Skocz do zawartości

1 listopada kto schował już rower do szafy


Rekomendowane odpowiedzi



Ładny Spark :). Zmieniałeś coś po zakupie? Widzę, że siodełko inne i dokupiony dropper. Koła i tarcze hamulcowe fabryczne?


Dziękuję

Siodełko i dropper dobrze zauważyłeś
Koła też zmienione na DT Swiss XRC 1501, a tarcze na XT.

Do tego pomiar mocy w pająku, opony zmienione na Vittoria, kaseta XTR plus kokpit zintegrowany Syncros wpadł.
Zmieniam jeszcze blat z fabrycznego 32T na 34T, ale to już szczegół
Odnośnik do komentarza
Cytat

Dziękuję emoji846.png

Siodełko i dropper dobrze zauważyłeś emoji6.png
Koła też zmienione na DT Swiss XRC 1501, a tarcze na XT.

Do tego pomiar mocy w pająku, opony zmienione na Vittoria, kaseta XTR plus kokpit zintegrowany Syncros wpadł.
Zmieniam jeszcze blat z fabrycznego 32T na 34T, ale to już szczegółemoji846.png

WoW no to tuning konkretny i kosztowny ?. Fabryczne siodełko u mnie też odrazu wyleciało, tarcze mam deore i hamują strasznie słabo tak więc pewnie też wejdą tarcze XT. 

Odnośnik do komentarza

Na tarczach duża różnica w hamowaniu, więc jak najbardziej zmieniaj.
Koła, które są sprzedawane wraz z rowerem ważą ponad 2kg, a to bardzo dużo jednak. Moje ustrzeliłem w black friday, więc trochę taniej się udało je kupić. Do tego sprzedałem na OLX wszystkie części, które podmieniłem... Koła nawet w całości, z oponami i kasetą to zawsze trochę kosztów się zwróciło

Odnośnik do komentarza

W przeliczeniu na PLN coś mi lekko ponad 5 tyś wyszło za koła.
Co do OLX to super "wynalazek"... Posprzedawałem cały "złom" rowerowy, rewelacja
Wracając do kół to ja ważę teraz 84kg, a w sezonie ok 80kg więc nie celowałem w superlekkie wycieniowane koła, bo to jednak pod zawodnika wagi piórkowej. DT Swiss też ma fajny crash replacement...

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

A jak wrażenia jazdy na oponie vittoria? Ja przełożyłam swoje oryginalne Maxxis Rekon Race, 29x2.35 na Vittoria barzo i jakoś nie poczułem zasadniczo różnicy wielkiej. Powiedziałbym, że uległem namowie po nieustannych kłopotach , jak się później okazało, mechanicznemu uszkodzeniu wkładki. 

Odnośnik do komentarza
Cytat

Nie zmieniałem. Są żywiczne, ale z tymi tarczami dają radę nawet w takich warunkachemoji6.png

Hmm a myślałem że w wyścigach klocki półmetaliczne/metaliczne to standard. 

Ja będę teraz wymieniać tarcze hamulcowe na coś twardszego bo te deore to się zginają w palcach. I zastanawiam się czy z wymianą tarcz powinna również iść wymiana klocków. Ale wspominałeś wcześniej że sama wymiana tarcz już mocno poprawia hamowanie? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...