Cajtek78 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Ładny Spark :). Zmieniałeś coś po zakupie? Widzę, że siodełko inne i dokupiony dropper. Koła i tarcze hamulcowe fabryczne?Dziękuję Siodełko i dropper dobrze zauważyłeś Koła też zmienione na DT Swiss XRC 1501, a tarcze na XT. Do tego pomiar mocy w pająku, opony zmienione na Vittoria, kaseta XTR plus kokpit zintegrowany Syncros wpadł.Zmieniam jeszcze blat z fabrycznego 32T na 34T, ale to już szczegół Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Cytat Dziękuję Siodełko i dropper dobrze zauważyłeś Koła też zmienione na DT Swiss XRC 1501, a tarcze na XT. Do tego pomiar mocy w pająku, opony zmienione na Vittoria, kaseta XTR plus kokpit zintegrowany Syncros wpadł. Zmieniam jeszcze blat z fabrycznego 32T na 34T, ale to już szczegół WoW no to tuning konkretny i kosztowny ?. Fabryczne siodełko u mnie też odrazu wyleciało, tarcze mam deore i hamują strasznie słabo tak więc pewnie też wejdą tarcze XT. Odnośnik do komentarza
Cajtek78 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Na tarczach duża różnica w hamowaniu, więc jak najbardziej zmieniaj.Koła, które są sprzedawane wraz z rowerem ważą ponad 2kg, a to bardzo dużo jednak. Moje ustrzeliłem w black friday, więc trochę taniej się udało je kupić. Do tego sprzedałem na OLX wszystkie części, które podmieniłem... Koła nawet w całości, z oponami i kasetą to zawsze trochę kosztów się zwróciło Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Ja też idę taką drogą. Sprzedaję na OLX co niepotrzebne i poluję na okazje. A za ile pocelowałeś XRC 1501? Ja jednak się boję karbonów w MTB i jeżdżę na alu. Jakbym się ścigał to by weszły karbony ale do tego trzeba ważyć maks 80. To jeszcze mi 14 brakuje :) Odnośnik do komentarza
Cajtek78 Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 W przeliczeniu na PLN coś mi lekko ponad 5 tyś wyszło za koła. Co do OLX to super "wynalazek"... Posprzedawałem cały "złom" rowerowy, rewelacja Wracając do kół to ja ważę teraz 84kg, a w sezonie ok 80kg więc nie celowałem w superlekkie wycieniowane koła, bo to jednak pod zawodnika wagi piórkowej. DT Swiss też ma fajny crash replacement... Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Cytat Koła też zmienione na DT Swiss XRC 1501, a tarcze na XT. Jeszcze tylko dopytam, czy wraz z tarczami zmieniałeś klocki hamulcowe? W Sparku RC rozumiem są klocki żywiczne? Odnośnik do komentarza
Cajtek78 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Nie zmieniałem. Są żywiczne, ale z tymi tarczami dają radę nawet w takich warunkach Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 A jak wrażenia jazdy na oponie vittoria? Ja przełożyłam swoje oryginalne Maxxis Rekon Race, 29x2.35 na Vittoria barzo i jakoś nie poczułem zasadniczo różnicy wielkiej. Powiedziałbym, że uległem namowie po nieustannych kłopotach , jak się później okazało, mechanicznemu uszkodzeniu wkładki. Odnośnik do komentarza
Cajtek78 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Ciężko mi jeszcze o jakieś konkretniejsze opinie po przejechaniu niecałych 500km na tych gumach. Z pierwszych spostrzeżeń to na suchym bardzo szybkie, dają radę w piasku, ale Mezcal z tyłu u mnie na błoto się nie sprawdza... tańczy strasznie. Odnośnik do komentarza
damianKr Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Cytat Nie zmieniałem. Są żywiczne, ale z tymi tarczami dają radę nawet w takich warunkach Hmm a myślałem że w wyścigach klocki półmetaliczne/metaliczne to standard. Ja będę teraz wymieniać tarcze hamulcowe na coś twardszego bo te deore to się zginają w palcach. I zastanawiam się czy z wymianą tarcz powinna również iść wymiana klocków. Ale wspominałeś wcześniej że sama wymiana tarcz już mocno poprawia hamowanie? Odnośnik do komentarza
Cajtek78 Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Pewnie na bardziej górzystych maratonach półmetaliczne/metaliczne są lepszym wyboremCo do drugiej kwestii, ja ściągałem koła zaraz po zakupie. Może 80 km miałem przejechane, więc nie widziałem sensu wymiany. W innej sytuacji bym wymienił razem z tarczami Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się