ram Opublikowano 4 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2023 MTM 2 jest na 34-ce Foxiku i przyzwoita sztyca. Cena odjazdowa. Chisela cięższego masz za podobną cenę aczkolwiek słabiej doposażonego. Odnośnik do komentarza
wierzbajol Opublikowano 5 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu No to sobie odkopię temat 😆 Jest wg. mnie całkiem ciekawa oferta na 900s obecnie https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-race-900-s-slx-xt-karbonowa-rama/_/R-p-353905?mc=8873988&wgu=293400_1676810_17465247744276_e93f7e70cf&wgexpiry=1778060774&tag3=293400_1676810_17465247744276_e93f7e70cf&cname=1676810&utm_source=convertiser&utm_medium=affiliate&utm_campaign=pl_t-perf_f-cv_o-roas_xx-8545&utm_term=_yy-CNVSR_8545-8670-1676810&utm_content=_zz--affiliate-networks-cvrpid%3D8545-cvrsid%3D1676810&cvrid=CVR.8545.1676810.8670.affiliate-networks..17ec926e7fc40da0725987edca816726 dla przypomnienia coś na czym nadal obecnie jeżdżę https://www.rowerzysta.pl/rower-gorski-focus-black-forest-29r-3-0-2015 Podpytam bardziej doświadczonych kolegów o opinię @Oskarr @mike21 @jajacek @Veriv @ram co sądzicie o udostępnionym 900s ? Chodzi mi ostatnio po głowie też canyon lux trail cf6/7, ale jeszcze się nie przekonałem 🤣 Sam już nie wiem czy iść w dobrego HT czy bardziej budżetowy FS ? PS. jeszcze jedno lamerskie pytanie - czy znacie jakąś porównywarkę geometrii, ale z jakąś wizualizacją bo ja już zaczynam się gubić w tych cyferkach, które warunkują, że rower jest jeszcze w miarę wygodny i nada się również do jazdy wokół komina czy geo sportowe, że po 50km masz dość, które parametry są w tych kwestiach kluczowe 🤔 Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu 99spokes.com geometrygeeks.bike Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu @wierzbajol do ścigania szedłbym w lekki HT. W cenie 10 k uzyskasz w okolicy 9-9,5 kg. W fullu będzie to bardziej budżetowy rower, choć z drugiej strony full zdecydowanie bezpieczniejszy przy ostrzejszej jeździe. W drugim wątku opisałem tego XC 900s Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 4 godziny temu Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Jeśli np chcesz jeździć po glacensisach czy najprostszych zjazdowych to bym brał bym brał. Mamy nadal 500s i to mega fajny rower. Oglądałem tego 900s w decathlonie i mi się podoba bo widzę sporo usprawnien wzgledem 500s sprzed kilku lat, od lepszej ergonomii poprowadzenia przewodów aż po lepszy dobór komponentów. Nic bym w tym rowerze nie zmieniał, chyba ze w kierunku scigania sie. Ta iteracja 900s wygląda bardzo, bardzo spójnie i nie widzę żadnych zasadniczo słabych elementów. Na pewno nie montuj jak ja mocniejszych hamulców, podejrzewam że obecnie dobrane to max co Manitou zniesie bez skracania żywotności. I co zniesiesz Ty, bo rower jednak jest krotki i łatwo przeleciec przez kierownicę, szczególnie waząc mniej. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu @wierzbajol Jeśli trochę droższe utrzymanie fulla nie jest dla Ciebie problemem to full jest dużo bardziej uniwersalny, bardziej komfortowy i dający większą radochę z jazdy. Więc ja bym brał póki jest w tak niskiej cenie. Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 1 godzinę temu Udostępnij Opublikowano 1 godzinę temu Lux trial cf6/7 mają amortyzację fox - to jest przpaść względem tej wersji manitou. Suport jest bsa zamiast PF, mają prawdziwe hamulce mtb, lepsze koła itp. Tylko czy warto dopłacać ~100% do 900s... Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się