Skocz do zawartości

ktokolwiek

Użytkownicy
  • Ilość treści

    257
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O ktokolwiek

  • Ranga
    Stały bywalec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

534 wyświetleń profilu
  1. No to żeś szczegółów podała.
  2. Właśnie jeżdżę na podobnym mikście , 55 stożek alu karbon. Za bardzo porównania nie mam, bo wcześniej Mavic Cosmic 30 mm. Ale jest szybszy zdecydowanie na prostej. O ile to ciężko powiedzieć, w każdym razie spokojna głowa podczas hamowania (zwłaszcza na jakimś zjeździe).
  3. Chętnie wziąłbym tarcze. Jeśli tylko cena i waga roweru by były podobne jak na obreczowych :)
  4. Mój nabytek sprzed dwóch tygodni. Pełna specyfikacja ze strony producenta: https://www.giant-bicycles.com/pl/propel-advanced-0 Czemu aero? Bo wygląda rewelacyjnie, bo do najbliższych sensownych gór mam jakieś 300 km, bo jestem raczej typem sprintera Kilka słów po jakichś 300 km. Przecina wiatr rewelacyjnie, w sprintach składa się jak przecinak, Di2 zmienia jak marzenie, jeden pyk małego palca i po sprawie. Pod górę (a raczej wzgórze w mojej okolicy) również świetnie daje radę, spokojnie można stanąć na pedały i rozkołysać na boki, no ale nie do tego jest stworzony. Stworzony jest do szybkiej jazdy na wprost, przecinania wiatru, i mocnych sprintów na finiszu. I w tym sprawdza się znakomicie Zdecydowałem się na wersję Propela z klasycznym kokpitem, a nie zintegrowanym aero z uwagi na większe pole do modyfikacji ustawień pod siebie. Na razie mostek fabryczny 110. Na zdjęciach już po moich małych modyfikacjach pod siebie. -zmiana kasety na ciaśniejszą z fabrycznej 11-28 na 12-25 - duuużo lepiej się sprawdza na płaskich ustawkach i mocnej jeździe na czas -dołożenie padów żelowych i drugiej owijki dla lepszego komfortu -zmiana siodełka z fabrycznego giantowskiego na szersze 142 mm Pro Stealth z krótszym nosem -pedały Ultegra -bidony aero Elite Crono CX (wyglądają kozacko i podobno dają 2 waty na bidon ) Foty: Najserdeczniejsze podziękowania dla JaJacka za pomoc w wyborze 🙂
  5. No raczej. Do tego przynajmniej 105, 8 barów w oponę, pozycja w chińskie osiem. Łyda musi być ogolona, tętno poniżej 160 nie schodzisz i ciśniesz do porzygu dzień w dzień :)
  6. Miłego ujeżdżania. Zacnie wygląda :)
  7. No to oczywista oczywistość że im mniej asfaltu tym szersze opony lepiej się sprawią. Nie ma rowerów do wszystkiego. Można jedynie coś kosztem czegoś. Warto jeszcze zastanowić się nad czymś z graveli, przelajow pod kątem takiego wszedobylskiego przecinaka, no ale i koszta już wyższe i baranek nie każdemu może pasować.
  8. Po roku ujeżdżania Ultry (wątek - https://roweroweporady.pl/f/topic/3896-btwin-ultra-920-af-rocznik-2018-ultegra-mavic-cosmic-elite/), przyszedł czas na szosę docelową, budżet pozwala na okolice 10 000, +/- 2-3 tys.. Oczywiście już karbon, hamulce bez większego znaczenia czy tarcze czy szczękowe, szczękówki Ultegry dają radę. Koła zdecydowanie stożki, przynajmniej 40-45 mm, osprzęt minimum 105, a mile widziana Ultegra (jeszcze milej DI2 :D), jakkolwiek SRAM też mnie nie przeraża, rama miło by było gdyby aero, chociaż to nie mus. Waga miło poniżej 8 kg, a przynajmniej poniżej 8,4 (tyle mam aktualnie w Ultrze). Geometria raczej race. Wóżek przerzutki pozwalający na montaż kasety 32 (bez tego się nie obejdzie biorąc pod uwagę parę górskich wyścigów w których lubię brać udział). Generalnie mieszkam w Łodzi więc na codzień treningi i ustawki po płaskim (stąd zerkam w stronę ram aero i stożków). Mostek tradycyjny, ze względu na większe pole manewru, przy dopasowywaniu się. Mile widziana polska dystrybucja, faktura, raty i takie tam 🙂 Moje oczy na razie tęskno patrzą w stronę: https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-cf-ultegra-id_8545916.html Pełna Ultegra, Mavic Cosmic Carbon 45 mm stożek z powierzchnią alu hamowania, waga jakieś 7,7 w rozmiarze L. https://www.giant-bicycles.com/pl/propel-advanced-0 Ultegra DI2, koła 55 stożek, rama aero, na żywo robi wrażenie (+10 do lansu :D). Do wyrwania nówka w okolicach 11-12 tys. Waga jakieś 8,2 L. https://allegro.pl/oferta/kross-vento-9-0-2017-sram-red-zipp-45-m-l-xl-7891897650 Pełen karbon łącznie z kierownicą, mostkiem itd, koła co prawda nie stożek ale mógłbym na to przymknąć oko przy tym osprzęcie. No i jeszcze coś z niemieckiej dystrybucji tak naciągając moje wymagania: Canyon aero- 105, koła 58 mm, niecałe 8 kg. https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/race-bikes/aeroad/aeroad-cf-sl-7.0/2086.html?dwvar_2086_pv_rahmenfarbe=BK&dwvar_2086_pv_rahmengroesse=2XL Coś z Treka: https://allegro.pl/oferta/trek-emonda-sl8-rama-58-cm-dura-ace-nowy-7775860490 Aktualnie ujeżdżam na tygodniowym teście Speca Tarmac Expert SL6. Z katalogowej 18 tys do wzięcia za ok 13 jakbym się zdecydował. https://www.specialized.com/pl/pl/tarmac-expert/p/133929 Ale koła bez stożka, co prawda piasty się genialnie kręcą, ale i tak pewnie musiałbym dokupić drugi zestaw kół.
  9. To tak jeszcze dopytam. Bo miałem okazję wczoraj pół dnia jeździć na piastach DT Swiss 350 i jest zauważalna różnica między moimi standardowymi, codziennymi Mavic Cosmic Elite. Dużo daje dobra piasta ? 🙂 I jeszcze przy okazji stożków, pewnie waga obręczy też ma znaczenie, zdaje się że im mniejsza masa rotująca tym lepiej. No i oczywiście szprychy aero 🙂
  10. Zanim się doczłapalem to Jacek wpadł i pozamiatał 🙂 Więc się nie będe produkował na temat ogólnego sensu takiego roweru, bo każdy to inaczej odczuwa. Ja tylko napiszę że cały czas go posiadam i nie zamierzam jak na razie się pozbywać, chyba że finanse pozwolą to wymienię na lepszego fitnessa (aktualnie poszukuję docelowej szosy w budżecie 5 cyfrowym więc upgrade fitnessa musi poczekać). Aktualnie od października do tej pory Triban stoi na trenażerze, więc już niemal zapomniałem jak się na nim jeździ, heh. Szosa stricte na miasto to średni pomysł, cross z kolei za bardzo mi pływa, i tylko używam wtedy gdy biorę jakieś bagaże albo psa w transporter na bagażnik, wtedy przy 20 kg zestawu amortyzator się przydaje. Taki fitnessik to spoko pomysł, również jak się nie bardzo wie czego chce na początku, gdy nam jest za twardo i źle, to raczej kierunek - cross lub górski. Gdy nam brakuje szybkości to kierunek - szosa.
  11. No to brać tego na 105. Co do Krossa to kiepska gwarancja z tego co słyszałem. Jakkolwiek jeśli ma to dla Ciebie znaczenie. Dla mnie osobiście niewielkie bo i tak niemal wszystko sam zrobię przy rowerze. No chyba że rama pęknie 🙂 No i strasznie ciężki ten Kross. Pół kg cięższy od Deca. Jakkolwiek koła fajne.
  12. Ten z Twojego linka to identyczna geometria. Ten na 105 kiepskie siodło i gorsze koła od Cosmiców. Fakt że grupa nie robi większej różnicy poza 300 gramami zdaje się.
  13. To tarcze czy szczęki ? :) Rose tylko przelew lub karta kredytowa i tylko online wysyłkowo z tego co kojarzę. Przynajmniej bezpośrednio u producenta. Poza tym też rozglądam się za Rose i ni cholery nie mogę znaleźć geometrii u nich na stronie. Geometria i rama znacznie ważniejsza od osprzętu. Ile masz wzrostu i jaki przekrok? Ja jeszcze nieśmiało zaproponuję BTWINA. https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-920-af-id_8402811.html Świetny rower. Ujeżdżam go od roku i co prawda nie do końca trafiłem z rozmiarem i będę go zmieniał, ale osprzęt, koła rewelacja. Jak Ci nie pasuje napis na ramie to teraz przeszły re-branding i można identyczny kupić w innym malowaniu. https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-af-ultegra-id_8500478.html Geometria niezbyt męcząca. I do tańca i różańca bym powiedział. Bez możliwości montażu bagażnika jeśli to ma znaczenie.
  14. Ja mam Garmina 820 i daje radę, w zasadzie nie mam się do czego przyczepić, a nie jestem na tyle pedantem żeby przeszkadzał mi dotyk od czasu do czasu jak narzekają niektórzy. W zasadzie od pierwszych zimniejszych i krótszych dni cisnę na Zwifcie na trenażerze i jestem mega zadowolony (już 1600 km i 22 km w górę), plany treningowe się dostosowują do mojego FTP i mam super postępy jak na razie, do końca zimy planuję zrobić FTP 300 +. Do tego raz w tygodniu jeśli pogoda pozwala ustawka na zewnątrz żeby nie zapomnieć jak się jeździ w realu, jakaś ogólnorozwojówka w stylu cross fit i tyle 🙂
×
×
  • Utwórz nowe...