Skocz do zawartości

ktokolwiek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    298
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1319 wyświetleń profilu

ktokolwiek's Achievements

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. W tym sezonie już jestem spłukany. Ale z modyfikacji w tym sezonie to rower zostaje Giant Propel ultegra Di2 Koła - DT SWISS 65 mm na piastach DT 240 semi ceramic pod szytki - szytki Veloflex Pro Tour Race 25 mm. W miarę ciężki jestem (86 kg) więc wysoki stożek w ogóle mnie nie przeraża. Kierownica karbonowa Vision Metron 4D (nie poszedłem w kokpit aero bo jeszcze cały czas kombinuję z długościami mostków, dodatkowo ta kiera ma możliwość świetnej dokładki TT (tak dla sportu czasem :)) Owijka Supacaz Manetki sprinterskie na kierownicy. Kask - Abus Gamechanger Ciuchy - mam kilka kombinezonów aero w tym świetny Sportful Bodyfit Bomber 111 - powietrze ślizga się po nim jak po lodzie 🙂 Pedały Shimano Ultegra 🙂 I na razie styknie 🙂 W tej konfiguracji (bez owijki i pedałów jeszcze ważyłem) rower waży jakieś 7,2-7,3 kg. PS. Jeszcze mi został budżet na buty 🙂 Sidi Wire 2 rozważam, albo S-Phyre. Coś w tym klimacie, raczej z klamrą u góry, bo w sprincie 1100 - 1300 watt wyciskam przez kilkanaście sekund, tak żeby w chooj sztywno było bez żadnych ugięć przynajmniej na ostatniej prostej 😄
  2. Oczywiście że dokładam na maxa na segmencie. Z racji budowy ciała jakiekolwiek "fałdki" i ginę. Przyszłościowo zamierzam się skupić na wyścigach po płaskim z jakimś finiszem z grupy lub ewentualnie mocną ucieczką. Amen
  3. Co do prędkości na rowerze mały update :) Forma rośnie i prędkości wzrastają. Wszystko solo.
  4. Zerkajcie jeszcze w tą zakładkę "szosy w outlecie". Czasami są rowery po zwrocie (np komuś rozmiar nie przypasował). Tyle że są tak chodliwe że parę godzin potrafią być i są kupowane, więc trzeba być czujnym. Takie niedobory są na rynku aktualnie :)
  5. Ja mam trenera. Online oczywiście + kontakt telefoniczny, mailowy, facebook itd w razie potrzeby. Trening rozpisany średnio na tydzień, potem na kolejny itd, itd. Oczywiście trening dopasowany do czasu jaki można poświęcić, sprzętu. W zasadzie już 13 miesiąc w ten sposób trenuję i bardzo sobie chwalę. Po roku samodzielnego jeżdżenia mniej więcej się zdecydowałem. Teraz trener już zna moje wszystkie słabe i dobre strony, dogadujemy się co do celów, wyścigów i bardzo fajnie to wygląda. Nie mam czasu i ochoty metodą prób i błędów sam dochodzić do czegoś dwa razy dłużej. Z trenerem będzie to krócej, mądrzej, skuteczniej, z mniejszym ryzykiem przetrenowania, niedotrenowania, przeciążenia, itd.. Oczywiście na samym początku może to być plan treningowy tak jak Jacek napisał "kopiuj - wklej" ale w miarę upływu czasu i tego jak trener będzie obserwował zmieniające się parametry, trening jest coraz bardziej dopasowany i "uszyty" na miarę. Oczywiście ja trenuję i jeżdżę stricte na sportowo na szosie (w 2020 - 16 500 km). Cudów nie mam się oczywiście spodziewać w wieku aktualnie 42 lat, ale mam zamiar na wiosnę 2021 coś namieszać w lokalnych wyścigach.
  6. Może nie Black Friday ale rewelacyjna promka na DT SWISS 65 pod tarcze. https://www.bike-discount.de/en/buy/dt-swiss-prc-1400-spline-db-65mm-wheelset-660530
  7. https://www.bike24.com/p2242775.html Jak zmienisz kraj dostawy na Niemcy to 349 EURO. Przez mailbox.de potem można do Polski 🙂
  8. Dzięki, ale już tydzień wcześniej udało mi się dostać nówki DT SWISS 65 pod szytkę - bębenek 240 na ceramice za 4 z hakiem, więc tragedii nie ma 🙂 Aktualnie taka promka mi wpadła w oko: https://www.amazon.de/Campagnolo-Bora-Bright-Label-Zoll/dp/B07M9M6WHF/ref=sr_1_5?__mk_de_DE=ÅMÅŽÕÑ&dchild=1&keywords=campagnolo+bora+wto+60&qid=1605256999&quartzVehicle=5-682&replacementKeywords=campagnolo+bora+wto&sr=8-5 Tubuless 60 pod bębenek Campagnolo.
  9. Czarny Piątek to w Polsce zawody kto kogo wydyma. Czy klient sprzedawcę, czy odwrotnie (najczęściej). Śledzę od września różne oferty i jakiś miesiąc temu zaczęli podnosić ceny, hehe. Np tutaj https://www.wojczal-bike.pl/en/carbon-wheels/dt-swiss/dt-swiss-rrc-65t-dicut-tubular-carbon-wheelset-1405g Teraz 5117, we wrześniu jeszcze było 4499: https://www.facebook.com/commerce/products/3465968680080260/?ref=page_home_tab&referral_code=page_shop_card Na fejsie zapomnieli zmienić 😄
  10. Dwie wkładki na jeden tyłek? Czarno to widzę. Chyba że jakiś dojazd wkoło komina. Porządne spodnie kolarskie - nawet długie nie powinny długo schnąć. Ja mam najwyższy model z Deca i schną 2-3 godziny po praniu. A spokojnie wystarczają do 4-5 stopni bez niczego dodatkowego. Poniżej już trzeba myśleć o jakichś getrach.
  11. Dziś takie średnie na segmentach na lokalnej ustawce z okoliczną koniną. Średnia na 80 km trasie - 41 km/h. A idź Pan w cholerę, nawet z bidona ciężko się napić, a co dopiero coś zjeść, sikanie tylko w pampersa, heh :)
  12. Średnia moc jaką jesteś w stanie wygenerować przez godzinę jadąc w przysłowiowego trupa. Teoretycznie już nie powinieneś ujechać ani sekundy więcej ponad godzinę na danej mocy. Jeden z podstawowych wyznaczników mocy, wytrenowania kolarza.
  13. Najlepsi amatorzy w polskich grupach Zwifta wyciskają +400 FTP. Oczywiście przy wadze ok 80 kg ale na płaskim liczy się dużo bardziej bezwzględny wat niż wat na kilogram. Dlatego czasowcy i sprinterzy to wcale nie chuderlaki w porównaniu do górali gdzie moc bezwzględna nie jest tak wysoka ale wat na kilogram ponad 6. Taki Majka ma grubo ponad 6 watów na kilogram (zdaje się że nawet do 7 dochodzi). U zawodowców można tylko gdybać i robić śledztwa zerkając tu i ówdzie, bo żaden oficjalnie swoich parametrów nie udostępni. Greg Van Avermaet na jednym wyścigu na Rouvy wycisnął średnią 417 watów przez 41 minut wyścigu i jakoś specjalnie ujechany nie był. Jak Ineos robił wewnętrzny mini wyścig na Zwift to jak obserwowałem na żywo to w zasadzie u nikogo nie schodziło poniżej 6 watów na kilogram. Michał Kwiatkowski takie treningi robi (jak czasami nie skasuje dość szybko to można podejrzeć): Zielona strefa to 76-90 % FTP, więc też ma grubo ponad 400 FTP. Oczywiście FTP to nie wszystko. Inne parametry są równie ważne. Moc na 5 minut, moc na minutę w długim sprincie, moc kilkunastosekundowa w krótkim sprincie. Wytrzymałość na +kilka godzin wyścigu itd..itd. Najlepszy polski amator na Zwifcie, koleś o ksywie Stu (39 lat - 78 kg) wyciska takie parametry. Dla niedowiarków oprócz trenażera ma również dodatkowy, niezależny pomiar mocy Stages w korbie. Moim zdaniem parametry robią wrażenie 🙂 Czołówka światowa Zwift w zasadzie.
  14. A ja tylko w tym roku, już 5000 km na trenażerze 🙂
  15. Danielo daje 10 % do 01.12 na wszystkie produkty. http://www.danielo.pl/ Eurosport daje 50 % zniżki na abonament roczny do 02.12. Fajna opcja na wielkie Toury i całe mnóstwo mniejszych wyścigów. https://promo-pl.eurosportplayer.com/promo/all-sports/black-friday-2019?utm_campaign=PL-EU-E1-EU-C1-G-BAU-DR-W-AllSports-Undefined-190424-NA-P-Exact-BrandCore-Core&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_content=PL+|+BrandCore+|+Eurosport+|+EXA&utm_term=eurosport&gclid=EAIaIQobChMIwqrNyveO5gIVS6maCh1PSwYOEAAYASAAEgKu1vD_BwE&gclsrc=aw.ds Way2Champ daje 30 % zniżki na wszystkie plany treningowe. Kilka planów jeszcze dużo taniej. https://way2champ.pl/sklep/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...