Skocz do zawartości

Opony z brązowymi bokami


Piwpaw

Rekomendowane odpowiedzi

Continental Grand Prix 5000 25-622 black/black 225 g, black/cream 260g

choć już:

Pirelli P-Zero Race 26-622 205 g / Classic 205 g

Pirelli P-Zero Race TLR 26-622 275 g / Classic 275 g

nawet jeżeli gdzieś znajdą się opony spełniające to założenie (brązowe lżejsze od czarnych), to nie sądzę by różnice były znaczące:

Vittoria Rubino Pro Tube-Type 25-622 black 250 g /para 245 g 

Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, Piwpaw napisał(a):

Mam głupie pytanie. Czy to prawda, że identyczny model opon z brązowymi bokami jest lżejszy od czarnych? 

A do czego zmierzasz z pytaniem ? Odchudzamy wagę, wytrzymałość, ścieralność, podatność na rozerwanie boków opony ...

Odnośnik do komentarza

Tak jest, część opon, które mając kremowe/brązowe boki są lżejsze od całych czarnych. Jest też kilka, w których czarne są lżejsze. Wszystko zależy od tego jak się ten kremowy uzyskuje. 

Natomiast, biorąc pod uwagę, że opona czarna od opony czarnej takiej samej może się przy szosowych różnic wagą o 10g a np. przy np. gravelowych 30-40g to ja nie wiem czy jest tutaj jakaś ciągłość i powtarzalność. 

Odnośnik do komentarza

W gumach MTB jest taki rozrzut masy wokół katalogowej, że nie ma sensu się przejmować czy brązowa będzie lżejsza niż czarna. Jak chcesz lżejsze to bierzesz wagę, idziesz do sklepu który ma tego trochę na stanie i wybierasz. Dla przykładu schwalbe roro evo ss 29x2.3 rozrzut +20%/-10% od masy katalogowej (gumy z tej samej serii produkcyjnej). W conti xk protection 29x.2.3 +/-10%.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...