Nath147 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 W aspre masz opony 700x38 warto by sprawdzić, zapytać jaki mają bieżnik i ile jest jeszcze miejsca, jeżeli da się włożyć tam oponkę 40-45 warto go rozważyć, choć napęd 2x8 i jego geometria jest zbliżona do przelajowek. W tribanie zmieścisz 32 z lekkim bieżnikiem, Fuji ma chyba hamulce tarczowe ale nie wiem ile miejsca na opone. One sa z typu endurance, możesz rozejrzeć się jeszcze za innymi tego typu rowerami, ale pewnie nie będą lepiej wyposażone. Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
kardan Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Z tego co wiem (pytałem Rometa na fb, pewnie kupię któregoś z ich graveli), w Aspre wejdą najszersze opony 700x42. Seryjnie montują Schwable G-One Bite, bieżnik uniwersalny, na asfalt i na ścieżki do lasu. Odnośnik do komentarza
kaliniec Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Te hamulce tarczowe by Tektro w Fuji są podobno awaryjne. Zasłyszałem w sklepie rowerowym w którym miałbym odebrać ten rower po zakupie. Zaznaczam, że nigdy tego nie weryfikowałem bo kupiłem Tribana. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Hamulce TRP Spyre, sygnowane również przez Tektro są powszechnie uznane za najlepsze tarczówki mechaniczne na rynku. Tam nie ma nic co mogłoby być awaryjne. To tak jakbyś powiedział że jakieś hamulce v-brake są awaryjne. To nie są hamulce hydrauliczne. Jeśli serwis mówi takie rzeczy to słabo o nim świadczy bo albo nie rozumieją różnicy między mechanicznymi a hydraulicznymi albo nie umieją dobrać klocków do tarcz. http://road.cc/content/review/90569-trp-spyre-mechanical-disc-brake Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Hamulce TRP Spyre, sygnowane również przez Tektro są powszechnie uznane za najlepsze tarczówki mechaniczne na rynku. Tam nie ma nic co mogłoby być awaryjne. To tak jakbyś powiedział że jakieś hamulce v-brake są awaryjne. To nie są hamulce hydrauliczne. Jeśli serwis mówi takie rzeczy to słabo o nim świadczy bo albo nie rozumieją różnicy między mechanicznymi a hydraulicznymi albo nie umieją dobrać klocków do tarcz. http://road.cc/content/review/90569-trp-spyre-mechanical-disc-brake Jacek, a tak z zupełnie innej beczki ;) mógłbyś podać przykład jakiejś fajnej szosy, powiedzmy tak do 6 tysi z tarczówkami mechanicznymi. Są w ogóle jakieś, czy wszystko na hydraulikach? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 W zeszłym roku można było dostać Giant Defy w tej okolicy. Ja szczerze mówiąc sam chciałbym mieć szosę na tarczówkach i dokładnie na tych Spyre. Na hydraulikach nie chcę. Focusy mogą być też w zbliżonej cenie. Chyba jesienią był Focus Cayo Carbon Disc na Shimano 105 za 1500 Euro. A to dla Ciebie? Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Może w przyszłym roku, na razie robię rozeznanie w temacie. I większość jak widzę jest na hydraulikach. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Był taki Roubaix w 2016 roku: https://www.specialized.com/ca/en/roubaix-sl4-disc/p/106620 Może gdzieś się znajdzie Ale fakt że większość na hydraulikach Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Świetny, ale cena też powalająca. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Na wyprzedaży chodził po ok. 6-7 tysięcy zł. Po sezonie można kupić rowery testowe ze Speca z rabatem rzędu 30%. A leżaki magazynowe, dwuletnie, ze sklepów z rabatem do 50%. Odnośnik do komentarza
krzysiekw Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 No to trzeba zacząć odkładać kasę :) Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Dołączę się do wątku szosy ale w kwestii samodzielnego składania. Chcę wrócić do szosy, myślałem o gotowym ale potem wymyśliłem, że można samemu złożyć. Wiem, że będzie drożej ale czas mnie nie goni. Rozłożę montaż na jeden/dwa sezony. Ot taki pomysł na wolny czas :) Rama będzie alu, widelec carbon i znalazłem jak na razie tylko te dwie: klasyczna http://www.accent-bikes.com/produkty/ramy/ramy-szosowe/apex-set i lekko wygięta (stery tapered) http://www.accent-bikes.com/produkty/ramy/ramy-szosowe/draft-set Waga ramy 1630g, z widelcem 2080g. 1. Czy to dużo jak na ramę szosową? Porównywałem z Deca i niby nie wygląda źle (Triban 520 - rama 1760g). 2. Średnica mufy 68mm - pytanie czy można do tego założyć napęd Capagnolo - nie wiem jak u nich z kompatybilnością. To na razie jedynie pytanie, bo może skończę na klasycznym Shimano (ew. Sram). Macie może namiary na innych producentów ram? Z tych firm, które znam nikt nie sprzedaje takiej "części". Odnośnik do komentarza
Nath147 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Z budżetowych to jeszcze force i Mosso. Te accentowskie są tanie, bo tam chyba oszczędzają na kontroli jakości, ale z tego co sam doświadczyłem i czytałem na innym forum, Velo nie robi problemów z wymianą. Wysłane z mojego TA-1024 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Teoretycznie jesteś w stanie znaleźć jakieś modele Kellysa, Meridy, Authora czy nawet Speca, ale takiego wyboru i w tak sensownej cenie, jakie daje Accent i Dartmoore (inna bajka, wiem), raczej nie spotkałam. Jak się tak naczytałam w ostatnim czasie, to i może niegłupi pomysł ze składaniem, bo z gotowców wszystko idzie na jedno kopyto i tylko naklejki na ramach zmienia. A ja na przykład mam bardzo specyficzne wymagania - nie chcę ramy karbonowej (bagażniczek ważna rzecz :)), ciut szersze opony (nie jakieś 1,95, ale takie 35-45 już tak), no i jeszcze te hamulce tarczowe mechaniczne coraz mocniej mnie kuszą. Oczywiście podobnie jak Wy - kwestia dwóch lat, może przy pomyślnych wiatrach jednego. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Accenta bym chyba nie kupił. Takie bezpłciowe te ramy. Na allegro są np. ramy Mercxa, a za 1000 można kupić karbonowego chińczyka RDXa bez widelca. Koleżanka ma takiego RDXa w MTB, katuje go niemiłosiernie i jakoś przeżył więc nie jest to zła rama. A na jakiej Campie chcesz złożyć? Bo pałęta mi się po domu grupa Veloce 10x, którą miałem wystawić na Allegro 2 lata temu i zbieram się do tego jak pies do jeża. Edit Chyba przegiąłem z tym karbonem. Po 1000 to są wyprzedażówki w rozmiarach 44 i 48. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się