Pepe75 Opublikowano 19 Czerwca Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca W dniu 12.06.2024 o 18:43, Wojtipol napisał(a): Nie wątpię, tylko co mnie interesuje, że jednak na milion była wadliwa jak mam właśnie tą wadliwą? Nie umiejszam jakości tego producenta i nie chce siać tu jakiejś nagonki. Może jest ktoś na forum z pogranicza opolskiego i dolnośląskiego, aby pożyczył koło na chwilę? 😅 Możesz spróbować założyć koło odwrotnie. Być może trzeba zdjąć tarczę i kasetę jeżeli będą przeszkadzać, ale jak będziesz miał przekoszenie w drugą stronę to będzie wina koła. Odnośnik do komentarza
Yacko Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Kilka lat temu jak miałem Chisela z Judy Gold badałem temat i nie było rozwiązania. Chciałbym wrócić do Chisela, sporo osób tym jeździ więc może coś się zmieniło. Chodzi o dołożenie mechanizmu i manetki blokady do Judy Gold z Chisela Comp 2024 - przerabiał ktoś z Was temat ? Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2 godziny temu, Yacko napisał(a): Kilka lat temu jak miałem Chisela z Judy Gold badałem temat i nie było rozwiązania. Chciałbym wrócić do Chisela, sporo osób tym jeździ więc może coś się zmieniło. Chodzi o dołożenie mechanizmu i manetki blokady do Judy Gold z Chisela Comp 2024 - przerabiał ktoś z Was temat ? A posiadasz Chisela czy przymierzasz się to kupna ? Chodzi o rocznik. Odnośnik do komentarza
Yacko Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Godzinę temu, ram napisał(a): A posiadasz Chisela czy przymierzasz się to kupna ? Chodzi o rocznik. Miałem w 2018, zastanawiam się nad nowym z 2024. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 6 Lipca Udostępnij Opublikowano 6 Lipca Ja to bym był skłonny jeszcze raz kupić tego z 2018. Węższa podsiodłówka, ładniejsze spawy. Odnośnik do komentarza
Yacko Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca W dniu 6.07.2024 o 23:37, jajacek napisał(a): Ja to bym był skłonny jeszcze raz kupić tego z 2018. Węższa podsiodłówka, ładniejsze spawy. Fakt jak przyjechałem pierwszy raz Chiselem 2018 na wspólną jazdę, to dopiero z bliska koledzy zauważyli, że to alu a moje przejażdżki na karbonowych ramach Scotta, Meridy, Supa i Canyoa nie spowodowały, że poczułem wielką różnicę w komforcie. Jednak w nowych podoba mi się większy sloping ramy i chyba łatwiej będzie w razie czego sprzedać rower o "nowoczesnej" progresywnej geometrii, bo czytając różne fora okazuje się, że nagle rowery z główką w okolicach 70 stopni już się nie nadają do niczego i maks 68 musi być. Odnośnik do komentarza
dfq Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca No nie wiem. Mam Chisela Experta 2x z 2018 (16000km) i Chisela 2023 (1500km). Jeżdżę nimi na zmianę. Wolę 2018. Odnośnik do komentarza
Yacko Opublikowano 8 Lipca Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 3 godziny temu, dfq napisał(a): No nie wiem. Mam Chisela Experta 2x z 2018 (16000km) i Chisela 2023 (1500km). Jeżdżę nimi na zmianę. Wolę 2018. Czujesz lepszą zwrotność wersji 2018 ? Odnośnik do komentarza
dfq Opublikowano 9 Lipca Udostępnij Opublikowano 9 Lipca @Yacko Geometria 2018 jest bardziej uniwersalna, taka na maratony, 2023 to geometria na single - pozycja bardziej wyprostowana, ręce szerzej. większa zwrotność ale z kolei przy długiej jeździe i zmęczeniu trudniejsza w prowadzeniu (bardzo czuła). W moim 2023 zmieniłem kiere na krótszą (740 -> 720) i dałem dłuższy mostek (większy docisk koła). Oczywiście w 2018 inny osprzęt (Reba, napęd 11x - Xt 24/36 11-42),koła DtSwiss+Pirelli Scorpion 2.1" na mleku + pełny drugi set kół - w 5 minut robię z niego gravela z prostą kierą na kołach DtSwiss+ semislicki IRC Boken 40mm. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 9 Lipca Udostępnij Opublikowano 9 Lipca No i właśnie dlatego chodzi mi po głowie Chisel 2018. Żeby mieć go też jako lekkiego gravela z amorem na jakieś wyjazdy weekendowe. Może nawet z myk-mykiem. Odnośnik do komentarza
Yacko Opublikowano 9 Lipca Udostępnij Opublikowano 9 Lipca Właśnie te zmiany kąta główki i rury podsiodłowej tłumaczone są większymi wymaganiami nowych tras maratonów, stąd ten kierunek u producentów. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 9 Lipca Udostępnij Opublikowano 9 Lipca Jak masz myk-myka to żadne trasy maratonów nie są raczej problemem. Zjeżdżałem na główce 71 na starszym Specu, bez myk-myka w bike parku na Słowacji po stoku narciarskim ale nie było to miłe przeżycie. Tyłek nad tylną oponą i prawie zero kontroli. Ale już z myk-mykiem nie byłoby to żadnym problemem. Nowy Chisel ma już inną rurę podsiodłową. Jest do niej większy wybór sztyc opuszczanych. Pytanie co kto potrzebuje? Ja raczej rower do komfortowej jazdy po płaskopolsce. Odnośnik do komentarza
Bob Opublikowano 13 Lipca Udostępnij Opublikowano 13 Lipca Może ktoś z Was kupowal ostatnio myk Nyka ze średniej/niższej półki cenowej do Chisela w wielkości XL i rzuci linkiem. Wogóle nie umiem tego wybrać, który model i rodzaj będzie pasował. Dziękuję Odnośnik do komentarza
ggrzrzegorz Opublikowano 23 Lipca Udostępnij Opublikowano 23 Lipca Witam ,jak nie zrobiłem przeglądu po zakupie to czy przysługuje mi gwarancja na speca? Nie wiem czy w nowym " Hiszpanie" rama nie pierdykneła....🤐 Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 23 Lipca Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2 godziny temu, ggrzrzegorz napisał(a): Witam ,jak nie zrobiłem przeglądu po zakupie to czy przysługuje mi gwarancja na speca? Nie wiem czy w nowym " Hiszpanie" rama nie pierdykneła....🤐 Na ramę przysługuje, na osprzęt nie. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się