Skocz do zawartości

liftlodz

Użytkownicy
  • Postów

    813
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia liftlodz

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. liftlodz

    Stery

    Masz klasyczne stery z łożyskami kulkowymi w wiankach. Zobacz film, najważniejsze dla Ciebie informacje od 7.50 .
  2. Najlepiej to się po prostu przejechać
  3. Tu masz jeszcze fajny rower https://www.centrumrowerowe.pl/rower-miejski-marin-muirwoods-pd40834/?v_Id=223683&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=19529637099&gclid=Cj0KCQjwgvnCBhCqARIsADBLZoI_EvCVW5wrtyPTITXgc3-_OsiFGyRswJoGZ66E7iikXf_jrJPUw6QaAhBeEALw_wcB I filmik
  4. Popatrz na ofertę Marina, np Kentfeld, Presidio, dsx czy 4corners
  5. Koniecznie potrzebujesz amortyzator? Po jakim terenie zamierzasz jeździć?
  6. Ok Jacku, dokładam do listy porządną ramę. Ale bardziej mi chodziło o to, że jeśli potrzebujesz amortyzatorów lub quasi amortyzatorów, to znaczy że wybrałeś zły rower lub złą drogę lub jedno i drugie na raz.
  7. No to i ja się wypowiem. Jeśli zmienisz Eskera, który jest pewnie aluminiowy, na jakąkolwiek karbonową szosę to poczujesz duży przeskok, bo rower będzie lżejszy, bardziej responsywny, a co za tym idzie w odczuciach szybszy. Łatwiej przejeżdża się 100 km na szosie niż na jakikolwiek gravelu bo ... jedzie się po asfalcie. Mam 4 szosy ( stal, tytan, karbon i karbon + aluminium) i gravela ( stal ). Jeśli jest ładna pogoda - jeżdżę na szosie. Jak jest brzydko - jeżdżę na gravelu. Pozycje na każdym z rowerów mam praktycznie taką samą. Za miesiąc zacznę 60 rok życia. Komfort, moim zdaniem, zależy od wyboru drogi po której masz zamiar jechać, przy jeździe szosowej czy gravelowej do amortyzacji wystarczy porządna karbonową sztyca i dobre owijka, wszystko inne to marketing.
  8. A jaki planujesz napęd? I tak w ogóle skąd taki pomysł.
  9. No jeszcze pomyśl o długości klamek. Najkrótszy zasięg mają Campagnolo.
  10. Zdajesz sobie sprawę, że jak założysz "baranka" to ci się rower wydłuży o jakieś 10-15 cm?
  11. Tarcze to tylko tarcze, jeśli pasują średnicą to je po prostu załóż.
  12. Skoro masz problem z decyzja, to wypożycz sobie rower na kilka dni i sprawdź ja ci się jeździ np na gravelu. Możesz wypożyczyć np w Decathlonie. PS. Ja akurat uważam że posiadanie w Łodzi i okolicach roweru MTB nie ma żadnego sensu. Na 95% tras zupełnie wystarczający i komfortowy jest gravel z oponami max 700x40C, a różnica w prędkości na szosie, nawet dziurawej, lub utwardzonych ścieżkach jest znaczna, zwłaszcza przy dystansach 100 km +. Tu masz kilka aukcji https://www.olx.pl/d/oferta/ns-bikes-rag-3-20-m-gravel-2024-sram-apex-dokumenty-sztywna-os-CID767-ID15syGW.html https://www.olx.pl/d/oferta/romet-boreasz-1-lite-CID767-ID12BJCA.html https://www.olx.pl/d/oferta/cannondale-caadx-przelaj-gravel-2016-tiagra-2-komplety-kol-CID767-IDQAxPn.html
  13. Niech jeździ bezawaryjnie i daje Ci radość
  14. Fajne malowanie. Niech jeździ i daje Ci radość.
  15. 23 pompuje 7 bar 25 - 6 bar 28 - 5.3 bar 33 - 3.8 bar 40 - 2.7 bar To co piszesz o oporach opon jest prawdą pod warunkiem że ... mają to samo ciśnienie, bo wówczas np przy 7 barach opona 23 mm ma większy obszar styku z podłożem niż opona 32.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...