marcel Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Witam. Jaki rower typu gravel do 5000zł byście polecili. Odnośnik do komentarza
nctrns Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Nowego, typowego gravela do 5 tysięcy będzie ciężko znaleźć. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Niespecjalnie jestem zorientowany w cenach graveli ale poniższego miałem chęć przetestować i w 5k się mieści. Teraz na wyprzedażach można pewnie coś upolować. http://www.synkros.pl/product-pol-7242-Specialized-DIVERGE-ELITE-DSW-2017.html Odnośnik do komentarza
lukasz.przechodzen Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Popytaj u sprzedających Gianta, może uda się jeszcze ściągnąć model AnyRoad 1 2017. Powinien teraz kosztować bliżej 4500 zł. Tu znajdziesz mój test: https://roweroweporady.pl/giant-anyroad-1-test-roweru-szutrowego/ Odnośnik do komentarza
NoOnesThere Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Mnie się podoba Accent Furious (w wariancie czarno-pomarańczowym) z napędem Sram Rival 1x, cena około 4tys.zł. Ale chyba już kiepsko z dostępnością. Odnośnik do komentarza
marcel Opublikowano 2 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Miał ktoś może do czynienia z GT Grade Tiagra Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Poczytaj to: https://roweroweporady.pl/f/topic/2614-endurance-a-moze-gravel/?hl=grade&do=findComment&comment=19060 Odnośnik do komentarza
marcel Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Spec jest ok . A co powiecie na Scotta Speedster Gravel 20 Disc. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Nie podoba mi się ze względu na kiepskie hamulce. Dobre mechaniczne tarczówki to TRP Spyre, Avid BB7 i Hayes CX-5. Opinie z netu są takie że te są nędzne. No i napęd 50/34 jest napędem szoswym a nie gravelowym. Bardzo mi się podoba 48/32. Złożyliśmy koledze rower z takim napędem i świetnie się sprawdza zarówno na szosie, w górach i na off-roadzie. Odnośnik do komentarza
marcel Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Może orientujecie się jakie maksymalnie opony wejdą do speca Odnośnik do komentarza
Chino Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Jak widać po zdjęciu, do tego Speca nie wejdzie już chyba nic więcej niż założone 30C (nawet do sporej grupy szos endurance wsadzisz 32C), które dodatkowo prawe nie ma bieżnika, dlatego to jest słaby gravel, jedynie na gładkie i zbite szutry. Zamiast GT, czy tego Scotta wolałbym kupić Fuji Jari 1.7 2018 (sam rozglądam się za czymś w podobnym budżecie). Na cyklomania.com do nabycia za 4900zł (katalogowo 5500). Masz Tiagrę połączoną z superkompaktową korbą 46/30 od FSA na suporcie BSA i kasetą 11-34, czyli bardzo miękko. Masz w pełni karbonowy widelec, no i już masz sztywne osie w obu kołach! Masz bardzo fajną oponę Clementa w optymalnym rozmiarze i przemyślanym bieżnikiem. Warto też rzucić okiem na wyższy model Jari, tj. 1.5 z jednym blatem Ovala i Apexie 11 z hamulcami TRP Spyre oraz na Jari 1.3, który ma już 105tkę, wyższy model korby, lepsze koła, hamulce TRP HY/RD - ale trzeba wysupłać ponad 1.5 koła więcej. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Bez problemu wchodzi 35C i niektóre 38. Zaraz znajdę fotki Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Obejrzałem ten Jari. Szału nie ma. Kiepskie hamulce Tektro Lyra. Korba FSA Vero 46/30. Całkiem fajna ale o napędach zaraz słów kilka. Przednia oś sztywna tak jak w Spec Diverge. Tylna nie wiem, nie bardzo wynika z opisu. Napęd Tiagra. Opony 700x35. Czy ten rower jest lepszy od tego Speca? Napęd ma z grubsza taki sam. Gorsze hamulce. Być może sztywną tylną oś co jest fajne. Pytanie do czego kto ten gravel potrzebuje. Korba 46/34 jest korbą typowo przełajową. Czy można się na niej dobrze rozpędzić po asfalcie? Oczywiście że można. To akurat jest korba z którą z racji ograniczeń dla młodzików i juniorów używa mój młody. Na finiszach rozpędza się na niej do 53 km/h. A czy używa 34 na asfalcie? Jeszcze mu się nie zdarzyło :) Ale to jest wyczynowy zawodnik, chociaż ma niecałe 14 lat, z którym żaden z nas nie miałby szans. 34 przyda się na off roadzie i w górach. A czy 48/32 nie jest lepsze? Wydaje mi się że jest. Jeździłem na takim rowerze i 48 na asfalcie jest bardzo dobre a 32 z przodu i 34 czy 36 z tyłu na off roadzie i w górach jest wyśmienite. 46/32 też całkiem niezłe. Fajnie jest mieć dwie sztywne osie i dobre hamulce Tektro/TRP Spyre albo TRP Hy-RD. Pytanie ile trzeba za to dopłacić. Nie miałem gravela ale gadałem z trzema gośćmi, którzy mają Diverge. Wszyscy byli bardzo zadowoleni. 1x analizowałem i do roweru na różne nawierzchnie uważam za pomyłkę. Bardzo słabe zestopniowanie napędu. Nie polecam. A kto jest dystrybutorem Fuji w Polsce i jaką daje gwarancję? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Jeśli dobrze znalazłem to na ramę Fuji jest 5 lat a gwarantem niemiecka firma Advanced Sports GMBH. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się