Skocz do zawartości

Może głupie, ale…buty z spd a zwykłe pedały


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 
Pytanie z serii „nie ma głupich pytań” 🙂 

Mianowicie sprawa wygląda tak, że przygodę z rowerem szosowym zaczęłam rok temu więc jestem laikiem, ale nie o to chodzi bo każdy kiedyś musiał coś zacząć…czyż nie ? 😅 Pojawiła się też u mnie zajawka na rowerowe ciuchy, ale buty, w których jeżdżę to niestety zwykłe adidasy🙈 Baaaaardzo bym chciała zacząć jeździć w butach typowo szosowych, ale obawiam się, że przy mojej „gracji” zaliczałabym gleby przy wypinaniu😅😅😅 Tak więc czy da się jeździć np w butach mtb, które trochę przypominają szosowe, ale bez pedałów SPD ? 
 

Poniżej link do przykładowych butów

https://www.centrumrowerowe.pl/buty-mtb-fizik-terra-x5-pd17948/?v_Id=181793

 

 

https://www.centrumrowerowe.pl/buty-mtb-giro-ventana-pd37025/?v_Id=205157


https://nsrsport.pl/pl/p/BUTY-MTB-BONTRAGER-EVOKE-WSD-CZARNE-41/2773?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA7aSsBhCiARIsALFvovxG1E_hCrRj2Siv0k2_ArQybvorytif48Fgx0exNCYGivyrCD7Nu1IaAq91EALw_wcB

 

Odnośnik do komentarza