ram Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Tylko dobry uszczelniacze (stans). Przerabiam temat od lat. Tylko z nim nie ma kłopotu (too much). Zauważyłem też, że struktura wewnętrzna opon jest od zupełnie gładkiej (Icon maxxx, vittoria) do porowatej schwalbe, conti). Niestety, nie można nic robić nie robiąc nic. Komu zależy na wadze , musi odrobić benedyktyńską robótkę; i zrobić to dokładnie. Mnie schodzi na jednej oponie po sezonie min. 1,5 godz. Nie warto eksperymentować z chemią, bo trwałe uszkadza strukturę. Takie życie. Tu nie ma skrutów. Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Czyli po prostu olać i nie czyścić, tylko zdjąć grube boby i już. Odnośnik do komentarza
Wierzba Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 8 godzin temu, Oskarr napisał(a): Używałeś? Działa to? Polecił mi to znajomy serwisant który robi rowery DH z całej Polski, ma doświadczenie i mówił że wszystko usunie. Mam w planach też sobie to kupić. Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 (edytowane) 10 godzin temu, liftlodz napisał(a): Czyli po prostu olać i nie czyścić, tylko zdjąć grube boby i już. Tak, jeśl8 Ci nie zależy na oszczędności na masie, to zostaw tę starą skórkę (150'200 gram) i całej nową. Po drugim, trzecim razie odchodzi jak kopra z orzecha kokosowego. A najlepiej, jak ktoś dużo lata , jak Oscar, 5-8 tyś km wyrzucić do utylizacji i kupić nową. Edytowane 16 Kwietnia 2023 przez ram Korekta Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 3 godziny temu, Wierzba napisał(a): Polecił mi to znajomy serwisant który robi rowery DH z całej Polski, ma doświadczenie i mówił że wszystko usunie. Mam w planach też sobie to kupić. To jest ekonomicznie nieuzadadnione. marne mleko + ToTo = kupa pracy z czyszczeniem + wusomi koszt. Mniejd,y niż zakup stansa. Przrrabiałem to. Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Wątpię aby masa zaschniętego mleka to było aż 150-200 gramów. Ja jak spędziłem 2 godziny kiedyś na skubaniu starego mleka to wyszło mi może z 60-70 gramów z dwóch opon. Jak zalewamy po 100 ml to większość tej masy to ciecz, która odparowuje, można oderwać większe boby jak Ci się chce, więcej pancerza w środku poprawia odporność na przebicie ? Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2023 Mam na myśli masę starej skorupy i nowego wlewu dooponowego w komplecie Odnośnik do komentarza
riz Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2023 Z ciekawości, jaki support jest zamontowany w tym konkretnym modelu xc 120? Rozumiem że jest to mufa pressfit 92? Myślałem o tokenie ninjy. Aktualnie nie mam jak wymierzyć, ale skoro dolna rura jest taka szeroka to domyślam się że to będzie 92. Średnica osi korby wyczytałem z informacji o napędzie to 29mm, a czy średnica mufy to będzie 46? I czy to by pasowało jak ulał - https://www.centrumrowerowe.pl/suport-rowerowy-token-ninja-dub-pf30-bb38629-pd22840/ ? Odnośnik do komentarza
Veriv Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Sram DUB to standard. Standaryzacja ma to do siebie że nie musisz sprawdzać poszczególnych parametrów. Suport w xc120 podlega gwarancji. Jeśli się nie skończyła to podjedź do serwisu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się