Skocz do zawartości

Cube/ Kona/


Rekomendowane odpowiedzi

Kochani pomóżcie, jestem zielona, chce kupić sobie rower do kwoty 5 tys zł 80 procent to drogi poboczne, leśne, szlaki i czasami asfalt. Szukam górskiego. Myślałam o firmie cube, nie jeździłam, miałam do czynienia z kona ma świetny balans. Jestem też wysoka 1,8 cm i przekrok mam na wys 87 co wiec myślę że rower rozmiaru L. Czy możecie doradzić na co zwrócić uwagę ? 
podoba mi się cube ws race 2023

jestem kobietą, zielona w temacie, a w sklepach chcą mi wcisnąć to co akurat mają, proszę o poradę doświadczonych kolegów i koleżanki.

 

dziekuje 

Odnośnik do komentarza

@Fabisanna kiepski ten cube. W tej cenie powinnaś już dostać coś na sztywnych osiach. Obecnie w kategorii cena/jakość rządzi EXPL 540, masz tam napęd 1x10 11x46, sztywne osie i możliwość montażu bagazników i błotników. Mojej mamie pod wycieczki taki kupiłem. Obecnie w cenie 3400 kładzie na łopatki konkurencję. 

Tu film, który nakręciłem o tym rowerze: 
https://www.youtube.com/watch?v=Vsgm7-AcIe8&ab_channel=PodróżenaŁapach

 

Odnośnik do komentarza

Rozmiar L będzie prawidłowy do tych proporcji ciała. I zdecydowanie koła 29 cali.
Z praktyki wiem że u kobiet kwestie techniczne mają mniejsze znaczenie niż estetyczne. Więc kolor ma zapewne kluczowe znaczenie.
Nie skupiaj się na rowerach dla kobiet. Przy Twoim wzroście to kompletnie nie ma znaczenia czy jest to model kobiecy czy nie. Poza kolorami oczywiście.
Cube Access WS Race jest rowerem rekreacyjnym. Ma w miarę przyzwoity amortyzator i przyzwoity napęd. Ma beznadziejne hamulce nie nadają nie się do jazdy po górach, kiepskie koła i jest dość ciężki.

Dobrze że szukasz informacji tutaj bo w sklepie celem sprzedawcy zwykle nie jest rzetelnie doradzać tylko sprzedać to co ma na magazynie.