Skocz do zawartości

FilipEngel

Użytkownicy
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię: Filip Nazwisko: Engel

Ostatnie wizyty

594 wyświetleń profilu

Osiągnięcia FilipEngel

Forumowicz

Forumowicz (2/4)

  1. Sam się zdziwiłem jak pojechałem do wulkanizatora, że aż takie duże ciśnienie może wejść do tych opon.
  2. " MAX 7 BAR"------------> na oponie " 6 BAR"-------------> na dętce
  3. ja z takim cisnieniem bardzo długo jeździłem. A na dętce było napisane "6 BAR"
  4. Na dętce było napisane 6 Barów to tyle wpakowałem u wulkanizatora.
  5. Teren typowo górski, a rower ma nie całe 2 lata, zmieniłem z opon 29'' na 26", ponieważ źle mi się jeździło na 29". Na całe szczęście nic sie nie stało z felgami bo są praktycznie nowe (5 miesięcy) bo wydałem na nie 900 zł
  6. No dokładnie ale ten sklep jest u mojej cioci na wsi i to jest tylko sklep stacjonarny.
  7. Witam juz drugi raz. Mam pytanie bo nie mogę o tym przestać mysleć. Wczoraj wybrałem się na wycieczkę rowerową (60km) na całe szczęscie miałem od domu nie cały 1km (przejechane 59 km). Gdy nagle usłyszałem głośny trzask. Na początku myslałem, że na jakiś patyk najechałem, a on strzelił. Niestety tak nie było. gdy zszedłem z rowera zauważyłem, że na tynym kle widac szwy oraz przebitą dętkę. Byłem zmuszony ciągnąć rower za sobą. Miałem nadzieję, że to tylko to strzeliło jednak sie okazało jak doszedłem do domu, że przednia dętka jest pęknięta, a najdziwniejsze jest to, że opona nia została naruszona. Czyli z tego wynika, że nie wiadomo jak przebiłem dwie dętki i jedną oponę. Jak ktoś byłby chętny napisać co było przyczyną to byloby mi miło. (opony 26" x 2,25) PS. podesłałby ktos link do jakiś opon do 100 zł? Pozdrawiam!
  8. W magazynach rowerowych. Kupilem podobny za 80 zł.
  9. Dzięki jeszcze raz i życzę miłego wieczoru ?
  10. @korbaczek Do wymienionych operacji potrzebujemy specjalnych kluczy – odpowiednio wąskich, by zmieścić się na niewielkiej przestrzeni pozostawionej do tego celu na powierzchni konusa i nakrętki kontrującej. Do konusów piast przednich najczęściej potrzebny będzie klucz 13 mm, tylnych 15 mm. Kontrnakrętki dokręcamy najczęściej „siedemnastką”, ta może mieć zwykłą grubość. Podczas regulowania piast z pustymi osiami, mocowanymi do ramy za pomocą zacisku, powinniśmy wziąć pod uwagę wpływ siły zacisku na sprężanie osi, a tym samym zwiększanie docisku w łożyskach. Takie łożyska ustawia się z lekkim luzem, który jest kasowany po zaciśnięciu koła w ramie lub w przednim widelcu. Problem ten nie występuje w osiach mocowanych tradycyjnie, nakrętkami. Potrzebne narzędzia: klucze do konusów 13 i 15 mm, klucz 17 mm, smar do łożysk, odtłuszczacz, szmatka do wycierania, pojemnik na kulki. Szukamy luzów
  11. Dzięki za informacje. Jest ta plikacja dostępna na urządzeniach z systemem operacyjnym IOS?
  12. Witam, czy ktoś zna fajne trasy rowerowe w okolicach Wrocławia? Pozdro.
  13. A spacerowej jazdy nie lubie ?. Preferuje bardziej ekstremalne zjazdy ?.
  14. Spokojnie mam jedną parę kupioną specjalnie na rower ?
  15. Rock Shox XC30 TK Coil (skok 100mm, blokada skoku)----------------------> taki ma widelec przedni ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...