Skocz do zawartości

rowerowy365

Użytkownicy
  • Ilość treści

    1482
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O rowerowy365

  • Ranga
    Wytrawny forumowicz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Poznań

Ostatnio na profilu byli

1115 wyświetleń profilu
  1. Miałem szosówkę z Deca i rozmiar M przy wzroście 175cm. L-ka była za duża. @jajacek czasem żadna tabelka nie pomaga. Jak kupowałem MTB to niby najbardziej pasował rozmiar S ale miałbym za nisko siodełko. Kupiłem M i mam trochę za długą górną rurę ( w tym modelu w ogóle jest jakaś długa). No i teraz kombinowałem z siodłem i mostkiem...
  2. Możesz podnieść kierownicę, skrócić mostek, wymienić kierownicę na lekko giętą i obrócić tak aby chwyty były bliżej, przesunąć lekko siodełko do przodu. Jeśli to nie pomoże - wymień rower bo nie ma sensu się męczyć.
  3. Samej przerzutki nie możesz zamienić. SRAM i Shimano mają inny uciąg linki i nie są ze sobą kompatybilne.
  4. Nie odrzucaj Gripshiftów. Komuś kto ma mniej siły łatwiej przełączać taką manetką niż cynglową. Chyba, że jest to osprzęt co najmniej średniej klasy. Przy podstawowym, za pieniądze jakie chcesz przeznaczyć może być jej zwyczajnie niewygodnie. Tym bardziej, że jeśli chcesz kupić nowy za jakiś czas, to nie warto ładować dużych pieniędzy w używany rower. Jestem również zdania, że amortyzator jest niepotrzebny ponieważ 8-mio latka będzie bardziej niż dorośli odczuwała zwiększoną przez niego masę roweru. Im lżejszy tym lepiej.
  5. Używam takiej: https://www.decathlon.pl/sakwa-miejska-100-15-l-id_8388005.html Nie jest całkowicie wodoszczelna, nie jest łatwo ją ściągnąć (to wada i zaleta) i jest tania. Po kilku tys. km nie widać śladów zużycia.
  6. Piszemy po polsku - małe litery, polskie litery, przecinki, ortografia i inna interpunkcja. ? Za te pieniądze są to słabe rowery. Możesz kupić lepiej i taniej np. to co poniżej. http://www.unibike.pl/fusion29.html
  7. Oczywiście, że koszt dojazdu samochodem jest wyższy. Nie znaczy to jednak, że rower jest za darmo. Nie można liczyć jedynie opon ale cały osprzęt roweru. Dodatkowo w czymś też trzeba jechać. Można w zwykłych spodniach ale przy moim przebiegu było by to raczej niewygodne dlatego kupuję rzeczy typowo rowerowe. No i niestety trochę to kosztuje i też się zużywa. Zwykłe skarpetki koszujące parę złociszy też się przecierają. Poza tym można mocno budżetowo ale jak ma to sprawiać przyjemność to lepiej kupić coś co będzie wygodne i będzie cieszyło oko. Koszyk, bidon, lampki, odblaski, gripy - takie prz
  8. Dojeżdżanie całoroczne przeczy tezie "rower jest za darmo". Mam 20 km w jedną stronę do pracy i koszt to ok. 50-100zł miesięcznie. Czasem mniej, czasem więcej. Uwzględniam w tym serwis, ciuchy, torby, sakwy itp. Wszystko się mocno zużywa. Tylko jednego roku było na tyle dużo śniegu, że przeszkadzało to w jeździe. Za to wielokrotnie drogi były oblodzone. Deszcz mnie nie rusza bo w pracy mam gdzie się wysuszyć choć bywały dni kiedy wracałem w mokrych butach. To jest chyba największy test "chcenia" - jak mam po pracy założyć niedosuszone skarpetki czy całkiem mokre buty. Wiatr jest i bę
  9. Jeśli nie chcesz wjeżdżać w ciężki teren, kamienie, korzenie czy błoto to lepiej cross. Szybszy, zwinniejszy i wygodniejszy.
  10. Mam buty MT-3 i są całkiem przyzwoite. Moja ocena 6/10. Z jednej strony trochę przewiewne bo mają dziurki, z drugiej na tyle zabudowane, że w chłodne dni można jechać. Jak jest blisko zera to zakładam ochraniacze i też dają radę. Nie są to sandały więc latem przy b. wysokich temperaturach będzie jednak ciepło. Sznurówki się nie luzują choć ja po zawiązaniu wsuwam je do buta po zewnętrznej. Nie ważyłem ale organoleptycznie są ciężkie - takie trochę klocowate. SPD to fajna sprawa. Kiedyś byłem zwolennikiem nosków ale po przesiadce na SPD poczułem różnicę na plus. Trzeba uważać jednak w duży
  11. "Masz rozstrzał jak ruska katjusza" - że zacytuję. Zdecyduj się jakiego jesteś wzrostu , bo są spore różnice pomiędzy ramą 17", a 22". A takie linkujesz. Są w sieci kalkulatory, sprawdź jaka rama będzie dla Ciebie odpowiednia. Każdy z tych rowerów będzie się nadawał do spokojnego jeżdżenia ale też wszystkie są do bani. Chcesz jeździć na oponach terenowych na co dzień po asfalcie? Przecież to bezsens. Jedyne co zyskasz to niepotrzebne zmęczenie i być może rozczarowanie jazdą. Opisy wychwalają pod niebiosa sprzęt sprzed kilku lat. Nie można mu nic zarzucić ale nie daj się nabrać, że t
  12. Ciężka ta rama. Tu masz lżejszą: https://velo.pl/czesci/ramy/ramy-mtb/accent/peak-29 Można też dostać ciut droższą pod sztywną oś.
  13. SRAM ma inny uciąg linki. Nie wiem co rozumiesz pod hasłem "cały napęd" ale manetkę też musisz wymienić. Jeśli Tourney ma w komplecie hak, a SRAM nie ma to również trzeba dokupić.
×
×
  • Utwórz nowe...