Skocz do zawartości

nctrns

Użytkownicy
  • Ilość treści

    435
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O nctrns

  • Ranga
    Stały bywalec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Kraków

Ostatnio na profilu byli

782 wyświetleń profilu
  1. Kiedyś pracowałem poza miastem, zmiany były takie, że wracałem koło dwunastej/drugiej w nocy. Zaraz po wyjeździe z pracy było skrzyżowanie na pętlę, by wjechać na główną w stronę miasta. Jak tylko była droga wolna to jechałem na czerwonym, bo by mi się nigdy samo nie zmieniło chyba. Policji tam wtedy nigdy nie widziałem, więc nie miałem problemu z mandatami. Potem jechałem "autostradą przez miasto" (Opolska w Krakowie dla zainteresowanych". O ile w dzień korzystałem z CPR/DDR (bo w dzień ruch spory i po prostu łatwiej i szybciej było jechać infrą rowerową), tak w nocy grzałem cały czas jezdnią. Akurat tam po prawej w tym kierunku nie było i nie ma DDR/CPR. Gdyby po prawej była rozsądna, asfaltowa DDR albo CPR, to pewnie bym z niej korzystał. Jest to kwestia sporna. Były wyroki w jedną i drugą stronę. Jeśli jedziesz jezdnią i w pewnym momencie po lewej jej stronie pojawia się DDR, to zasadniczo rzecz biorąc nie widzisz i nie musisz się stosować do znaków po lewej stronie, do tego nie masz jak bezpiecznie tam zjechać. Jeśli jest DDR po prawej, a potem przeskakuje na lewo, to masz obowiązek zjechać na ten DDR i potem przejechać na lewo, pod warunkiem że ten DDR prowadzi dalej tam gdzie chcesz jechać, a nie urywa się czy skręca gdzieś indziej.
  2. No ale w takim Wertykalu chociażby przekręty robili. Szumnie reklamowali -50% na wszystko... W swoim outlecie... Którego ofertę okroili z dnia na dzień co najmniej o połowę. Ale fakt, na rzeczach kolarskich można wyhaczyć dobre okazje. Tylko nie na pierdółkach za kilkaset złotych.
  3. Zależy. Jak stara szosa? Jakie najszersze opony ci wejdą? Ile chcesz zainwestować? Moim zdaniem 1x8 nie ma sensu, chyba że ten "gravel/przełaj" będzie jeździł po płaskim i po lekkim szutrze.
  4. Zależy od firmy. W niektórych są tylko inne siodełka i kierownice - szersze i bardziej miękkie siodełko, węższa kierownica. Często w damskich można dostać mniejsze rozmiary niż w męskich. Giant na przykład ma krótsze ramy z większym slopingiem, wyższą główką ramy - są bardziej endurance, ale ma to też sens bo teoretycznie kobiety przy tym samym wzroście mają dłuższe nogi krótszy tułów. Tapatalk'd
  5. Romet ma geometrię wyścigową, jest sztywny i niewygodny. Oprócz tego, Jacek pewnie wątpi w jakość ich ram i obsługę posprzedażową.
  6. @MARIUSZZZ Canyon nie ma dystrybutorów, tylko sprzedaż bezpośrednia. Przy próbie zakupu podają informację jaki jest czas oczekiwania na rower.
  7. Brałbym. Ale nie mam kasy a 52 chyba na mnie za małe. ?
  8. Różnice są na tyle małe że moim zdaniem nie musisz dopłacać. Jak Merida ci się podoba i jest w twoim rozmiarze, to bierz. Tapatalk'd
  9. Reacto 4000, o ile to rocznik 2017 lub późniejszy, nie ma wcale bardzo agresywnej geometrii. Jeśli jesteś w miarę fit to będzie ok. Ale tak w ogóle to możesz dać linki do specyfikacji rowerów, bo różne roczniki reacto wyglądają różnie, a tarmac sl4 ma kilka wersji. No i nowe czy używane? Tapatalk'd
  10. No i pewnie profil roweru też ma wpływ. Tapatalk'd
  11. Nie wiem co tam jest dostępne w Holandii, ale szukaj czegoś podobnego: https://locabikes.com/category/single-speed-commuter Albo poluj na używkę Gazelle CityZen
  12. Jak nie chcesz zmieniać tarcz to polmetaliki Tapatalk'd
  13. Wszystkie mogą być w mechanikach, u siebie w tych samych hamulcach mam EBC i jagwire, ale na dwóch różnych modelach tarcz. Z obu jestem zadowolony. Tapatalk'd
  14. JAGWIRE DCA016, EBC CFA327 lub CFA327HH, SWISSSTOP DISC 15 lub DISC 15E
  15. Z linkami może chodzić o antyspam. Ostatnio nowi użytkownicy mają z tym problemy.
×
×
  • Utwórz nowe...