisz Recon Gold albo Reba, to sam przeserwisujesz, ale w mocnym terenie nie będzie tak super wybierał 3. Byłem przez chwilę włascicielem karbonowego HT, który ważył 10 kg. To jest naprawdę ogromna różnica 4. Napęd 2x może być tańszy w serwisie i lepszy (ale o tym już mówiliśmy). 5. Jeździlem tez ostatnio na Radon Scart Light 10 mojej żony (rozmiar M) - to jest bardzo dobry cross, 3x, niesie i jedzie się szybko. W lesie i w terenie czuć, że niedomaga, chociaż ma dobry amor. Opona to maksymalnie 1,75 6. Temat sztywnych osi i QR - [mention=472]jajacek[/mention] może być tak, że są QR i QR. W moim złomiastym trekkingu mam szybkozamykacz i rama z tyłu jest tak skonstruowana, że tylne koło mogę ustawić rzeczywiście w dowolnym położeniu, czyli prosto lub bardziej lub mniej krzywo, natomiast tam mam hamulce v-brake. Natomiast amor Paragon Gold w wersji z szybko zamykaczem 9 mm jest tak skonstruowany że koło wstawisz tylko w jedno położenie, ma po prostu takie wgłębienia Gdzie wchodzi szybko zamykacz. Podobnie rama Radon Scart Light z tyłu podobnie jest skonstruowana, choć to wgłębienie, to miejsce gdzie ma wejść szybkozamykacz nie jest już takie wyraźne jak w amortyzatorze. Może być więc tak że w "nowoczesnych" ramach z szybkozamykaczem łatwiej je trzymać ciągle tą samą pozycję. A dlaczego musimy koło wypinać i nie wystarczy raz dobrze ustawić? Chociażby sytuacja wymiany dętki. Oczywiście sztywne osie są lepsze. Z tym nie dyskutuję. Chodzi mi o to, że może obecnie te QR sa mniej beznadziejne. Ciekawe, jak w Cube Attention/Analog/Aim. [mention=3645]Bonnum[/mention] jak to jest?
  7. @jajacek Jacek, jeśli to jakkolwiek Cię pocieszy, to ja też sprzedałem w życiu lekkomyślnie kilka dobrych gratów (nie rowerowych). Staram się tego nie wspominać, bo mi nastrój siada.
  8. Napęd "1x" jest modny, ale skoro lubisz Jacka @jajacek (ja zresztą też), to poczytaj jego posty o przewadze "2x" w kontekście a. uniwersalności napędu b. kosztów eksploatacji. Są oczywiście osoby na Forum o odmiennym poglądzie, też mają swoje racje, w każdym razie coś trzeba wybrać :) Bliskie sercu jest to, co napisałeś, że dłuuugo podejmujesz decyzję o rowerze hahaha Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  9. Na przestrzeni 4 miesięcy ja kupowałem 2 rowery z bike-discount. Czekasz jakieś 2 tygodnie. Sklep pewny. Minusy: - Reklamacja daleko - Wysyłka do Polski 23 % proc Vatu, więc nieco drożej (na stronie masz ceny z 19% niemieckim Vatem). - Przesyłka 50 Euro brutto Plusy: - na rowery Cube są bardzo dobre promocje ( Radon to ich marka więc nie ma innego sklepu z Radonem) - do 14 dni zwracasz rower za darmo (przyślą kuriera). Rower moze być wypróbowany do 20 km na asfalcie, o ile pamiętam zasadę - jak masz firmę, kupujesz netto (w Polsce też, ale tu trzeba rozliczyć Vat, który Ci US odda, co wg mnie obciążone jest większym ryzykiem zainteresowania się urzędnika, co to za operacja) Co do Twoim wymagań to są identyczne z moimi :) Choć wychodzę z innych potrzeb. zobacz na post https://roweroweporady.pl/f/topic/10001-mtb-solidny-rekreacyjny-pod-przyczepk%C4%99/#comment-71423 Mój wniosek na razie jest taki, że obecnie (prawie) nie ma takich rowerów (lekka, nowoczesna, wygodna rama, napęd 2 x , otwory na bagażnik). Trzeba kombinować, przerabiać, iść na kompromisy, ew. zmieniać myślenie (ja ppd wpływem forum otworzyłem się na filozofię, że w rower trzeba się wpasować, ale na razie teoretycznie, więc nie mogę więcej powiedzieć z praktyki) Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  10. Zacna inicjatywa. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  11. Trzeba wejśc przez VPN, bo Europa zablokowana. Ja wygenerowałem za darmo. @jajacek o tym pisał kilka razy, jak korzystać Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  12. Aim, Attention, Analog - to jest ta sama rama. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  13. Słusznie. Tańsza opcja - pomierzyc się dokładnie, użyć Competetive Cyclist Bike Calculator -> użycie ustawień pod nazwą Eddy Fit i potem zmierzyć linijką rower :) Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
  14. Jeśli chcesz Cube Attention, to w Polsce są sklepy, które obniżyły ceny, jest taki nie pamiętam nazwy, na Forum ktoś linkował, albo niemiecki bike-discount. Jeśli chcesz rower to jazdy rekreacyjnej to rozważ napęd 2 x 10 (11), czyli Attention ale nie SLX (ten ma juz jeden blat z przodu). Na Forum jest sporo wypowiedzi za i przeciw napędowi "2 x". Z tym że , jeśli to ma być turystyka, mnie przekonuje idea "2x". Dlatego podpowiadam taki układ. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...