Skocz do zawartości

Fitness/ szosa do 2700zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chciałbym poprosić o pomoc w zakupie nowego aczkolwiek pierwszego w moim życiu roweru na szosę do tej poru poruszałem się tylko crossówką, a chciałbym spróbować czegoś nowego. Nie wiem co byłoby dla mnie najlepszym rozwiązaniem ponieważ nie mam doświadczenia w tej dziedzinie. Trochę czytałem na temat geometrii ram, napędów i chyba się w tym pogubiłem ponieważ naczytałem się o niewygodnych ramach, bolących plecach, brakujących twardych lub miękkich przełożeń cokolwiek to znaczy i wystraszyłem się że mogę kupić coś złego dlatego chce się poradzić. Potrzebuję roweru dla początkującego na którym będę się czuł wygodnie, na którym wyjadę pod każdą górkę i któremu też nie będzie straszna jakaś polna czy kamienista droga.

 

Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Ja to kiedyś mówili takie rzeczy tylko w Erze :) Bo za 2700 bardzo ciężko znaleźć taki rower.

 

Natomiast jeśli ma być to przewaga szosy a nie terenu to oczywiście że jakiś rower z barankiem, szosa albo gravel.

 

Nieustająco polecamy tu Triban 520/540. I nic więcej mi nie przychodzi do głowy bo budżet za mały. Im szersze opony tym większy komfort. A szersze łatwiej włożyć do roweru z hamulcami tarczowymi. Żeby wyjechać każdą górkę trzeba mieć napęd MTB czy cross/trekking. W szosie/gravelu o to trudno, ale jest do zrobienia. Ale znowu nie jest łatwo w tym budżecie

Odnośnik do komentarza

Żeby wyjechać każdą górkę trzeba mieć napęd MTB czy cross/trekking. W szosie/gravelu o to trudno, ale jest do zrobienia. Ale znowu nie jest łatwo w tym budżecie

 

Jaki najtańszy przychodzi ci do głowy który spełnia moje wymagania?

 

Nie chce też wywalić dużo pieniędzy bo nie wiem czy spodoba mi się taki sposób jazdy. Sam znalazłem jeszcze trzy oceńcie czy dobrze trafiłem:

-Kross Pulso 2.0

-Cube SL Road

-Merida Speeder 200 ten trochę drogi no ale jakby miał być dobry

 

Odnośnik do komentarza