Skocz do zawartości

thalcave

Użytkownicy
  • Ilość treści

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O thalcave

  • Ranga
    Stały bywalec
  • Urodziny 06.10.1984

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Trójmiasto

Ostatnio na profilu byli

291 wyświetleń profilu
  1. Generalnie osprzętem. Kross wyposażony jest lepiej, ma napęd już 2x, który na wyprawach może być wadą. Przy 3x masz większy zakres przełożen, co może mieć swoje odbicie w zróżnicowanym terenie. Masz możliwość przejechania się na tych rowerach?
  2. Cube Attention SL z powietrznym amorkiem. Chyba, że o rower średnio będziesz dbał (mam na myśli wycieranie goleni amortyzatora) i chcesz wydawać na jego serwis kwotę bliską 0 to wtedy Attention z amorkiem sprężynowym.
  3. Ale że mógłbyś dać link do specyfikacji. Według mnie w tej cenie specyfika rowerów jest jeszcze dość zbliżona. Jeśli więc podoba Ci się ten rower, jego geometria (przemierz się do niego, żeby potem nie wymieniać mostków, sztyc czy nie wiadomo jeszcze czego) jest OK to go kupuj.
  4. Niewiele przejechałem, około 140-150km Póki co nie miałem z rowerem żadnego problemu nie licząc faktu, że serwis gdzie odbierałem rower w ogóle mi przerzutek nie ustawił i przy pierwszej jeździe trochę zdarłem lakier łańcuchem - pierwsza blizna 😉 Jeśli chodzi o ISOSPEED to nie specjalnie je odczuwam. Sztyca karbonowa jest wystarczająca. Gdzieś widziałem w sieci opinie, że isospeed przy aluminium średnio się sprawdza - widać trafna opinia, albo ja za mało ważę.
  5. Zostałem wywołany do tablicy. Procaliber 6 jest super. Uwielbiam ten rower, ale jestem w 100% przekonany, że równie dobrze jeździło by mi się na X-Caliberze 9. Dla kogoś kto nie jeździ agresywnie, jeśli nie liczy się dla Ciebie każda sekunda jazdy to wybierz X9. Jego zaleta to, że jest tańszy i ma mocowania na nóżkę, bagażnik co może się przydać przy dojeżdżaniu do pracy czy jakiś większych (dłuższych wyprawach). Jeśli natrafisz na Procalibera 6 z zeszłego roku, który niewiele więcej kosztuje niż X9 z tego to weź Pro6. Na obu tych rowerach będzie Ci się jeździło dobrze. Procaliber 6 ma technologie ale sądzę, że sztywne osie są najważniejszą z nich. Procaliber 6 z tego roku ma jeszcze jedną wadę (dla tych, którzy jeżdżą po zróżnicowanym terenie) ma on już napęd SRAMA 1x12.
  6. Jeśli to błotnik to jest to mocowanie, ale czy na pewno jest to błotnik a nie coś pod nim to raczej na forum nikt Ci nie powie.
  7. Wydaje mi się, że Cube oferuje najbardziej wyprostowaną pozycję. Poza tym Cube jest z 2018 roku a co za tym idzie jest przeceniony. Poza tym ten dokładnie model jest polecany na tym forum każdemu, kto szuka rekreacyjnego MTB. Przymierz się sam do tych rowerów - będziesz miał najlepsze porównanie.
  8. Albo spróbuj zainwestować w sztywny widelec 🙂 Tańszy, lżejszy.
  9. EEEE... wymienić? Zapewne amorkowi przydałby się serwis.
  10. A wiesz jaki to był model? Na stronie Krossa łatwiej będzie sprawdzić specyfikacje.
  11. Rower kosztuje katalogowo 5200, 10% od tej ceny to 500PLN. Także cena 4700 jest możliwa w mojej ocenie ale na więcej już nie licz. Prędzej bym się spodziewał, że jak przyjedziesz do sklepu, przymierzysz się do roweru i będzie to miłość od pierwszego wejrzenia to gość podniesie lekko cene 🙂 Może chciał więcej zarobić na rowerze niż gość z drugiego sklepu albo sprzedają te modele jak bułeczki i nie boi się o sprzedaż 3-5 ostatnich sztuk. Jak ja w lutym poszedłem do sklepu z Trekami i byłem zainteresowany X9 lub Pro6 to mieli tylko 1 model z zeszłego roku i to tylko w 1 rozmiarze.
  12. Po pierwsze Kross Hexagon ma szerokie opony. Szerokie opony stawiają większe opory toczenia co sprawia, że po asfalcie czy ścieżkach rowerowych jeździ się gorzej. Mógłbyś wymienić opony na slikowe. Powiedz, ten rower z giełdy ma sporo węższe opony, prawda? Druga sprawa amortyzator waży. Im tańszy tym cięższy, a jego praca zostawia wiele do życzenia. Rower za 1500 ma atrapę amortyzatora. I w sumie lepiej go wymienić na sztywny widelec. To nie jest tak. Nie powinno się jeździć siłowo, czyli przy 10 pachnięciach korbą jedziesz 30km/h tylko na kadencję. Zdrowo powinno się kręcić korbą około 90 razy na minutę. Przerzutkę powinieneś dostosować do tego by kmóc robić te 90 obrotów i z tego wyjdzie Ci jakaś prędkość, Jasne, pod górkę, z górki trochę inaczej to wygląda. Na rowerze MTB (w terenie) też trochę inaczej wygląda rzeczywistość ale te 90 obroty to dobra praktyka (zdrowa dla kolan). Zgadzam się z pepe do Twojego stylu jazdy rower fitness będzie jak znalazł.
  13. Ocenie tylko ten droższy: producent dla mnie nieznany nic o geometrii ani jednej sztywnej osi za ponad 4k? wydaje się to być dobry osprzęt kosztem ramy, ale osprzęt i tak się zużyje więc trzeba będzie go wymienić Dla mnie rower za tą kasę to już jest jakiś koszt i podchodzę do tego bardzo ostrożnie.Raczej nie zainwestowałbym w ten rower. Jak już wolałbym Kross Levela 7 (którego Łukasz testował) albo odpowiednik ze stajni Kellys'a.
  14. Opis roweru Elite 29: WTF? Sprawdziłem koła (może nazwa 29 nie odnosi się do wielkości koła) ale jest 29". Więc taki mały babol mają na stronce.
×
×
  • Utwórz nowe...