wykolejeniec Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu Witam, nie znam się na rowerach i częściach, dlatego chciałbym zasięgnąć pomocy. Szukam roweru Gravel/MTB do jazdy na różnorodnych nawierzchniach w przedziale cenowym mniej więcej do 5500 zł. Mój wzrost to 184 cm i 90-kilka kilogramów. Wcześniej miałem dwa Romet M1. a obecnie posiadam ten Rower górski MTB Romet Mustang M2 2024 | Rowerowy Sklep Internetowy bikeever.pl. Jeżeli chodzi o wrażenia to jest OK, wiadomo, że cena nie powala, ale znośnie się jeździ. Teraz chciałbym coś lepszego. Moim celem jest zaliczenie długich tras, które obejmą cały dzień - zamierzam zwiedzać różne zakątki, odkrywać nowe miejsca i jeździć po różnych nawierzchniach, czerpać przyjemność z jazdy. Zakupu zamierzam dokonać w pierwszych dniach marca. Chciałbym, że drodzy użytkownicy podrzucili mi linki z interesującymi rowerami, które należałoby rozważyć, doradzili czym kierować się przy zakupie i na co zwrócić uwagę. Dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza
wykolejeniec Opublikowano 22 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 22 godziny temu Dodam, że taki rower mnie zainteresował: ORBEA ALMA H10 | ALMA H10 EAGLE | Rower górski męski 29cali Odnośnik do komentarza
sl66 Opublikowano 22 godziny temu Udostępnij Opublikowano 22 godziny temu Najpierw trzeba określić, czy dla Ciebie lepszym wyborem będzie gravel czy mtb. Napisz, gdzie jeździsz, jakie typu terenów będziesz chciał zwiedzać, bo pojęcie 'różne nawierzchnie' niewiele mówi. W szczególności, określ czy zamierzasz jeździć po wybojach, dziurach, korzeniach, czy może nawierzchnie będą różne, ale generalnie w miarę równe. Odnośnik do komentarza