krix Opublikowano 16 Grudnia Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia Od lat używam kamerkę na kierownicy (goPro), nie ma żadnego zagrożenia. Baterie wyjąłem, zasilam z powerbanka podpietego pod uchwyt Garmina pod licznikiem przed kierownicą. Trening długi temat... na porządny trening musisz mieć dużo wolnego czasu. trenażer 15 min ? Ja jeżdżę do 1-2h po 4 razy w tygodniu , średnio 3-4 tys w sezonie zimowym. Trzeba mieć odpowiedni sprzęt. Do treningu pomiar mocy koniecznie. Miałem Favero Assioma Uno po 2.5 roku padły, teraz mam w jednym (Gravel w typie szosy Endurance) Assioma Duo, w drugim(HT) Assioma MX a w trzecim na korbie Inpeak Powercrank (na wymienną baterię). Polecam Inpeak. Odwrotna periodyzacja ma sens jak się jest w miarę wytrenowanym i w zimie koniecznie na trenażerze (regularność). Ubiegłej zimy zrobiłem periodyzację odwróconą. Strategie treningowe ? 5 x w tygodniu, dużo bazy w zimie, training peaks lub elevate (dane ze stravy), intervals.icu, kontrola stanu regeneracji - Garmin Forerunner 955 (24h/dobę) itp. Piekne zdjęcie!! Gdzie jest taka ścieżka nad jeziorem?Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
dfq Opublikowano 16 Grudnia Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia @krix Jezioro Żywieckie, początek Velo Soła z przed 1.5 miesiąca 😉 Odnośnik do komentarza
Szwedacz Opublikowano 17 Grudnia Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia W dniu 14.12.2024 o 21:09, wino napisał(a): (...) 2. Jeśli wozicie rower pociągiem, to sprawdźcie, jak wygląda skład, którym będziecie go wieźć. Haki w pociągach IC są niedostosowane do kół 2.4" i szerokich ram. Trzeba go dodatkowo zabezpieczyć, bo wyskoczy z haka. W pociągach regionalnych - w jednym 2 miejsca na rower wzdłuż siedzeń z uchwytem na koło, do którego nie wszedł, ale udało się tak oprzeć o siedzenia, że się nie wywrócił. W innym, gdzie rowery się wiesza, opony zmieściły się zarówno w haku jak i w dolnym uchwycie na styk. W IC haki były przy wejściu. Nie mogłem stać i pilnować, bo mnie konduktor wygonił. Na którejś kolejnej stacji jakaś babcia zahaczyła o kierownicę i rower wypadł z haka, kierownica się obróciła, a manetki porysowały ramę. Komentarz konduktora, że co takie duże rowery teraz robią. (...) Zależy od składu / wagonu. Choćby w Dartach haki przyjmują bez problemu i 2.6" (tylko włożenie w nie koła wymaga odpowiedniej sekwencji wygibasów). Z kolei Pendolino dla zasady trzeba omijać, bo nie dość, że za bilet jak za zboże zapłacimy, to nawet gdy rower zawiśnie w uchwycie, to kompletnie zablokuje przejście i większość podróży spędzimy na stojąco, podnosząc rower innym podróżnym czy obsłudze z WARSa. W składach wagonowych większa ruletka, bo kilka wariantów jeździ. Te gdzie wieszaki były za drzwiami, w przestrzeni z siedzeniami zamiast regału na walizki bywają jeszcze znośne i jakoś rower do wieszaka da się przypiąć (częściej linką czy trokiem z boku, niż normalnie na haku), ale w tych, gdzie wieszaki są poza przestrzenią z fotelami, obok łazienki to jest kompletna masakra i pojedynczy MTB blokuje wszystkie 3 haki. Opony może i by weszły w haki, ale sufit jest za nisko i trailówka na wysokość nie da się postawić w pionie. Jedyna opcja to stawiać rower na skos, blokując niemal całe przejście. Jak są składy wagonowe, to w takiej sytuacji najlepiej po staremu iść z rowerem do pierwszych / ostatnich drzwi i do barierki w poprzek wagonu przypiąć. Nie wiem też o co Ci chodzi z szerokimi ramami, bo ramy nie lądują w tych uchwytach. Widywałem elektryczne enduraki jeżdżące w tych wyrwikółkach, więc tym bardziej uwagi nie rozumiem. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się