Skocz do zawartości

Mociumpel

Użytkownicy
  • Ilość treści

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Mociumpel

  • Ranga
    Stały bywalec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Wrocek

Ostatnio na profilu byli

440 wyświetleń profilu
  1. Wszystko zależy od ilości miejsca - ja gdybam i teoretyzuję wykorzystując wiedzę i umiejętność skojarzeń - jeśli zmierzysz linijką/suwmiarką "puste" miejsca między newralgicznymi miejscami ramy to myślę że bezpiecznie 42x wejdzie. A Twoje proponowane opony są ok - ich zaletą jest boczny bieżnik więc również w nietrudnym szuterku nie zakopią Cię i przejedziesz.
  2. Jeśli miasto czyli głównie twarde nawierzchnie z niewielką ilością szuterków to pozostań przy szerokości co masz np. https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-speed-ride-pd8311/ - powinny sporo wytrzymać km, są odporne na przebicia, jeśli Ci się zmieszczą 47 (1,78) to może to https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-contact-plus-pd2840/?v_Id=129777 .
  3. Jeśli to jest to https://www.kross.pl/pl/cross/evado-4-0 to koszt całości w granicach 1600 za rower - nie ma sensu przepłacać do wyższej grupy - niespecjalnie odczujesz zmianę - niemniej Deorka nie jest specjalnie droższa więc proponowałbym to https://www.rowertour.com/p/43985/shimano-rd-t4000-alivio-tylna-przerzutka-trekking-9rz.-czarny lub dla lepszego samopoczucia https://www.rowertour.com/p/16841/shimano-rd-m592-deore-shadow-przerzutka-tylna .
  4. A co będziesz z nim robił? - chcesz wygody, szybkości czy dwa w jednym? a może bardziej jazda terenowa niż szosa? a może prędkość? Newralgicznym punktem ramy jest wymiar/prześwit w okolicach tylnego trójkąta przy łączeniu pod siodełkiem i na dole przy ośce korby - tam opona jak jest za mięsista może ocierać i to zarówno czołem jak i bokami. Informacja ta ma znaczenie jeśli chcesz iść w komfort i ewentualnie szybkość - grube łyse opony dadzą Ci mięsiste pneumatyczne zawieszenie i wygładzanie nierówności a odpowiednio dobrane ciśnienie szybkość na szosie. Zależnie od wyboru masz dwie drogi albo wybierzesz cieńsza oponkę na szosę uzyskując nieco mniejszy opór i poczucie prędkości lub szerszą dla wygody ...
  5. A na co CI wymiar uszczelki skoro szukasz znajdujesz zamawiasz - chyba że druciarstwo uprawiasz przy hydraulikach (przy cenie hampli z tarczą i zaciskami na koło za ok. 500 zł nówka? - no cóż życzę powodzenia w uszczelnianiu przypadkowym "tanim" czymś ... ) z końcowym efektem "kurza twarz nie działa cieknie ratunku" jadąc akurat z górki ... Magura MT wszystko https://www.bikeonlineshop.pl/tysiace-czesci-wymiennych-dla-twojego-roweru/czesci-wymienne-dla-hamulcow i Magura uszczelki - https://www.bikeonlineshop.pl/magura/uszczelka - przykładowo ...
  6. Za mało danych - poza tym jak nie pasują? - poza tym wysil się podaj np. model crossa, pełną nazwę opony przed zmianą i pełną nazwę opony Schwalbe - Twoje dane o oponach to coś w rodzaju "kupiłam samochód - jaki - czerwony" ... Brakiem tych informacji zmuszasz ludzi do samodzielnego przeszukiwania internetu i szczegółowego wgapiania się we wszystkie komponenty istotne dla tematu - pomóż nam i podaj dane na talerzu - łatwiej będzie pomagać ... 1. masz drutówki i nie potrafisz naciągnąć na obręcz? - jeśli wybrałeś poprawnie to włóż więcej siły i sprytu 2. https://roweroweporady.pl/jaka-opona-do-obreczy/ - tu masz dopasowanie w tabelce rozmiarów opon do obręczy 3. sama obręcz - możliwe że to jest to https://www.kross.pl/pl/akcesoria/komponenty/kola/28-front-qr# - ale brak szerokości - zakładam 21-24 - każda dobrze dobrana opona wejdzie (od 35 do 60mm) kwestia szerokości balona czy zmieści się na szerokość i wysokość w widelcu Poza tym raczej nie za mała bo zapewne ma 28 cali tylko za wąska (bo o szerokość chodzi) ...
  7. https://www.goride.pl/urban/kross-inzai-2018 https://www.youtube.com/watch?v=yyQ7Db7FESU
  8. Najniższy czyli najmniejsza zębatka? - Jeśli tak to jesteś po prostu za słaby do takiego przełożenia i tyle.
  9. Oczywiście - zacząłbym od tego, że ładowanie USB uważam z fajne ale przy odpowiednio dobranym ogniwie w lampce przedniej światła może być od 10-1000 lumenów (czyli kilka poziomów jasności - 3-7) nie jest ono potrzebne - po prostu kupuje sie odpowiednia bateryjke i zapasowa i jedzie się nawet cały dzień czy dwa i świeci, świeci ,świeci ... Na tył brałbym cokolwiek z czerwonym światełkiem ( https://spokolampka.pl/pl/p/LAMPA-ROWEROWA-TYLNA%2C-FALCON-EYE-ROSS%2C-2-X-AAA/231 ) bo w zasadzie jeden komplet bateryjek AAA starcza na 60-100h ciągłego uzywania (czyli 3-4 dni ciągłej jazdy lub cały miesiąc po 3h dziennie, to na przód kupiłbym latarkę tego typu https://www.1enduro.pl/convoy-s2-plus-latarka-na-rower/ ale z tzw. kolimatorem/soczewką https://www.olx.pl/oferta/latarka-convoy-s2-modyfikowana-1100lm-CID767-IDlKcig.html - może niekoniecznie u tego sprzedawcy ale chodzi o zdjęcia produktów. Dzęeki soczewce świecącej płasko nie oślepiasz, a trybów masz na tyle dużo że albo korzystasz ze słabych 5-7% albo mocniejszych ...
  10. Nie żebym sie czepiał ;) http://rowerykands.pl/wybrac-rozmiar-ramy/ - 19 wypada przy długiej nodze ;) chyba najlepiej ...
  11. No to tamte lampki CI wystarczą - skąd nagle las na Twojej drodze? nie to żebym sie czepiał ale: "jadę sobie spokojnie 10-15/h chodnikiem w mieście i nagle wjeżdżam w las bo akurat miałem ochotę o 2 nad ranem wjechac w las grzybów poszukać" - nie brzmi to przekonująco. Rozumiem potrzebę posiadania lampek - kolega @pepe wskazał Ci sprytne lampki ładowane z USB - akurat do takiej lajtowej jazdy po mieście i nawet od biedy za miastem, ale las to taka troche mega trudna rzecz do jazdy rowerem - stąd opis miejsc gdzie będziesz jeździł wskazany własnie ze względu na to że ... te lampki po lesie sie nie nadaja do jazdy - chyba że powadząc rower ... W las to przykładowo takie coś (pierwsze lepsze choć bidne) https://www.decathlon.pl/lampka-rowerowa-vioo-900-usb-przednia--id_8247734.html. W lampkach akurat jestem fachowcem więc wiem co piszę ;) - uniwersalne lampki rowerowe na USB nie sa najlepszym wyborem, ale odpowiednio dobrane do okoliczności dostatecznie dobrze sie sprawdzają - mają zbyt mało pojemne ogniwa fabryczne i ich czas działania przy kilkuset lumenach jest krótki ...
  12. To napisz więcej co jeszcze chcesz robić z tymi lampkami i gdzie - okaże sie że wyścigi przełajowe urzadzasz po lesie na czas nocą, albo segmenty w Stravie poprawiasz lesnymi duktami... Po lesie potrzebujesz co najmniej 500-600 lumenów a i to szeroko rozstawionych - musisz zmienic koncepcję co oświetlenia lub okreslić tzw. punkty podparcia czyli do czego realnie CI lampki potrzebne - na miasto do pokazania się, na tarsę szybko czy wolno, po lesie szybko czy wolno ...
  13. W czasie wolnym warto poszerzać wiedzę - nawet śledząc z wypiekami fejsbuka, tindera, uotsapa czy niezalezna.pl ;) warto dla podnoszenia swojej satysfakcji WIEDZIEĆ - nie trzeba od razu stosować w praktyce ale mimochodem wspomnieć w towarzystwie i .. jest się guru ;) Inna sprawa że fajnie byłoby rozumieć co się czyta ;)
  14. Że Twojsza prawda jest zacna - inni wola samochody, a jeszcze inni wola zasuwac na hulajnogach elektrycznych ...
  15. Umiejętność używania dostępnych narzędzi się kłania (polecam poćwiczyć to w życiu niekoniecznie przy wyszukiwaniu kierownicy ;) ) przykładowo - https://allegro.pl/kategoria/czesci-kierownice-16453?string=Kierownica prosta Ostre&bmatch=eyesa-v3-var-n-spo-1-3-0410 : - srebrna - https://allegro.pl/oferta/kierownica-srebrna-prosta-33-cm-ostre-fix-fixed-6782994790 - czarna - https://allegro.pl/oferta/kierownica-czarna-prosta-33cm-ostre-kolo-fix-fixed-6782993399
×
×
  • Utwórz nowe...