Oskarr Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Lepiej 19 cali na ten wzrost. Odnośnik do komentarza
karol1994czx Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Do mtb ma też zastosowanie metoda z pokrwaniem się osi kierownicy z osią piasty? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Zamówiłem wstępnie do sklepu Indianę storm x8, czy na wzrost 182/86 rozmiar 21 cali będzie ok?Sadze ze sie bez problemu wpasujesz. To jest rekreacyjna geometria. Najwyzej zmnienisz mostek na krotszy. Tak na szybko co do rozmiaru to stosuje test lokciowy. Wkladasz zgiety lokiec z wyprostowanymi palcami przed nos siodelka. Srodkowy palec powinien dochodzic z grubsza do polowy mostka.Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
karol1994czx Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Pisaliście wcześniej o oddaniu roweru do na przegląd zerowy, a co jeśli ustawienie przerzutek, skasowanie luzów na sterach i w piastach, sprawdzenie dokręcania srub z odpowiednim momentem potrafię zrobić samodzielnie, to płacenie komuś za to nie na sensu? Jedyne czego bym się sam nie dotykał to amortyzator. Co radzicie? Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Napiszę prowokacyjnie: jeśli uważasz, że rama wytrzyma 5 lat, to niepotrzebna Ci ani gwarancja, ani tym bardziej przegląd zerowy i pierwszy ? A i 100 zł zostanie w kieszeni na lody (w lecie, bo tyle mają kosztować ? Odnośnik do komentarza
ram Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2021 "Jedyne czego bym się sam nie dotykał to amortyzator. " Jeśli amortyzator typu "badziewie" tym bardziej nie przejmowałbym się - rozleci się po 4 latach. Jeśli powietrzny, to sam musisz podjąć decyzję na jakie ryzyko się nastawiasz przy awaryjnym zakupie nowego/używanego lub naprawie starego. Ja jednak udałbym się z wizytą i książeczką gwarancyjną do serwisu/sklepu. Dobre sklepy/Serwisy rowerowe już przy zakupie informują, że przegląd 1-wszy wliczony jest w cenę zakupu nowego. Tak ma na pewno (przepraszam za reklamę: Salon Rowerowy BM Bike Bochnia i PamirBike Bielsko B.). Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Mając rowery z decathlonu nigdy nie robiłem przeglądów zerowych. Szczerze, średnio wierzę w gwarancję w rowerach. Jak uderzę przerzutką w korzeń i odleci to gwarancja mi tego nie załatwi. Ostatnio rozcentrowałem koło bo uderzyłem na zawodach w kamień. Ramę mam porysowaną bo rok temu miałem poważniejsze spadnięcie z dropu. Jeśli by się teraz cokolwiek działo z rowerem, byłoby to następstwem jednego z tych uderzeń. W serwisie zerowym najważniejszy jest właśnie serwis amortyzatora - jest to w sumie jedyny element który może nam paść przez zaniedbanie i jest drogi. Niektórzy sobie jeszcze podczas 0 wymieniają smar w piastach, ja nigdy tak nie robiłem. Sam podstawowy serwis amortyzatora jest bardzo prosty. Odkręcasz 2 śruby od spodu amortyzatora i zrzucasz golenie. Czyścisz powierzchnię, robisz kąpiel uszczelkom kurzowym w smarze do amortyzatorów, zakładasz uszczelki kurzowe, zakładasz wyczyszczone golenie, odwracasz rower do góry nogami i dajesz 30-50 ml smaru do amortyzatorów w każdy goleń przez dziury, w które za chwilę wkręcisz śruby. Wkręcasz śruby, pompujesz i jeździsz. Moim zdaniem nie ma sensu otwierać tłumika albo komory powietrznej jeśli tłumienie Ci działa i nie schodzi Ci powietrze z amortyzatora. Ja dawałem smar rock shock do amortyzatorów, znajomi serwisują za pomocą oleju do amortyzatorów motocyklowych. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się