Skocz do zawartości

Ktory wybrac z tych dwoch


Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam zupełnie doświadczeń z oponami typu gravel. Na wyprzedaży z zaprzyjaźnionym sklepie kupiłem Specialized Pathfinder i mi pasują, więc nie odczuwam potrzeby zmiany. Schwalbe Marathon używałem w rowerze typu cross. Były to pancerne opony do jazdy miejsko-trekkingowej, dużo ważące ale trudno przebijalne. Ich bieżnik wskazuje że nie nadają się do jazdy terenowej.

Odnośnik do komentarza

Jutro sprzedajacy ma przygotowac rower do wysylki i wyslac kurierem i tak wlasnie sie zastanawiam czy ten revolt to najlepszy wybor w tym budzecie ??

Czy lepiej dolozyc pare stowek i kupic cos innego ? Kusil mnie ten Triban GRVL 520 Subcompact bo zawsze to nowy i na gwarancji. No i nie wiem czy brak tych sztywnych osi rzeczywiscie jakos bym odczul i bylby to dla mnie problemem ? Z drugiej strony za ta roznice 800zl moge juz troche doposazyc rower w jakies akcesoria. Bo w budzecie około 4 tys chyba nie ma jakis lepszych propozycji ?

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Oskarr napisał:

Sztywnych osi nie poczujesz w czasie normalnej jazdy. Jakąś tam różnica w sztywności jest. Sztywne osie dają powtarzalność przy ściąganiu i zakładaniu kol po transporcie 

Ale w przyszłosci chyba latwiej bedzi ekupic jakies lepsze koła pod sztywne osie, bardziej rozwojowe chyba sa ?

No i czy jest znaczaca roznica w hamowaniu miedzy pelnymi hydraulikami a pol mechanicznymi ?

Ogólnie to co sadzisz o tym tribanie  https://www.decathlon.pl/r/rower-gravelowy-triban-grvl-520-subcompact/_/R-p-313015?mc=8587697&c=Bordowy

Lepiej kupic takiego nowego tribana czy uzywanego gianta revolt ?

Odnośnik do komentarza

Koła pod 29 cali żeby miały taki sam kąt szprych w stosunku do piast i obręczy jak koła 26 cali i żeby miały tę samą sztywność wymagały szerszych piast i sztywnych osi.  Można więc powiedzieć że przy kołach 29 cali brak sztywnych osi w zasadzie nie powinien być w ogóle stosowany.  Co nie znaczy że da się to łatwo wyczuć przy rekreacyjnej jeździe. Więc z pewnością sztywne osie są bardziej rozwojowe i rowery bez nich będą prędzej czy później tylko na poziomie roweru po przysłowiowe bułki.

Odnośnik do komentarza

Dziękuję wszystkim za pomoc, za waszymi radami padło na gianta. Rower wygląda jak nowy żadnych najmniejszych rysek na ramię, idzie jak burza. Za zaoszczędzona kasę dokupiłem trochę akcesoriów typu koszyki na bidony, tarbe na ramę, uchwyt na telefon, odzież rowerowa itp. Dzisiaj oddałem do serwisu na przegląd. Nie mogę już doczekać się odbioru i pierwszej dłużej trasy 

 

https://ibb.co/vmyjk6z

https://ibb.co/16wNmvC

IMG_20220622_133303-03.jpeg

IMG_20220622_133700-01.jpeg

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, jajacek napisał:

Brawo, tylko podstawowy fitting jest potrzebny. Kierownica absolutnie tak nie może wyglądać ?

Nie no wiadomo, po prostu jeszcze nie jest poskręcany ?

Obecnie założone jest inne siodełko marki Tofino (oryginalne też dostałem nieużywane) i wydaje mi się że jest dużo wygodniejsze. Seryjne jakieś dużo twardsze ale zobaczę jak porównam oba 

Odnośnik do komentarza

No zobaczymy jeszcze jak będzie mi się jeździło w gaciach z pampersem bo nigdy jeszcze nie miałem. Dwa lata temu miałem tribana rc120 i tak po 50 kilometrach dupa już piekła. Trzeba było co chwilę odrywać tyłek od siedzenia i się jakoś poprawiać. Tak bym mógł jeździć dluzej ale tyłek dawał się we znaki. Dlatego teraz wszystko dobiorę pod siebie ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...