Skocz do zawartości

MTB solidny, rekreacyjny, pod przyczepkę


Rekomendowane odpowiedzi

[mention=11087]Veriv[/mention] Z dyskusji wynikało że [mention=11126]krix[/mention] nie jest w stanie zgiąć się do pozycji półrekreacyjnej na Cube Reaction to tym bardziej się nie zegnie do sportowej na XC 120 :)
Ej no nie róbcie ze mnie dziada ;) Powiedziałem, że mi niewygodnie a Wy na to doradziliście mi przełamać uprzedzenia ;)

Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, jajacek napisał(a):

Ja sugeruję zostać jednak przy rowerach typu Cube Attention. Jak dziecko podrośnie albo poczujesz zew puszczy to kupisz coś bardziej ambitnego ?

Ja wywróżyłem że po prostu zbyt duża rama nie leżała. Ale, widzę że xc120 jest mega przecenie. Decathlon nie robi tak grubych przecen bez powodu.

Będzie aluminiowy odpowiednik karbonowego Race 740 -> aliminiowy Race 720. Podejrzewam, że za xc120 i dlatego taka przecena xc120.

https://steffsworld.jimdo.com/bikesport/test-rockrider-st-530-en/

Mi się podoba, będą w końcu kable w ramie i sensowny kąt główki ramy. Hamulców nie znam.

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Veriv napisał(a):

Ja wywróżyłem że po prostu zbyt duża rama nie leżała. Ale, widzę że xc120 jest mega przecenie. Decathlon nie robi tak grubych przecen bez powodu.

Będzie aluminiowy odpowiednik karbonowego Race 740 -> aliminiowy Race 720. Podejrzewam, że za xc120 i dlatego taka przecena xc120.

Z moich informacji wynika że ogólnie branża przeszacowała popyt. Jest bardzo duży overstock rowerów u dystrybutorów które nie schodzą i firmy robią co mogą żeby odzyskać płynność finansową. Należy spodziewać się znaczących obniżek cen po sezonie. Firmy najbardziej tym dotknięte to Giant i Merida.

https://enduro-mtb.com/en/big-price-war-why-brands-dropping-prices-bikes-overstock/

Odnośnik do komentarza
W dniu 16.05.2023 o 15:52, Bonnum napisał(a):
Moment czyli oddasz 21" bo jest za długa i weźmiesz 22"?? Coś tu nie gra.
Jaki jest stack, Reach i długość rury górnej tych ram?

 
Teraz opisze tutaj organoleptyczne różnice w pomiarach pomiędzy Cube reaction C:62 rozmiar 21' XL i Cube Attention ( a dokładnie Cube Aim, bo taki był w sklepie, ale rama ta sama , co w Attention) - rozmiar 22' XL

To są wymiary Attention 22' XL, dł. górnej rurki i odległość od końca siodełka do kierownicy. Siodełka w obu przypadkach ustaeione jak z fabryki - tak pośrodku sztycy.
3ca0dd6c54a7824729fa544f4ae96b77.jpg

5d894661f191fcfa77e32e0e694903b8.jpg


A tutaj wymiary dla Attention 21' XL

cbc74603706eaa526bf572c48f7fed86.jpgab8eac82a92395454bacd3ff91ef6de5.jpg

Widać, że 10 cm mostek w Attention naddaje odległość, bo Attention ma 3 cm mostka i pomimo,że rama Attentiona jest większa, to odległość do kiery jest mniejsza o 4 cm. Z pewnością też wysokość kokpitu jest większa w Attentionie (rura podsiodłowa bardziej skośna). W każdym razie @Bonnum na Reactionie czułem się w pozycji bardziej pochylonej (choć za drugim razem, gdy na niego wsiadłem, to trochę mniej) a na Aimie bardzo komfortowo, nie pionowo, tak pochylony trekkingowo. Rama 20 Aima z kolei była w odczuciu jak z młodszego brata.
 

Zwracam tez uwage na cenę Aima - 3700 PLN ;), podczas gdy w znanym nam sklepie za zachodnią granica stoi on ok 590 Euro (tysiąc złotych mniej).  

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...