Skocz do zawartości

Ciśnieniomierz - rekomendacje


Rekomendowane odpowiedzi

Tylko tak dla pewnosci @APZ by wiedziec dokladnie musisz brac pod uwage temperature. Im wiecej dowalisz tym bardziej wzrosnie.

Przy oponach max 4.8 bar, jak Twoje to nie bedzie dramatycznej roznicy - ale przy wąskiej oponie nabitej do 7 bar w choldny poranej moze sie zrobić pod 9 w południe - asfalt sie mocno grzeje.

Im wyższe cisnienie "na zimno", tym bardziej wzrosnie od temperatury bo cisnienie wzrasta proporcjonalnie

Odnośnik do komentarza

I jeszcze jedno:
Albo jestem ślepy, albo faktycznie na oponach szosowych Bontrager R1 Hard Case Lite jest tylko wskazane maksymalne ciśnienie, a nie ma minimalnego? Szukam z latarką i nie widzę... Może każde ciśnienie jest OK, byleby nie robić snake i nie gnieść obręczy? 

Odnośnik do komentarza
Teraz, APZ napisał(a):

Bontrager R1 Hard Case Lite

To są "fabrycznie" założone, budżetowe opony do TREK'a Domane AL 4 Gen4. Nie wiem, czy dobre - bo nie mam porównania (moja pierwsza szosa). Jeździ mi się bardzo dobrze, bo nie wiem jak mogłoby być lepiej. 😉
Po czym się skapuję, że są zużyte? Jakieś kolorki wyjdą? One są łysawe od nowości. Przejechałem około 1 100 km.  

Odnośnik do komentarza

Z tymi pompeczkami z ali (w sumie generalnie z akumulatorowymi) to poza tym, że większość z nich jest przeznaczona do doraźnego napompowania koła czy piłki (w sensie, że przy regularnym użytkowaniu  szybko się rozpadnie) to warto rozpoznać po komentarzach czy pojemność aku starcza na napompowanie posiadanego koła do zadanego ciśnienia. Do tego jeśli ma to być pompka awaryjna wożona ze sobą to raczej zawsze przed jazdą powinna być prewencyjnie ładowana do pełna.

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, mike21 napisał(a):

Z tymi pompeczkami z ali (w sumie generalnie z akumulatorowymi) to poza tym, że większość z nich jest przeznaczona do doraźnego napompowania koła czy piłki (w sensie, że przy regularnym użytkowaniu  szybko się rozpadnie) to warto rozpoznać po komentarzach czy pojemność aku starcza na napompowanie posiadanego koła do zadanego ciśnienia. Do tego jeśli ma to być pompka awaryjna wożona ze sobą to raczej zawsze przed jazdą powinna być prewencyjnie ładowana do pełna.


Moja jest w stanie napompować 4 koła do 4-5 barów od zera, lub 2 koła do 6 barów. Ładuje się tak szybko, że nawet nie wiem jak szybko. Bo podłączona do ładowarki jest naładowana szybciej niż ja zdążę wyjąć rowery i zatankować bidony...
Oczywiście, że ma wadę, dość sporą. Bardzo szybko się "samorozładowuje". Już od 2 tygodnia ze 100% jest praktycznie pusta.
Jednak kupiona prawie rok temu jakoś się nie rozleciała. Działa. Bateria trzyma tak samo. Wskazania dalej są precyzyjne. A używam jej regularnie do kilku rowerów.

Pewnie można trafić na gównianą sztukę, w końcu to chińczyki, powtarzalność nie jest ich najlepszą stroną...

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...