airbus Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Podpowiedzcie ile ta rama jest warta?? Sprzedawca woła za nią 300zl https://allegro.pl/oferta/rama-29-indiana-kross-jak-hexagon-level-8322204152?item=8322204152 i czy bedzie na mnie pasować wzrost niecałe 180cm, waga 82kg; dł w kroku jakies 82 cm?? Z opisu aukcji wynika Rura górna: 60 cm Rura podsiodłowa: 53 cm Czy można włożyć do niej koła np 27,5 albo 28" ?? Hamulce byłyby v-brak Z góry dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 21 normalnie jest o numer za duża. Ale 603 mm ma wirtualnie moja rama mtb 17,5 cala. A realnie 574. Więc pytanie gdzie jest błąd czy też jest to wartość od środka do środka rury. Cena 250-300 ma chyba sens. Odnośnik do komentarza
alanmacan91 Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Nie polecam rowery i ramy tej marki,kupił tego roku i stoje zepsuty. Odnośnik do komentarza
Mociumpel Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Ale stoi zepsuty bo nie umiesz naprawić, nie chce Ci się oddać na reklamację do sklepu czy długo trwa rozpatrywanie reklamacji w sklepie i jego naprawa? bo to że stoi zepsuty to mało wnosi do sedna tego co mu jest i powodu "stania". Odnośnik do komentarza
thalcave Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 50 minut temu, alanmacan91 napisał: Nie polecam rowery i ramy tej marki,kupił tego roku i stoje zepsuty. A co ma rama jeśli rower stoi popsuty. Jeśli to nie rama pękła to nie widzę sensu w odradzaniu danej ramy. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Jakieś dziwne posty z tego nicka. Nie przywiązałbym nadmiernej uwagi. Odnośnik do komentarza
MARIUSZZZ Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Chyba Google Translator ? Odnośnik do komentarza
FilipEngel Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Ja osobiście "Indiane" nie polecam. Odnośnik do komentarza
thalcave Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 1 minutę temu, FilipEngel napisał: Ja osobiście "Indiane" nie polecam. A byłbyś tak uprzejmy i napisał czemu? Twój post kompletnie nic nie wnosi. Odnośnik do komentarza
FilipEngel Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Jak dla mnie to nic ciekwego. Kolejna marka, która sama w sobie nic istotnego do branży nie wnosi. Jej wartość to osprzęt innych znanych marek. Rowery są po prostu przeciętne i gdyby nie marketing to pomyślałbym, że to jakieś marketowe badziewie. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 I tak i nie. Marka jak marka. Rowery złożone przez firmę Kross na życzenie firmy Terg, właścicieli marketów Media Expert. A co mają przepraszam niby wnosić? Ma dwa koła i przeciętną, tanią ramę. Osprzęt taki jaki wkłada się do większości rowerów. Serwis gwarancyjny realizuje firma Kross. A jaką to niby ekstra "wartość" wnosi Kross, Unibike, Romet czy Cube na tym poziomie cenowym? Odnośnik do komentarza
Wyczynowy Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Liczy się przede wszystkim jakość roweru i całego osprzętu. Rama również. Chociaż ramy stalowe są wytrzymałe. Podobno jest jeszcze lepsze od stali: włókno węglowe. Są rowery z takiego metalu, ale do tanich rowerów nie należą. Ja widziałem, w MEDIA MARKT rower, który był wystawiony na sprzedaż, za ponad sześć tysięcy złotych. To rower CROSSOWY, z grubymi oponami i kołami, jak w motorze, gruba dość rama i chyba z włókna węglowego. Takie rower są dla "wyczynowców", którzy skaczą na tych rowerach, po pagórkowatych terenach, np. w lesie. Oczywiście, rowery takie mają amortyzatory, jak w motorach. Takie rowery do skoków i do "wyczynowej jazdy", muszą sporo kosztować, bo są atestowane, sprawdzane i wykonane z bardzo dobrego metalu. To nie są byle jakie rowery. Uważam, że każdy rower, który kosztuje sporo, powinien mieć swoją jakość. No a na obecnym rynku rowerowym, to często nie idzie ze sobą w parze. Bo, producenci patrzą na to, żeby jak najwięcej mieć zysku, i sprzedawcy rowerów również chcą na tym zarabiać. WOLNY RYNEK. Odnośnik do komentarza
Mociumpel Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 7 godzin temu, FilipEngel napisał: Jak dla mnie to nic ciekwego. Kolejna marka, która sama w sobie nic istotnego do branży nie wnosi. Jej wartość to osprzęt innych znanych marek. Rowery są po prostu przeciętne i gdyby nie marketing to pomyślałbym, że to jakieś marketowe badziewie. Bądź wielki - wymyśl coś heroicznego - w cenie do 1000 zł stwórz markę/rower która/y przyćmi wszystkie dostępne na rynku modele (i nie będzie jednokołowcem na bazie koła z wózka dziecięcego) - wtedy ktoś na pewno powie o Tobie żeś polskim "helonem muzkiem" a kasa popłynie strumieniem od możnych tego świata ... W kwocie do 2500 zł Indiana rządzi w MTB dla ubogich - i nie zmienisz tego choćbyś miał fabrykę rowerów w Chinach i półdarmo rozdawał je w Polsce - po prostu nawet Xiaomi po latach rozdawania telefonów za półdarmo "zaczęło chcieć" podnosic ceny za swoje wynalazki ... Odnośnik do komentarza
dawidm Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 3 godziny temu, Wyczynowy napisał: Liczy się przede wszystkim jakość roweru i całego osprzętu. Rama również. Chociaż ramy stalowe są wytrzymałe. Podobno jest jeszcze lepsze od stali: włókno węglowe. Są rowery z takiego metalu, ale do tanich rowerów nie należą. Ja widziałem, w MEDIA MARKT rower, który był wystawiony na sprzedaż, za ponad sześć tysięcy złotych. To rower CROSSOWY, z grubymi oponami i kołami, jak w motorze, gruba dość rama i chyba z włókna węglowego. Takie rower są dla "wyczynowców", którzy skaczą na tych rowerach, po pagórkowatych terenach, np. w lesie. Oczywiście, rowery takie mają amortyzatory, jak w motorach. Takie rowery do skoków i do "wyczynowej jazdy", muszą sporo kosztować, bo są atestowane, sprawdzane i wykonane z bardzo dobrego metalu. To nie są byle jakie rowery. Uważam, że każdy rower, który kosztuje sporo, powinien mieć swoją jakość. No a na obecnym rynku rowerowym, to często nie idzie ze sobą w parze. Bo, producenci patrzą na to, żeby jak najwięcej mieć zysku, i sprzedawcy rowerów również chcą na tym zarabiać. WOLNY RYNEK. przepraszam za offtopic. Z ciekawości, ile masz lat? Pytam, ponieważ mam problem ze zrozumieniem Twoich wpisów. Czasem mam wrażenie, że trolujesz nas tutaj ? pzdr Odnośnik do komentarza
MARIUSZZZ Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2019 @Mociumpel Na co komu rama? Bez ramy będzie taniej i też się da jeździć ? https://www.youtube.com/watch?v=ne4uzHT2t3s Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się