BrudnyHenryk Opublikowano 24 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2023 Pierwsza godzinka za mną. Udało się zrobić pełny demontaż ramy. Zostały:kierownica:Amortyzatory:Luźne graty: Odnośnik do komentarza
BrudnyHenryk Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 amorki po przeglądzie i rama na szybko okuta Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Mostek taki bardziej do trekkingu niż MTB? Odnośnik do komentarza
BrudnyHenryk Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Mostek 35 mm do trekingu?Czy przeszkadza ci kraj pochodzenia? Odnośnik do komentarza
APZ Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Faktycznie. Powiększając zdjęcie teraz widzę, że mostek jest krótki. Z daleka jest złudzenie optyczne na fotce, jakby kierownica była bardzo do przodu. A kraj pochodzenia mi nie przeszkadza. Niby dlaczego mialby... Odnośnik do komentarza
BrudnyHenryk Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 ok, kierownica jest karbonowa ze wzniosem 2 cm i rzeczywiście tak się na njek załamało światło jakby mostek był dłuższy Odnośnik do komentarza
BrudnyHenryk Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2023 z oryginalnego RR AM100S kupionego w 2018 zostały tylko piasty, szprychy, amortyzatory, myk-myk i korba (bez zębatki).Teraz oprócz większej ramy wskoczyła przerzutka i manetka AXS GX - jest super Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Bardzo fajny projekt. Skoro wymieniłeś ramę to tak jakby remont domu razem z wymianą fundamentów ? Odnośnik do komentarza
BrudnyHenryk Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 ... albo jak nowy rower tylko za mniejszą cenę.Kiedyś myślałem czy nie sprzedać L 2018 i nie kupić XL 2021, ale musiałbym dużo więcej dopłacić Odnośnik do komentarza
BrudnyHenryk Opublikowano 10 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2023 Jeszcze napiszę dlaczego przyrząd do prostowania haka jest konieczny w napędach 1x12. W innych napędach też, tylko nie jest to aż tak widoczne. Każdy powinien go mieć.Przerzutka na nowej ramie z fabrycznie zamontowanym hakiem chodziła beznadziejnie. Gdybym nie wiedział o co chodzi to bym narzekał jak wielu. Wymiana haka by nic nie dała, bo przecież jest nowa.Przyrząd pokazał przekoszenie haka +6mm. Po wyprostowaniu przerzutka chodzi jak powinna Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 23 godziny temu, BrudnyHenryk napisał(a): Jeszcze napiszę dlaczego przyrząd do prostowania haka jest konieczny w napędach 1x12. W innych napędach też, tylko nie jest to aż tak widoczne. Każdy powinien go mieć. Przerzutka na nowej ramie z fabrycznie zamontowanym hakiem chodziła beznadziejnie. Gdybym nie wiedział o co chodzi to bym narzekał jak wielu. Wymiana haka by nic nie dała, bo przecież jest nowa. Przyrząd pokazał przekoszenie haka +6mm. Po wyprostowaniu przerzutka chodzi jak powinna jakiego przyrządu używasz? Zaczynasz mnie przekonywać do kupna ? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2023 Podobno dotyczy to szczególnie napędów Sram, które bardzo źle reagują na skrzywienie haka. Shimano ma znacznie większą tolerancję. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się