DawidRLE Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Panowie, jak sie maja hamulce Shimano R785 pelna hydraulika vs TEKTRO Spyre Flat Mount? Z gory dzieki Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Pelna hydraulika oznacza bardzo wysoka sile hamowania i dobra modulacje podobnie jsk w rowerach mtb. Ale...oznacza tez wyzsze koszty utrzymania, potrzebe czestego dogladania, odpowietrzania, gorsza prace w ujemnych temperaturach, problemy z wyciekami plynu itd. TRP Spyre sa uznawane za najlepsze tarczowki mechanicze. Nie jezdzilem na nich ale jezdzilem na bardzo dobrych Hayes CX-5. Absolutnie nic im nie brakowalo. Kolega przejechsl na nich bardzo ciezkie trasy XC w gorach bez zadnych problemow. A sa bardzo tanie w utrzymaniu i bezproblemowe. Dlatego ja osobiscie do szosy czy gravela wolalbym Spyre. W detalu jeden ich zacisk kosztuje 60 funtow czyli ok. 300 zl. Czyli na poziomie ceny zaciskow XT w mtb. Sent from my SM-T360 using Tapatalk Odnośnik do komentarza
DawidRLE Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 juz blisko konca ...;) Pytanie: jaki lepszy naped do Gravela -glownie na asfalt, przejazdzki (bez wyscigow) Sram "1x11" czy Shimano 105 "2x11" ?? opona: 32-38" oczywiscie przy 1x11 kwestia jaki blat, ale ogolnie ?? Odnośnik do komentarza
NoOnesThere Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Każdy co innego powie :) Wg mnie na asfalt 2x11 jest lepszy, bo możesz mieć szeroki zakres przełożeń z zachowaniem co najmniej przyzwoitego stopniowania kasety. Przy napędzie 1x11 tego nie połączysz. Odnośnik do komentarza
GrzeHu Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Każdy co innego powie :) Wg mnie na asfalt 2x11 jest lepszy, bo możesz mieć szeroki zakres przełożeń z zachowaniem co najmniej przyzwoitego stopniowania kasety. Przy napędzie 1x11 tego nie połączysz. +1 Ja w gravelu jezdze na 2x11 i sobie chwale. Na pewno 1x11 tez by dało rade (z w miare sporym blatem ok 42T), ale wydaje mi się, ze jeśli już to lepiej sie sprawdza przy wiekszej przewadze terenu i szutru w stosunku do asfaltu. Tam gdzie więcej asfaltu zdecydowanie brałbym 105-tke. Odnośnik do komentarza
niet Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Ja brałbym 105, że względu na 2x11 i że względu na szerszy dostęp do serwisu. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Właśnie to "jaki blat?" będzie odwiecznym pytaniem. Do jazdy po płaskim inny, w góry inny. Trzeba będzie przykręcać i odkręcać aż wyrobią się gwinty w śrubach. A przy 2x11 nie ma takiego tematu. Więc dla mnie odpowiedź jest prosta. Odnośnik do komentarza
DawidRLE Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 dzieki Panowie dzieki Jajacek - ...i tak wlasnie planuje Odnośnik do komentarza
Alfine Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 ROWER TREK CROSSRIP 3 2017 56 cali jest w salon-rowerowy pl Odnośnik do komentarza
DawidRLE Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 ROWER TREK CROSSRIP 3 2017 56 cali jest w salon-rowerowy pl przypuszczam ze sie mylisz, na wielu stronach polskich sklepow widnieje jako dostepny, ale jak zadzwonisz/napiszesz do "nich" okazuje sie-"przykro nam, dawno wyprzedany" od dwoch miesiecy szukam tego Treka i w Polsce juz go dawno nie ma, jedynie UK lub US ...chyba ze cos nie wiem :huh: Odnośnik do komentarza
DawidRLE Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 jaka jest roznica "pracy" miedzy "dlugim a krotkim " wozkiem tylnej przerzutki? Odnośnik do komentarza
Peter Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 chce poprostu kupic rower z glowa i pozniej tego nie zalowac Bede wdzieczny za jakiekolwiek slowo Moze cos podrzucicie panowie i panie z gory dzieki Jeśli rower nie jest kupiony to rzucam podpowiedź: https://www.rosebikes.pl/bike/rose-pro-cross-apex/aid:2681767 można zamontować bagażnik, błotniki jeśli potrzeba. Do tego mały upgrade na stronie czyli np dołożenie karbonowej sztycy (większy komfort) wymiana opon, dobór przełożeń i ewentualna wymiana przerzutki tylnej na FORCE. Jeśli można wyjść lekko ponad budżet to jest jeszcze takie coś: https://www.rosebikes.pl/bike/rose-team-dx-cross-gravel-105/aid:2680885 Tu już wszystko jest (poza bagażnikiem), dla spokoju ducha radzę dobrać korbę przełajową 46/36. Opony są dość szerokie i przy 50-34 może się zdarzyć, że chwilowo zabraknie sił na prostej. Odnośnik do komentarza
MaciejRutecki Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Jeśli rower nie jest kupiony to rzucam podpowiedź: xxxxxx można zamontować bagażnik, błotniki jeśli potrzeba. Do tego mały upgrade na stronie czyli np dołożenie karbonowej sztycy (większy komfort) wymiana opon, dobór przełożeń i ewentualna wymiana przerzutki tylnej na FORCE. Jeśli można wyjść lekko ponad budżet to jest jeszcze takie coś: xxxx Tu już wszystko jest (poza bagażnikiem), dla spokoju ducha radzę dobrać korbę przełajową 46/36. Opony są dość szerokie i przy 50-34 może się zdarzyć, że chwilowo zabraknie sił na prostej. Zdradź, ile teraz płacą za linki afiliacyjne? :D Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Zdradź, ile teraz płacą za linki afiliacyjne? :D To nie są linki afiliacyjne, Rose tak konstruuje linki w sklepie. Natomiast prośba do Petera - rejestrujesz się na forum, piszesz dwa posty z linkami do sklepu Rosebikes i wychodzisz. Wygląda to dość podejrzanie :) Będę miał na Ciebie oko, jeżeli przyszedłeś tutaj tylko w tym celu. Odnośnik do komentarza
MaciejRutecki Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 To nie są linki afiliacyjne, Rose tak konstruuje linki w sklepie. [...] A w takim razie przepraszam, bo mnie zmyliły adresy: końcówkę można usunąć, a linki nadal będą prawidłowe. A że Rose ma system afiliacyjny, to sobie niepotrzebnie dopowiedziałem resztą. Swoją drogą, muszą mieć oryginalny silnik sklepu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się