Skocz do zawartości

Cube Attention 2022


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Ja przymierzam się do zakupu górala do 5 000 zł z przerzutką z przodu. I jak na razie faworytem jest u mnie Cube Attention. https://skiteam.pl/rowery-2022/17122-rower-cube-503100-attention.html?search_query=attention&results=5 Rower będzie dostępny pewnie koło wiosny. 

 

Czy to dobry rower? Czy dotychczasowe cube attention miały jakieś słabe strony? Amor chyba jeden z lepszych jak nie najlepszy w tych pieniądzach.  Napęd moim zdaniem też bardzo ok, a jak oceniacie koła (obręcze, szprychy) ? Pytam bo nie znam się zbyt dobrze na kołach.  

Odnośnik do komentarza

Zależy do czego, w tych pieniądzach można dostać lepiej wyposażony rower, ale nie jest też on absolutnie zły. Z minusów to kiepskie hamulce, brak sztywnych osi, koła bez szału, obręcze alexrimsa ale na tanich piastach i pewnie najtańszych szprychach, piasty shimano to wgl jest troche lipa, do rekreacyjnej jazdy się nada ale nie widzę tego roweru w regularnej terenowej tyrówce z np. cięższą osobą. Napisz do czego rower to pewnie ktoś coś podpowie, ja osobiście do 5k szukałbym czego innego ? oglądałeś Indiany ??? wiem, że rowerki rzucane tutaj już do znudzenia, ale taka indiana storm x7 za 3500 bije tego Cube na  głowę, szyje, łopatki i całą resztę.

Odnośnik do komentarza

Rower będzie do jednodniowych wycieczek, takich do 100 km. Lubię wytyczać sobie trasy po lasach zwłaszcza po pieszych lub rowerowych szlakach PTTK. Jak się trafia trudniejszy fragment typu piasek, czy wzniesienia albo korzenie to jadę ? Nie lubię zsiadać z roweru. Więc spokojna jazda terenowa przede wszystkim. W zawodach MTB startować nie planuję. A poza tym trochę utwardzonych dróg też. Tak tak widziałem że polecacie te indiany, rzecz w tym że mi się nie podobają ? 

Obecnie mam gary fishera wahoo z 2004 i trzyma się dzielnie ? Chcę przesiąść się jedna na koła 29.