Skocz do zawartości

Wygodny rower szosowy/road+ do 7000


Rekomendowane odpowiedzi

Ależ zrozumiałem. Są elementy których się nie naprawia ale to jakieś warunki graniczne typu pęknięcie w krytycznym miejscu widełek w szosie etc. Dziurę w rurze śmiało można naprawiać i będzie ideolo.

Będzie nawet ładniej, bo po naprawie ramę się lakieruje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Ależ zrozumiałem. Są elementy których się nie naprawia ale to jakieś warunki graniczne typu pęknięcie w krytycznym miejscu widełek w szosie etc. Dziurę w rurze śmiało można naprawiać i będzie ideolo.
Będzie nawet ładniej, bo po naprawie ramę się lakieruje.
 
 
No to polecam taką metodę



Efekt ten sam co w super serwisie
Odnośnik do komentarza

Panowie, wątek (nie)naprawialności karbonu, najobszerniwjszy na tym forum był przerabiany w pandemii. Można było by napisać pracę doktorską na podstawie przytaczanych tu źródeł, opinii teoretycznych i praktycznych, odwolujacych się do własnego doświadczenia przykładów. 

Odnośnik do komentarza

To jest bardzo dobre wideo pokazujące jak profesjonalnie dokonać naprawy i jak dokonać oceny uszkodzenia jak i naprawy przy pomocy nowoczesnych narzędzi diagnostycznych. Wszystkie zespoły kolarskie klasy Continental dokonują napraw ram uszkodzonych w wyścigach. Bo są to zespoły z niedużym budżetem. Ale dbają o bezpieczeństwo swoich zawodników. I nie wszystkie ramy naprawiają. Ale nieduże pęknięcia zawsze.
|
https://www.youtube.com/watch?v=k7e004bfHyY

 

Odnośnik do komentarza

Rondel z pierwszego linku z napędem 1x11 na SRAM-ie z korbą 42T i kasetą 11-42 więc w pofalowanym czy górzystym terenie będzie twardo - ostatnio w weekend jeździłem moim fitnessem po wzgórzach morenowych i na najlżejszym przełożeniu 34-34 (korba 50-34T, kaseta 11-34T) było dość ciężko, nie wyobrażam sobie dłuuuugich podjazdów na takim napędzie.

Następne dwa na Sorze 3x9, QR-ach i hamulcach mechanicznych. Ostatni na Sorze 2x9 ale chociaż hamulce hydrauliczne i sztywne osie. W tej cenie są lepsze

Odnośnik do komentarza

Nie no Panowie, nie musi być hydraulika, karbon ani 105 ? Na pewno wolałbym więcej niż jeden blat z przodu i koniecznie wygodna geometria. Napęd nie gra dla mnie tak dużej roli, ale też nie na tyle małej żebym wziął Treka Domane AL 3 za 7 koła z napędem Sora lub Specialized Roubaix katalogowo za 14 000 zł z Tiagrą ?

Odnośnik do komentarza

Giant Contend AR2 (Shimano Tiagra 2x10, ham. tarczowe hydrauliczne, rama alu, widelec karbonowy, taperowana główka ramy, sztywne osie, max. szerokość opony 38c)

Canyon Endurance AL 6.0 Disc (Shimano Tiagra 2x10, ham. tarczowe hydrauliczne, rama alu, widelec karbonowy, sztywne osie, max. szerokość opony 35c)

Trek Domane AL 4 Disc (Shimano Tiagra 2x10, ham. tarczowe hydrauliczne, rama alu, widelec karbonowy, taperowana główka ramy, sztywne osieosie, max. szerokość opony 35c)

ORBEA Avant H30 (Shimano 105 2x11, ham. tarczowe hydrauliczne, rama alu, widelec karbonowy, taperowana główka ramy, sztywne osie, opony 700x28c i to jest chyba max)

Cube Attain SL (Shimano 105 2x11, ham. tarczowe hydrauliczne, rama alu, widelec karbonowy, sztywne osie, opony 28c - nie wie jaki max)

‌Kross Vento 5.0 (Shimano 105 2x11, ham. tarczowe hydrauliczne, rama alu, widelec karbonowy, sztywne osie, opony 28c - nie wie jaki max)

‌Rose Pro SL Disc 105 (Shimano 105 2x11, ham. tarczowe mechaniczne, rama alu, widelec karbonowy, sztywne osie, max. szerokość opony 32c)

Przy okazji jest też moja prywatna lista bo myślę żeby na jesień wzbogadzić moją "stajnię" o jakąś szosę Road+ lub grawela - nie wiem czy grawel jest mi potrzebny ale nie chcę i nie potrzebuję typowej szosy a chciałbym mieć możliwość zjechania z asfaltu na jakąś drogę polną czy leśną czy tzw. szuter. Myślę, że możliwość montażu opony 33-35c to jednak must have

Odnośnik do komentarza
27 minut temu, Asfalt napisał(a):

Kolega z którym byłem w Alpach ma taki tylko w karbonie i chwali. Ale pękł mu tam hak przerzutki i za cholerę nie można było dostać. Więc kupując rower należy od razu zamówić. Bo bywa że hak pęknie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...