Cajtek78 Opublikowano 29 Września Udostępnij Opublikowano 29 Września W Sparku są dwie rzeczy, które mogą mnie spowalniać: tył ugina się po zablokowaniu pozycja na rowerze - zbyt nisko na podjazdach, zbyt daleko od osi suportu - odczuwam to w kolanach Co do pierwszego to masz coś nie tak ustawione, u mnie blokuje prawie na sztywno. Co masz na myśli za nisko? Dla mnie było sporo za wysoko i obniżyłem pozycje kokpitem... Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 30 Września Udostępnij Opublikowano 30 Września 9 godzin temu, Cajtek78 napisał(a): Co do pierwszego to masz coś nie tak ustawione, u mnie blokuje prawie na sztywno. W moim luxie trailu musiałem naciągnąć o 1 cm linkę blokady tyłu, aby blokada zaczęła działać. Fox podaje, że sag powinien być u mnie 25%, na ściganie się to nie nadaje i strasznie buja, na wyscig ustawiłem 10% i było zdecydowanie lepiej. Mimo tego, mój dalej przegrywa na podjazdach z ht. Chyba na przyszły sezon wrzucę ulepszenie w postaci chińskich kół karbonowych, kasety slx, korby slx i karbonowej, zintegrowanej kierownicy. Z spd, koszykami i garminem powinien wtedy ważyć 12.3-12.4 kg. Ale za to jestem bardzo zadowolony z pracy deore m6100, pięknie zmienia biegi, co ciekawe, nie ma najmniejszego problemu z obsługą kasety srama. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października W dniu 29.09.2024 o 10:53, Oskarr napisał(a): @wino znajomy, ktory miał podobne czasy jak ja na xcm, raz ja wygrywalem, raz on, po przesiadce na sparka zaczął mnie odstawiać po 20 minut ma 4 godzinnym wyścgu. Fulle są wolniejsze na podjazdach, trzeba mieć wtedy trochę więcej mocy aby się utrzymać za chłopakami na ht na podjazdach, ale w górskich maratonach i na szybkich singlach powinieneś odrabiać. Na fullu musisz jednak nauczyć się jeździć. Ja wczoraj pierwszy raz się ścigałem na luxie, skończyłem na 5/Open i 1 w m30. Na ht byłaby szansa na 2 miejsce w Open. Czołówka odjechała mi na długim podjeździe o 10 sekund (jechali na lekkich, 9-10 kg ht, mój lux 13 kg) I już nie dogoniłem pociągu. Na wszystkich elementach technicznych według stravy miałem najlepsze czasy, ostatecznie straciłem do 2 miejsca 1 minutę. Na ht bym wolniej robił elementy techniczne, ale utrzymałbym się w pociągu i dojechał do mety w grupie. Z fullami jest tak, że daje Ci przewagę jak masz więcej mocy. Jak mocy i techniki brakuje, będziesz szybszy na lekkim ht. Co to za lux? Czy to Lux Trail Canyon ? Trochę wypadłem z tematu po nieobecności a czaję się na takiego Canyona od dłuższego czasu. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 15 minut temu, ram napisał(a): Co to za lux? Czy to Lux Trail Canyon ? Trochę wypadłem z tematu po nieobecności a czaję się na takiego Canyona od dłuższego czasu. Tak, Canyon Lux Trail CF6. Odnośnik do komentarza
Yacko Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października 2 godziny temu, Oskarr napisał(a): Tak, Canyon Lux Trail CF6. Masz tą wersję ze schowkiem w ramie ? Były jakieś narzędzia dołączone, czy trzeba dokupić ? Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Mam wersje ze schowkiem. Do schowka jest dołączona torba aby tam władować dętkę i inny szpej i wygodnie się to wyciągało. Ma też miejsce do montażu multitoola od spodu na górnej rurce, multitool trzeba u nich kupić dedykowany. Schowek ma tez miejsce do wpięcia naboju z co2 i pompki, te też nie są dołączone. Odnośnik do komentarza
Yacko Opublikowano 3 Października Udostępnij Opublikowano 3 Października Któryś model Canyona miał jeszcze możliwość chowania w kierownicy czegoś, ale nie pamiętam dokładnie. Prosty klucz dynamometryczny dają jeszcze ? Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 4 Października Udostępnij Opublikowano 4 Października 12 godzin temu, Yacko napisał(a): Któryś model Canyona miał jeszcze możliwość chowania w kierownicy czegoś, ale nie pamiętam dokładnie. Prosty klucz dynamometryczny dają jeszcze ? Oni mają w ofercie prosty multitool, który mieści się w każdą kierownice. Tak, dokładają prosty klucz dynamometry. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się