Skocz do zawartości

Rower do kwoty 6.000,00 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
od pewnego czasu przeglądam forum w poszukiwaniu informacji o rowerze mtb, który byłby odpowiedni dla mojego stylu jazdy. Przez pewien czas miałem rower trekingowy kross trans atlantic (chyba z 2015 lub z 2016 r), ale jazda na nim nie sprawiała mi żadnej frajdy, zupełnie nie mój styl jazdy, więc odsprzedałem go znajomemu. Niedawno przeprowadziłem się do Wrocławia i chciałbym zwiedzić województwo dolnośląskie rowerem, zaczynając również swoją poważniejszą przygodę z rowerami mtb. Jestem laikiem jeżeli chodzi o rowery, ale czytam forum i staram się pogłębiać wiedzę na ich temat. W podpunktach napisałem informacje o sobie oraz moje oczekiwania:

1. budowa ciała szczupła, wysokość 174 cm, waga ok. 64 kg, przekrok ok. 83 cm (+/- 1 cm),
2. preferowany tryb jazdy: górskie i leśne ścieżki, bezdroża, czasami wypad na miasto i do parku. Nie będę brał udziału w wyścigach, rajdach, ustawkach itp., w grę wchodzi wyłącznie ściganie się z wiatrem,
3. okres użytkowania roweru przez kilka lat, dlatego zależy mi na zakupie roweru z dobrym wyposażeniem,
4. budżet do 6.000,00 zł (z możliwością dołożenia kilkuset złotych, jeżeli rower byłby tego naprawdę warty),
5. koła 29'', ilość przerzutek z przodu nie ma dla mnie większego znaczenia,
6. lista rowerów, które wybrałem przeglądając forum, ale nie ograniczam się wyłącznie do tych kilku modeli - pozostaję otwarty również na inne modele.
a) Rockrider XC 100, rozmiar M - chociaż tutaj nie podoba mi się spaw przy kierownicy,
https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-rockrider-xc-100-29-deore-1x11/_/R-p-330066

b) Rockrider XC 100 NX Eagle, rozmiar M - nie do końca odpowiada mi ten kolor, ale jestem w stanie pójść na kompromis
https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-rockrider-120-nx-eagle-aluminiowa-rama/_/R-p-330101

c) Indiana Storm X8, 19'' - byłem przekonany, że teraz to marka Torpado