jajacek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 W rowerze z hamulcami v-brake jest możliwość montażu tarczówek jeśli rama i amor mają odpowiednie mocowania. Jest to jednak kompletnie nieekonomiczne w rowerze za tę kwotę. Oprócz hamulców trzeba zmienić oba koła bo koła pod v-brake nie pasują pod tarcze. Przy tej kwocie celujesz w rower trochę powyżej standardu z supermarketu. Kolega rowerowy chyba taki miał więc opisze jak się taki sprawuje. W każdy rower używany będziesz musiał włożyć pieniądze żeby dało się nim jeździć. Więc jak masz budżet 900 to kup za 700. W Decathlonie masz rower kiepski ale nowy i na gwarancji. Jak nie masz wiedzy na temat rowerów, a wnioskuje że nie, to jest to najlepszy wybór. Odnośnik do komentarza
kacp1er Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Jedynie LTD ma tarczowki, zalezy mi na tarczowkach :/ Odnośnik do komentarza
niet Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Po co to mnożenie o tym samym. Ciągnij jeden wątek, a nie śmiecisz. Odnośnik do komentarza
Nath147 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 z dużego jesteś miasta? lub czy w pobliżu jest duże miasto? - wejdź na olx i tam poszukaj roweru z bliskiego otoczenia, by go obejrzeć i/lub się na nim przejechać, by ocenić w jakim jest stanie, czy nie jest uszkodzony, czy coś trzeba w nim wymienić, czy jest wart swej ceny.. kupno czegoś używanego na odległość to duża loteria... nowego roweru pewnie nikt ci nie zaproponuje bo w tym budżecie nie ma dobrego roweru spełniającego wszystkie twoje kryteria, a bubla nikt ci nie doradzi bo kto by późnij liczył się z jego radami? pomyśl czy możesz jakość rozszerzyć budżet? pracujesz? może stać cie na raty np. 10x0% (trafiają się takie na allegro, trafiają w sklepach online, a nawet stacjonarnych (tam teraz martwy sezon, wyprzedaże, jak nie maja rat 0% to może dadzą rabat, który pokryje oprocentowanie)); z większym budżetem kupisz coś z gwarancją, coś co powinno posłużyć kilka sezonów, a nie rozlecieć się, złapać luzy już w trakcie pierwszego nie bież poniższego bezpośrednio do siebie (sam nie raz odczułem to na sobie :)) Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Połączyłem oba tematy i proszę Cię Nath147 - na drugi raz tak nie rób. Jeden wątek na ten sam temat wystarczy. Odnośnik do komentarza
kacp1er Opublikowano 28 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Z dołożeniem pieniązków bedzie srednio, tak samo z dozbieraniem. Po prostu chciałbym cos w miare doobrego dot ych 900zł zeby wsiąśc i jezdzic i jakos zbytnio nie odczuwac tego, ze rower jest z sredniej pólki cenowej. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Dobrze mieć odpowiednią perspektywę. Średnia półka cenowa to jest tak ok. 4000 zł. 900 zł to jest tuż powyżej dna. Nie poczuj się urażony ale nie ma przyzwoitych rowerów za te pieniądze. Tyle kosztuje sam napęd do roweru ze średniej półki). Nowy rower za 900 będzie jechać i ma dużą szansę że w przeciwieństwie do roweru z marketu za 500-600 nie rozpadnie się w ciągu pierwszych 3 miesięcy. Odnośnik do komentarza
NoOnesThere Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zanim zacząłem jeździć na szosówce miałem rower za 950zł. Romet Orkan. Obecnie mój tata śmiga nim do pracy. Trudno mi powiedzieć ile ten rower ma przejechane, ale na pewno grubo powyżej 10tys.km. Co zostało w nim wymienione? Klocki hamulcowe i koło, bo szprychy zaczęły pękać jedna po drugiej. Ale to prosty rower ze sztywnym widelcem i hamulcami V. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 No i w takim jak rama jakaś niepękająca to dużo się nie popsuje. Więc za 900 nie kupowałbym z tarczówkami bo jest z nimi często problem i koszty. Chyba że korba z plasteliny a takie bywają i pękające sztyce i kiery. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Jeden z rowerów z początkowych linków przypomina mi taki, który wypożyczałem w Turcji na ulicy za parę groszy. Lewą manetkę SRAM trzeba było cały czas trzymać w odpowiedniej pozycji palcem żeby łańcuch nie skakał po kasecie. Na zjeździe cały widelec chodzi bo stery nie trzymały i bałem się żeby nie pękł. Dali mi klucz do korby bo co jakieś 30 km się odkręcała. Jakieś minimum przyzwoitości to manetki Altus i trochę Altusa i Tourneya. Albo najtańszego SRAMa i Suntoura. Odnośnik do komentarza
kacp1er Opublikowano 29 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 http://allegro.pl/rower-romet-rambler-2-0-26-2016-wyprzedaz-i6746544688.htmlA moze ten bedzie ok? Odnośnik do komentarza
rowerowy365 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jeździłem na marketowmy rowerze, który dość szybko się rozpadł. W drugim rama wytrzymała znacznie więcej ale sam go składałem i sam o niego dbałem. Nie wiem coś tak się uparł na tarcze skoro w tych pieniadzach będą hamowały tak samo lub gorzej niż v-ki, a po pewnym czasie możesz mieć z nimi większy problem. Skoro sam jak piszesz znasz się słabo to będziesz musiał odwiedzać serwis, a to dodatkowe koszta. Nie bierz używanego skoro nie potrafisz ocenić jego stanu ew. zdaj się na kogoś znajomego. Z nowych to zalinkowany powyżej Romet do rekreacyjnej jazdy oczywiście wystarczy. Nie licz na nowe technologie czy bardzo dużą wytrzymałość ale w takim trybie jak chcesz uzywać nie jest to niezbędne. Za te same pieniądze masz b'twina i uważam, że jest lepszy ze względu na większe koła, hamulce v-ki i gwarancję. Którego z nich weźmiesz to będziez zadowolony bo będą nowe. I wiem też, że Tobie musi się podobać więc jak się uparłeś na hamulce tarczowe to kupuj. Resztą będziesz martwić się później. Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 A tak z ciekawości, czemu uparłeś się na te tarczowe hamulce? Bo koledzy mają? Bo moda? Bo co? Przy wymaganej przez Ciebie cenie roweru taka decyzja sprawia, że tracisz dosłownie na wszystkim. Łącznie z hamulcami, na które jeszcze będziesz klął. Odnośnik do komentarza
Inbike Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Odnośnie hamulców tarczowych polecam poczytać też podobny wątek na forum https://roweroweporady.pl/f/topic/2979-rower-50-las-50-jezdnia/ dobry osprzęt podyktowany jest przede wszystkim odpowiednią ceną, bez tego ani rusz. Odnośnik do komentarza
unavailable Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Na razie kolega nam zaginął. W sumie to nawet mnie ciekawi, czy posmutniał i porzucił plany, czy też nie spodobały się mu nasze odpowiedzi i poszedł swoją drogą, kupując tarczówki wbrew wszystkiemu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się