MakczuPikczu Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października W dniu 12.10.2025 o 10:07, sl66 napisał(a): Tak - to właśnie od 16 stron tego wątku próbują Ci przekazać użytkownicy forum 😉 no ok, zawsze warto zapytać 🙂 bo np siedzonko też jest regulowane przód tył a ktoś mi tu napisał że nie można regulować siedzonka...więc po co ta regulacja w nim jest? A też można tu zyskać kilka cm.. Odnośnik do komentarza
MakczuPikczu Opublikowano 13 Października Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października dzisiaj przypadkiem znalazłem taki filmik, od 8 minuty jest o gripach i rogach, może taki zestawik zastosować i będzie spoko? www.youtube.com/watch?v=EfVdWx5luMo Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października O ile się nie mylę to już Ci pisaliśmy o gripach ergonomicznych a ja sam chyba Ci pisałem o rogach wewnętrznych Odnośnik do komentarza
MakczuPikczu Opublikowano 16 Października Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października W dniu 13.10.2025 o 23:44, Greg29 napisał(a): O ile się nie mylę to już Ci pisaliśmy o gripach ergonomicznych a ja sam chyba Ci pisałem o rogach wewnętrznych tak ale te są chyba trochę inne, nie takie w górę ale jakby 'na płasko'. Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 16 Października Udostępnij Opublikowano 16 Października Rogi ustawiasz pod takim kątem, żeby było Ci wygodnie jak jedziesz Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano 16 Października Udostępnij Opublikowano 16 Października Tych ergonomicznych nie ma sensu (i w zasadzie możliwości) dawać 'na płasko'. Na środek jak z nimi wyjedziesz, to nie sięgniesz do hamulca bez puszczania rogu. Za bardzo do poziomu ich nie dasz, bo będą kolidować ci z manetkami hamulców. W drugą stronę z kolei nie będziesz za bardzo ich obracał, bo do pionu, czy do siebie nie ma sensu ich ustawiać. Bierzesz klucz na wycieczkę i sobie empirycznie dobierasz najwygodniejszy skos, jak ci najbardziej leży. U mnie to mniej więcej tak wygląda: Dodatkowo, możesz ewentualnie poeksperymentować i próbować montować ja inaczej, niż w zalecany sposób. Akurat na zdjęciu mam je zamienione lewy z prawym na próbę w dłuższej trasie (nie podeszło mi), wcześniej twardo jeździłem na zamontowanych do góry nogami (względem zaleceń montażu oryginalnych Spirgripsów) i mi to pasowało. Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 17 Października Udostępnij Opublikowano 17 Października Ja mam zainstalowane "zgodnie z instrukcją" ale kąt pochylenia dopracowywałem podczas jazd - miałem rogi niedokęcone do końca i mogłem je trochę przekręcać w czasie jazdy Ale te moje rogi nie są idealne, po obejrzeniu tego fragmentu od "Wstał sprzed kompa" stwierdziłem, że jego są lepsze bo faktycznie mogą dać te podparcie dla dłoni, więc teraz, bogatszy o to doświadczenie, wybrałbym te rogi co ma on, czyli Accent Pro Ergo Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 17 Października Udostępnij Opublikowano 17 Października Mam gdzieś takie sprzed kilkunastu lat. Ciekawe czy się nadadzą i przeżyją drugą młodość 🙂 Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano Piątek o 18:24 Udostępnij Opublikowano Piątek o 18:24 Jeśli niezdecydowani z tego wątku nadal szukają swojego złotego grala to może Merida Big Nine 300 Lite za 1800 zł Was zachęci do kupna: https://be-bike.pl/rower-merida-bignine-300-lite-17-m-metteal-p-2064.html Sklepu nie znam, jest tylko rozmiar M ale cena rewelacja, albo literówka i miało być 2800 zł albo im zalega i chcą się pozbyć Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Piątek o 18:46 Udostępnij Opublikowano Piątek o 18:46 Oferta bardzo dobra. Dobra, znana rama, amor jakby nie bylo powietrzny, Deore. Zrobic cos z hamulcami zeby hamowaly i bedzie calkiem fajny rower. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się