Skocz do zawartości

Gwarancja Decathlon - Rockrider XC500 pacjent - amorek


MalySzaryCzlowiek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
W dniu 20.12.2022 o 07:37, Oskarr napisał(a):

Również uważam to za plus. Dla porównania Mercedes ma problem z samozapłonem w nowych autach i zamiast wezwać klientów na naprawę tuszują sprawę. 

Kojarzę, że też jeździsz na rebie z decathlonu, oglądałeś amorek czy pracuje płynnie i się nie zacina ? Szczególnie na niższym ciśnieniu fajnie się to sprawdza ugniatając pomału.

Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy temu...
W dniu 10.11.2022 o 17:39, MalySzaryCzlowiek napisał(a):

Od początku roku ujeżdżam xc500 na amortyzatorze Reba. Niestety od jakiegoś czasu amortyzator bardzo kiepsko pracował. Przy zejściu w dół co chwile się przycinał, jakby schodził po jakiś schodach. Następstwem tego było bardzo kiepskie wybieranie drobnych nierówności, amorek ciężko było wyczuć jak zachowa się w danej sytuacji, słowem niebezpiecznie ? 

Pytanie do osób znających temat od strony mechanicznej. Jaka jest szansa że taka sama sytuacja jaka miałem z RS reba, powtórzyła się w wymienionym przez deca RS sid select ? Amortyzator nowy, na początku jeździł super, miał zrobiony serwis w porządnym miejscu i od jakiegoś czasu zauważyłem że zanosi się na zachowanie takie samo jak u reby. Czy jest szansa żeby wcisnęli mi coś felernego, czy mam aż takiego pecha ? Amor jest sztywny, zero luzów, serwisowany. Jeśli to znowu slizgi to nic z tym nie zrobię jak tylko znowu na reklamację... na tą chwilę 10 letni dt swiss xmm pracuje lepiej ?

Odnośnik do komentarza

Miałem dwie Reby, raczej zero problemów. To tylko tyle co mogę napisać w tym temacie. W jednej wywaliło uszczelki po najechaniu na jakiś duży korzeń. Zrobiliśmy więc zaległy duży serwis i znów było ok. Wybieranie małych nierówności było do dupy, co jak słyszałem jest standardem w każdym RockShoxie z tłumikiem MC. Kolega który miał amor DT Swissa, twierdził że tam było jeszcze gorzej. Kolega, który zamontował tokena w Rebie, twierdzi że po tokenie się poprawiło. 

Odnośnik do komentarza

Obydwie uszczelki czy od strony powietrznej ? Może ciśnienie z komory uciekało w lagi ?

Co do tego przypadku to jest tu debon air sprężyna i charger więc powi no to śmigać. Ale rzygac mi się chce na myśl o reklamowaniu amora który rzekomo wymienili mi na nowy i jeszcze oczko wyżej. Mam nadzieję że nie wysyłają do decathlonu jakiegoś towaru drugiego sortu ;] najgorzej że zawody przede mną, srodek sezonu i tu takie akcje. Pojeździłbym jakoś nim jeszcze ale nie chce żeby coś się tam całkiem sypnęło.

Odnośnik do komentarza

Rower odesłany po raz kolejny do decathlonu. Zobaczymy co powiedzą jak zobaczą sid'a którego mi dali z takimi samymi problemami. Ale zaczynam się bać marki RockShox. Ze wstępnych dociekań to reba i sid były wyprodukowane w tym samym roku a serwisant zdradził mi wtedy że producent miał w tamtym okresie jakąś wtope ze ślizgami. Trzeba będzie o tym wspomnieć jak zadzwonią z centralnego serwis ;] Czuje, że gdybym kupił rower w pierwszym lepszym sklepie nie było by tak gładko z reklamacją. 

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

No i niestety. Powtórka z rozgrywki. Amortyzator źle działa, przy trzeciej już reklamacji serwisant zarzekał się dzwoniąc do mnie, żę po ich serwisie będzie ok, oni nie widzą problemu, pół zakładu sprawdzało i nikt nie widzi problemu z działaniem, robią mi darmowy uprzejmościowy(!) przegląd, kontrolę uszczelek, wymiane olei.... Przyznał, że stare reby miały problem z wieszaniem się na tulejach ale tutaj nic takiego nie występuje. Po powrocie stwierdzam, że dalej jest tak samo. Amor pracuje skokowo, nie da rady płynnie pomału docisnąć go w dół, tak samo zacina się przy powrocie na górę. Zaufałem i się przejechałem. Podczas jazdy wybieranie drobnych nierówności to porażka. Decyzja jest taka, że odsyłam go 4 raz ale, żeby uchronić się przed rozmową typu, "proszę Pana jest dobrze - proszę Pana jest źle" daje go jutro do serwisu w mieście na przegląd, aby skontrolowali wideł i wystawili mi swoją niezależną opinię z jego numerem seryjnym i pieczątką sklepu. Parę zł w błoto no ale co zrobię. Mam nadzieje, że to pomoże. Ktoś kiedyś męczył się tak z reklamacją ? Są jakieś myki/żądania które mogą tutaj pomóc ?? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...