Skocz do zawartości

Rower do 8k Gravel/Przełaj_Trek, Giant, Spec


Rekomendowane odpowiedzi

Pelna hydraulika oznacza bardzo wysoka sile hamowania i dobra modulacje podobnie jsk w rowerach mtb. Ale...oznacza tez wyzsze koszty utrzymania, potrzebe czestego dogladania, odpowietrzania, gorsza prace w ujemnych temperaturach, problemy z wyciekami plynu itd. TRP Spyre sa uznawane za najlepsze tarczowki mechanicze. Nie jezdzilem na nich ale jezdzilem na bardzo dobrych Hayes CX-5. Absolutnie nic im nie brakowalo. Kolega przejechsl na nich bardzo ciezkie trasy XC w gorach bez zadnych problemow. A sa bardzo tanie w utrzymaniu i bezproblemowe. Dlatego ja osobiscie do szosy czy gravela wolalbym Spyre. W detalu jeden ich zacisk kosztuje 60 funtow czyli ok. 300 zl. Czyli na poziomie ceny zaciskow XT w mtb.

 

Sent from my SM-T360 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Każdy co innego powie :) Wg mnie na asfalt 2x11 jest lepszy, bo możesz mieć szeroki zakres przełożeń z zachowaniem co najmniej przyzwoitego stopniowania kasety. Przy napędzie 1x11 tego nie połączysz.

+1

 

Ja w gravelu jezdze na 2x11 i sobie chwale. Na pewno 1x11 tez by dało rade (z w miare sporym blatem ok 42T), ale wydaje mi się, ze jeśli już to lepiej sie sprawdza przy wiekszej przewadze terenu i szutru w stosunku do asfaltu. Tam gdzie więcej asfaltu zdecydowanie brałbym 105-tke.

Odnośnik do komentarza

ROWER TREK CROSSRIP 3 2017 56 cali jest w salon-rowerowy pl

przypuszczam ze sie mylisz, na wielu stronach polskich sklepow widnieje jako dostepny, ale jak zadzwonisz/napiszesz do "nich" okazuje sie-"przykro nam, dawno wyprzedany"

od dwoch miesiecy szukam tego Treka i w Polsce juz go dawno nie ma, jedynie UK lub US

...chyba ze cos nie wiem :huh:

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

 

chce poprostu kupic rower z glowa i pozniej tego nie zalowac

Bede wdzieczny za jakiekolwiek slowo

Moze cos podrzucicie panowie i panie

z gory dzieki

 

Jeśli rower nie jest kupiony to rzucam podpowiedź:

https://www.rosebikes.pl/bike/rose-pro-cross-apex/aid:2681767 można zamontować bagażnik, błotniki jeśli potrzeba. Do tego mały upgrade na stronie czyli np dołożenie karbonowej sztycy (większy komfort) wymiana opon, dobór przełożeń i ewentualna wymiana przerzutki tylnej na FORCE. 

 

Jeśli można wyjść lekko ponad budżet to jest jeszcze takie coś: 

https://www.rosebikes.pl/bike/rose-team-dx-cross-gravel-105/aid:2680885 

Tu już wszystko jest (poza bagażnikiem), dla spokoju ducha radzę dobrać korbę przełajową 46/36. Opony są dość szerokie i przy 50-34 może się zdarzyć, że chwilowo zabraknie sił na prostej. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli rower nie jest kupiony to rzucam podpowiedź:

xxxxxx można zamontować bagażnik, błotniki jeśli potrzeba. Do tego mały upgrade na stronie czyli np dołożenie karbonowej sztycy (większy komfort) wymiana opon, dobór przełożeń i ewentualna wymiana przerzutki tylnej na FORCE. 

 

Jeśli można wyjść lekko ponad budżet to jest jeszcze takie coś: 

xxxx

Tu już wszystko jest (poza bagażnikiem), dla spokoju ducha radzę dobrać korbę przełajową 46/36. Opony są dość szerokie i przy 50-34 może się zdarzyć, że chwilowo zabraknie sił na prostej. 

 

 

Zdradź, ile teraz płacą za linki afiliacyjne?  :D

Odnośnik do komentarza

Zdradź, ile teraz płacą za linki afiliacyjne?  :D

 

To nie są linki afiliacyjne, Rose tak konstruuje linki w sklepie.

 

Natomiast prośba do Petera - rejestrujesz się na forum, piszesz dwa posty z linkami do sklepu Rosebikes i wychodzisz. Wygląda to dość podejrzanie :) Będę miał na Ciebie oko, jeżeli przyszedłeś tutaj tylko w tym celu.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...