Skocz do zawartości

ernorator

Użytkownicy
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ernorator

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Ja po dłuższych poszukiwaniach przez przypadek trafiłem na Selle San Marco Shortfit. Mam teraz w trzech rowerach, 2x Dynamic i 1x Comfort Dynamic. Pierwsze miałem takie ale rozwaliłem bo źle wiozłem rower samochodem https://www.centrumrowerowe.pl/siodelko-san-marco-shortfit-dynamic-open-pd39715/ Teraz takie https://www.centrumrowerowe.pl/siodelko-san-marco-shortfit-2-0-dynamic-open-pd34156/
  2. Jeszcze najważniejsze, jaki budżet?
  3. uuuu ciekawe w jakich warunkach te 11,1kg
  4. Tak, warto. Ja dostałem listę najpopularniejszych rowerów z rozmiarami ram jakie będą dobre dla mnie i opisem jaki mostek bym potrzebował, kierownicę itd. Oczywiście, jeśli wybierał bym rower z poza listy też mogłem się o taki zapytać.
  5. 😄 też tak mam, sugerowane ciśnienie z Scilca troche mnie niepokoi i dodaje trochę.
  6. Tam sprawdzają opony na feldze 17.8mm wewnętrznej przy niskim ciśnieniu, chociaż nie znalazłem co to znaczy niskim. Przekładałem je wczoraj na koło 21.5mm wewnętrznej i tu jedna ma 44.84 a druga 44.20.
  7. Nie wiem czy to coś pomoże ale Specialized S-Works Pathfinder Pro 42 na obręczy 20mm wewnętrznej mają
  8. ernorator

    Opony z brązowymi bokami

    Tak jest, część opon, które mając kremowe/brązowe boki są lżejsze od całych czarnych. Jest też kilka, w których czarne są lżejsze. Wszystko zależy od tego jak się ten kremowy uzyskuje. Natomiast, biorąc pod uwagę, że opona czarna od opony czarnej takiej samej może się przy szosowych różnic wagą o 10g a np. przy np. gravelowych 30-40g to ja nie wiem czy jest tutaj jakaś ciągłość i powtarzalność.
  9. Dużo gorszy amortyzator i koła niż Riverside Jeszcze można pomyśleć o Radon Scart Light 9.0, amortyzator fajny ale koła nie za bardzo. Sam wolał bym jednak produkt Decathlonu.
  10. Co mu się popsuło, że 2 tygodnie będą go robić? Wybór nie jest zbyt duży, może tez być, że 30 się nie zmieści jak max szosowych jest tyle. Np. w takiej mogą nie wejść klocki. https://www.centrumrowerowe.pl/opona-schwalbe-cx-comp-pd3071/?v_Id=135064
  11. Pirelli Cinturato Velo TLR trochę jak Continental Gator Skin, dla dużej odporności na przebicia poświęca przyczepność. Opony są podobne parametrami a garotskin na mokrym zachowuje się jak by były z plastiku, ja bym nie jeździł.
  12. Lepiej, na aliexpress od czasu do czasu pojawiają się piasty z logiem Evanlite albo Vinci
  13. ernorator

    Masa roweru vs rowerzysty

    Ja sobie zdaję sprawę @Oskarr kim jest @jajacek i co robi jego syn, szczególnie lubię jak dosłownie czuć dumę kiedy o nim pisze. Wiem też jaką wiedzą dysponuje (chociaż do rowerów speca ma zbyt optymistyczne podejście) i bardzo często coś się od niego dowiem potem czytam o tym więcej i zazwyczaj ma całkowitą rację a przynajmniej się nie myli. Jeśli chodzi o Dylana to jego filmy są trochę infantylne natomiast jest to spowodowane charakterem YT i widownią (weekend warriors) a nie zawartością. W największym w stanach (jeśli nie na świecie) cyklu wyścigów gravelowych Life Time Grand Prix w 2023 był 16 a chłop, który wygrał był 5 na gravelowych mistrzostwach świata więc nie nazwał bym go ambitnym amatorem bo tacy są w drugiej 50siątce. Factor nazywa go na swojej stronie i materiałach prasowych "Factor athlete" i śle mu rowery za kilkanaście tyś. $ gdzie tak nie za dużo jest o tym na jego kanale YT więc nie są to materiały prasowe. Wspomniany przez Jacka, Josh Poertner często pojawia się u niego na kanale i też współpracuje z nim.
  14. ernorator

    Masa roweru vs rowerzysty

    Dobrze jak liczy ktoś kto się ściga ma wsparcie zespołu, testuje w tunelu aerodynamicznym i do współpracy zaprasza ekspertów, którzy zjedli zęby w wyścigach i przemyśle rowerowym. Dla tego dziwi mnie Twój komentarz "Do wyliczeń tego gościa to jakoś nie mam zaufania". Dla weekendowych wojowników, poczatkujących w wyścigach czy kompletnych amatorów jego kanał jest kopalnią wiedzy, która zawsze jest podpierana danymi naukowymi. Nie daje prostych recept tylko wiedze. The Most Effective Marginal Gain. Aerodynamics with Josh Poertner Is it Uncool to Use Aerobars for Gravel Racing? GCN & Geoff Kabush Response We Tested Gravel Equipment in a Wind Tunnel and the Results Were Surprising przy okazji https://silca.cc/blogs/silca/why-aerodynamics-matter-at-all-speeds
  15. ernorator

    Masa roweru vs rowerzysty

    U Dylana Johnsona chyba było, że aero powyżej 20km/h wygrywa z wagą. Tylko on zawsze robi testy i wyliczenia pod gravele bo tam się ściga.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...