Skocz do zawartości

Piwpaw

Użytkownicy
  • Postów

    496
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piwpaw

Stały bywalec

Stały bywalec (3/4)

  1. Czy mogę prosić o opinie na temat tych kół? https://www.sbike.pl/pl/products/kola-dt-swiss-g-1800-spline-db-25-shimano-hg-komplet-11559.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqpSwBhClARIsADlZ_TnM1Q4JfSpDIraD3RThbZoUzXjXYDiZtL_NOsJQXKdhR8KY6zpbM7IaAjD6EALw_wcB I czy warto dopłacić do tych? https://www.centrumrowerowe.pl/komplet-kol-dt-swiss-gr-1600-spline-pd40318/?v_Id=221237 Chciałbym sobie strzelić jakieś porządne koła aluminiowe do gravela. Z góry dzięki za opinie.
  2. No to chyba te moje tereny koło Łodzi są po prostu lajtowe.
  3. Dla mnie amortyzacja w gravelu to zaprzeczenie idei gravela jaką jest prostota. Poza tym po jakich wertepach wy jeździcie, że was aż tak trzęsie? Wczoraj pojeździłem po lesie na gravelu na oponach 40 mm z ciśnieniem 3 bary i 90% lasu przejechałem bez problemu nie czując żadnego dyskomfortu. Nawet na 35tkach z 5 barami nie mam problemu żeby przejechać przez las i nie przypominam sobie żebym jakoś cietpiał. Oczywiście do regularnej jazdy po lesie lepszy będzie mtb, no ale jeśli w naszych jazdach jest dużo asfaltu (>50%) to dla mnie wybór jest oczywisty. Wg mnie większość ścieżek leśnych jest do przejechania bez problemu na gravelu. Mtb z amortyzacją jest dla mnie niezbędny tylko w górach i na pagórkowatym terenie. Na płaskim gravel obskoczy prawie wszystko.
  4. Też muszę dać do złożenia i do przeglądu, bo 1 kwietnia minie 2 miesiące od zakupu. Potem potrzymam go jeszcze, może się uda sprzedać za więcej, choć na OLX jest ich wysyp. A jak nie to go zostawię do śmigania po lesie, choć nie wiem gdzie 2 rowery pomieszczę. Gravelka w każdym razie nie oddam. Trochę rozczarował mnie octalink. Co dziwne w tym samym modelu, ale szarym jest HT2. Ale na moje potrzeby osprzętowo wystarczy, za 3450 chyba nic lepszego bym u nas nie znalazł.
  5. Na Bikeinn w promocji zostały już tylko rozmiary S i XL. M i L wyprzedane. Mam M-kę. Reflektuje ktoś za 4000 zł? Oczywiście nówka, w pudełku.
  6. Cześć. Mam pytanko. Czy przed nowym sezonem dać rower do serwisu w celu przesmarowania sterów, łożysk w piastach, itd? Rower ma 3 lata, ok 4500 km, nie jeżdżony w deszczu. Nic nie skrzypi i nie piszczy. Czy może dać sobie spokój? Wiem, że lepiej za często niż za rzadko, ale czy to jest w opisanej sytuacji potrzebne? Mam dość daleko do serwisu.
  7. Piwpaw

    Owijka

    Cześć. Jakieś 2 lata temu kupiłem owijkę Pro Sport Comfort, bo chciałem grubszą. Do tej pory leży w szufladzie. Chciałbym teraz zawieźć rower do serwisu żeby mi ją założyli. Zastanawiam się tylko czy po tym czasie owijka będzie się dobrze kleić do kierownicy. Czy może lepiej kupić nową?
  8. Pathfindery biorę też pod uwagę, 38 lub 42. W 42 trochę zniechęca mnie waga (ponoć realnie 570 g) i czytałem, że na zakrętach przejście z gładkiego paska na wyraźny bieżnik jest odczuwalne i nie daje pewności. Panaracer i Challenge są ponoć cholernie trudne do założenia, a ja jeżdżę na dętkach.
  9. Cześć. Miał ktoś może te opony i może się wypowiedzieć? Podoba mi się ich bieżnik. Myślę o 36 lub 42 mm do jazdy typu road plus, tj. 80% asfalt, reszta szutry, ścieżki leśne. W oficjalnych recenzjach piszą, że szybkie i odporne. Na stronie BRR jest recenzja tej opony, ale w rozmiarze 48 i wynika z niej, że opory toczenia mają duże, ale są dość pancerne. Na forach niektórzy narzekają, że nie są zbyt wytrzymałe. Fakt, że lekkie są (ok. 440 g dla 42 mm)
  10. Piwpaw

    Opony z brązowymi bokami

    Od razu zaznaczyłem, że pytanie jest głupie:)
  11. Piwpaw

    Opony z brązowymi bokami

    Mam głupie pytanie. Czy to prawda, że identyczny model opon z brązowymi bokami jest lżejszy od czarnych?
  12. W Chisely są Fastracki Speca, chyba dość dobre
  13. Bo nie będę jeździł w b. trudnym terenie. A uważasz, że niepotrzebnie? Mi się wydaje, że aż tak szerokie nie są potrzebne do śmigania po lesie, a będą już zamulać.
  14. Gdybym go zostawił to zrobiłbym 3 zmiany. Opony z 2,35 na 2,2, zębatka z 32 na 34 i trochę przyciąłbym kierownicę, bo nie lubię tak szerokich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...