Skocz do zawartości

Rockrider Explore 540 29" vs XC 100 29"


Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Veriv napisał(a):

@Robi68, te opony po 170zl za sztuke? 

Na amazonie są teraz DHF 29x2.5 maxxgrip ( najbardziej "tłusta" miękka mieszanka) za 75zl. 

Za 120zł kupisz obręcze dartmoora 32mm. Na takich opona siądzie znacznie lepiej niż te 23mm które masz.

Dhf dobrze się toczy wbrew temu co mówią, nadaje się na przód oraz tył. W elektryku na pewno napędzisz ta oponę. Nawet mój syn ma DHF w rowerze z kołami 20 cali(i to analogowym!), również poleca 😉

Dzięki, ale zamówiłem już w CR DHR + DHF 2,3 na razie. 310 pln wyszło. Kół póki co nie będę zmieniał w tym rowerze. I tak będzie lepiej i bezpieczniej niż teraz było na krakenach. Docelowo w góry full i wtedy 2,5 już koniecznie, a EXP540 wróci do roli eSUVa 🙂

Odnośnik do komentarza
W dniu 14.08.2024 o 13:16, Robi68 napisał(a):

Dzięki, ale zamówiłem już w CR DHR + DHF 2,3 na razie. 310 pln wyszło. Kół póki co nie będę zmieniał w tym rowerze. I tak będzie lepiej i bezpieczniej niż teraz było na krakenach. Docelowo w góry full i wtedy 2,5 już koniecznie, a EXP540 wróci do roli eSUVa 🙂

No i przyszły DHR + DHF tylko, że jedna biała, a druga żółta 🙂 będzie kolorowo i nie pomyli mi się przód roweru z tyłem.  Założyłem na razie bez mleka,  stare Trezado po 4 miesiącach jeszcze w miare płynne było. Uszczelniły się a raczej napompowały bez problemu pompką nożną, bo jednak słychać że przy rantach miejscami powietrze ucieka. Może jakby posmarować ranty smarem jak u wulkanizatora to by się uszczelniły. I teraz nie wiem czy zalać Trezado zostało mi 200 ml  trochę mało na 2 opony, czy zamówić wszędzie polecanego Stansa. Niby najlepsze mleko, a nie ma go w dużych sklepach rowerowych? Kupując na alleg... można nie bać się oryginalności? Generalnie Maxxisy jakościowo to inna bajka. 

Odnośnik do komentarza

Już kaplica. Możesz nabić delikatnie większego torxa by ustawić napięcie zgodnie z potrzebami.

Śruby nie wymieniaj, nawet jeśli gdzieś dostaniesz. Szkoda zębów. W spd są bardzo duże naprężenia i duże ryzyko że części spd wystrzelą z dużą siłą podczas próby rozkręcenia.

Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, Veriv napisał(a):

Już kaplica. Możesz nabić delikatnie większego torxa by ustawić napięcie zgodnie z potrzebami.

Śruby nie wymieniaj, nawet jeśli gdzieś dostaniesz. Szkoda zębów. W spd są bardzo duże naprężenia i duże ryzyko że części spd wystrzelą z dużą siłą podczas próby rozkręcenia.

Dzięki.

Znaczek minus oznacza, że buty łatwiej wypną się? Ja kręciłem na max w stronę plus

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Mam ogromną prośbę do posiadaczy EXPL 540 - możecie sprawdzić jaką macie mniej więcej przerwę pomiędzy dołem główki ramy a widelcem? Wydaje mi się, że u mnie po zmianie amortyzatora "szpara" jest zbyt duża - około 3mm (Foto). Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo nie daje mi to spokoju.

1edy.jpg

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ozzmozz napisał(a):

Mam ogromną prośbę do posiadaczy EXPL 540 - możecie sprawdzić jaką macie mniej więcej przerwę pomiędzy dołem główki ramy a widelcem? Wydaje mi się, że u mnie po zmianie amortyzatora "szpara" jest zbyt duża - około 3mm (Foto). Będę bardzo wdzięczny za pomoc, bo nie daje mi to spokoju.

1edy.jpg

U mnie było bez szczeliny

7CFC2654-8F45-4DC3-9312-D753065E3A56.jpeg

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Upiter napisał(a):

Orientuje się ktoś jakie koła oryginalnie posiada expl 540? Czy jest to wytwór deca czy możne jakieś niebrandowane koło? Zastanawiam się nad wymiana na DT Swiss XR 391 Novatec 791/792. Doradźcie czy ma to sens czy niekoniecznie? Rower używany turystycznie hobbystycznie... 

Wytwór własny deca. Sensowna zmiana. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...