Skocz do zawartości

INDIANA Storm X7


Rekomendowane odpowiedzi

 

1 godzinę temu, jajacek napisał:

W obliczu tego że wszyscy podnieśli ceny i dostępność towaru jest tragiczna, nadal jest to przyzwoita oferta. Alternatywy to Kellys Gate 30 i XC 100 z Decathlonu.

Właśnie zauważyłem problemy z dostępnością i windowanie cen. Przesiadam się z cross na mtb, aby jazda w terenie, po lasach na śląsku była wygodniejsza. Przeglądanie i szukanie tego roweru, zaczyna mnie męczyć, przez braki dostępności większości z nich. Indiany znów nie ma jak przymierzyć do siebie. Dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza

Storm X7 to jeden z nielicznych MTB do 4 tys. ze sztywnymi osiami (poza RR XC 100). Ja się też do niego przymierzałem, ale właśnie brak możliwości przymiarki i w zasadzie brak obsługi serwisowej zniechęciły mnie. W poprzedniej cenie 2999 brałbym w ciemno. Ale sytuacja się trochę poprawiła, przynajmniej u mnie w Łodzi rzucili trochę towaru.

Odnośnik do komentarza
39 minut temu, Piwpaw napisał:

Storm X7 to jeden z nielicznych MTB do 4 tys. ze sztywnymi osiami (poza RR XC 100). Ja się też do niego przymierzałem, ale właśnie brak możliwości przymiarki i w zasadzie brak obsługi serwisowej zniechęciły mnie. W poprzedniej cenie 2999 brałbym w ciemno. Ale sytuacja się trochę poprawiła, przynajmniej u mnie w Łodzi rzucili trochę towaru.

No to oby coś Ci się udało wybrać...  Mi zostały już trzy/cztery modele na polu walki, Storm x7, RR XC100, , kellys gate 30(ale jest tylko biały dostępny)i attention sl (chyab najsłabszy z nich). Coraz bardziej skłaniam się ku  Storm X7, tylko nie wiem jaką ramę wybrać przy moim 186cm.

Odnośnik do komentarza

Obawiam się że w marcu już nic nie będzie dostępne. I albo będziecie celować w używki albo Krossy za 6k. 186 jest na granicy L i XL. Jeśli chodzi o Attention/Attention SL/Acid to są to rowery na ramie trekkingowej. Na mnie przy 175 wzrostu, rama 19 była za mała. No i warto pamiętać że Shimano MT200 to nie są hamulce tylko spowalniacze. Nie nadają się do jakiejkolwiek ostrzejszej jazdy terenowej. Wymiana na hamulce jest kosztowna bo Deore wraz z tarczami które też trzeba wymienić kosztuje 600-700 zł. MT400 w Indianie czy Kellys hamują. Szału nie ma bo są gorszej klasy niż Deore i nie mają ServoWave, więc siła hamowania niższa ale dają radę. 

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, jajacek napisał:

Obawiam się że w marcu już nic nie będzie dostępne. I albo będziecie celować w używki albo Krossy za 6k. 186 jest na granicy L i XL. Jeśli chodzi o Attention/Attention SL/Acid to są to rowery na ramie trekkingowej. Na mnie przy 175 wzrostu, rama 19 była za mała. No i warto pamiętać że Shimano MT200 to nie są hamulce tylko spowalniacze. Nie nadają się do jakiejkolwiek ostrzejszej jazdy terenowej. Wymiana na hamulce jest kosztowna bo Deore wraz z tarczami które też trzeba wymienić kosztuje 600-700 zł. MT400 w Indianie czy Kellys hamują. Szału nie ma bo są gorszej klasy niż Deore i nie mają ServoWave, więc siła hamowania niższa ale dają radę. 

Dzięki wielkie za porady. Chyba wybór padnie na X7, zaryzykuję i zamówię z ramą 21, powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Mam ten rower od czerwca 2019. Kupiony w sieci Avans za 3499. Właśnie, rowerów Indiana warto szukać również w sieciach zależnych?/współpracujących? z Media Expert, a więc Avans i Electro. Kupiłem w sieci Avans, bo w chwili zakupu był w tej sieci najtańszy. Sieć serwisowa? Nie wiem, rower serwisuje w zaufanym serwisie w miejscu zamieszkania. Rower ma przejechane około 2500 kilometrów, w różnych warunkach. Jestem w stanie przejechac tym rowerem 150 kilometrow jednego dnia, bez większego zmęczenia. Napęd Deore nadal żyje, łańcuch nie rozciągnięty, gdy to nastąpi mam zamiar zmienić cały napęd, prawdopodobnie na Deore 6100. Serwisy: Jednorazowa regulacja napędu wraz z wymianą linki, bo napęd w pewnym momencie zaczął działać mniej precyzyjnie. Oraz centrowanie tylnego koła, następnie po złamaniu szprychy  zmiana tylnego koła i szprych na nowe. Wpadła obręcz Sun Ringle, piasta nie wymagała wymiany. Planuję założyć identyczny zestaw na przód. Napęd smarowany czerwonym Finish Line. Opony zużyte po jednym sezonie i zmienione na Continental Race King. Chamulce są, działają, acz myślę czasem o zmianie na zestaw z grupy Deore. Natychmiast po zakupie wymieniłem rączki na kierownicy  oraz siodełko na sprawdzony zestaw z poprzedniego roweru. Rączki dawane fabrycznie do Indian są do.... i wyglądają też marnie. Dość szybko seryjne pedały wymieniłem na platformy. Z roweru jestem bardzo zadowolony. Przesiadałem się z roweru na napędzie Acera/Tourney, zwykłe osie, amortyzator olejowy...Więc różnica była ogromna. Rower 19 przy wzroście 184 cm mi pasuje. 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Hej,

Storm X7 w rozmiarze 19' nie jest już dostępny więc zastanawiam sie nad X8.

Moja watpliwość polega na tym że jest tam osprzęt SLX którego nie specjalnie potrzebuję natomiast wymiana kasety i łańcucha SLX 11s to koszt ~300zł wyższy niż w przypadku Deore.

I tutaj pojawia sie pytanie do szanownych kolegów;

  1. Czy w przyszłości zamiast SLX mozna zastosować łańcuch i kasetę Deore 10s? Czy tylna przerzutka SLX będzie kompataybilna?
  2. Czy przy takiej podmianie trzeba równiez wymienić korbę na Deore?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...