Skocz do zawartości

nctrns

Użytkownicy
  • Ilość treści

    546
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O nctrns

  • Ranga
    Stały bywalec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Kraków

Ostatnio na profilu byli

1088 wyświetleń profilu
  1. Jak posługujesz się angielskim, to prędzej tu znajdziesz pomoc https://groups.google.com/forum/#!forum/wahoo-elemnt-users
  2. Jeśli chcesz singlespeeda, to zapomnij jazdę z sakwami i duże prędkości. Żeby dać radę z sakwami podjechać jakiś dłuższy, a łagodny podjazd, potrzebujesz lekkiego biegu. Jak znajdzie się cięższy podjazd, to nawet bardzo lekkiego. Żeby jechać szybko, potrzebujesz ciężkiego biegu. Tego nie da się pogodzić w rowerze wyprawowym. Co do opon/obręczy w tribanie, podobno to ostatnio poprawili. Jak chcesz prostych i naprawialnych w każdych warunkach rozwiązań, szukaj roweru stalowego z hamulcami na linkę (czy to tarczowe czy obręczowe). Mariny są pod tym względem spoko, ale nie mają do
  3. Zgadza się, nie ma takiego roweru w takiej cenie. Chodzi ci o to, żeby miał jeden bieg (singlespeed) bez przerzutek? Rower sam nie jedzie. Żeby się rozpędzić do 40kmh i utrzymać tę prędkość chociaż przez kilka minut, trzeba już mieć kondycję, bo wtedy pokonujesz już praktycznie tylko opór powietrza. Tu faktycznie lepiej mieć rower szosowy lub szosopodobny, bo na nim możesz uzyskać bardziej aerodynamiczną pozycję. 50kmh na płaskim, to już domena zawodników. Co do dystansu dziennego, tu lepszy rower pomaga. Jest lżejszy, wygodniejszy, może mieć mniejs
  4. A jak do tego doszedłeś na tej stronie? Mi pokazuje tam że licznik obsługuje ANT i pulsometry, oraz że Polar H10 obsługuje ANT. Co by tu miało być niekompatybilne? Zauważ, że w tej tabeli kompatybilności jak wejdziesz na stronę https://www.thisisant.com/directory/trek-ridetime-elite/ nie ma praktycznie żadnego pulsometru. Więc albo licznik nie obsługuje w ogóle pulsometrów wbrew specyfikacji, albo tabelę można o kant d. rozbić 😉
  5. Przez ostatni miesiąc, pierwszy raz odkąd jeżdżę na szosie (ponad 3 lata), próbowałem trenować a nie jeździć. Robiłem proste interwały - over/under, tempówki, jazda nad progiem. W czasie rozgrzewki czy rozjazdu, próbując jechać jak najspokojniej, nie udało mi sie zejść poniżej 110 ud/min. PS 32 lata, spoczynkowe ~53, maks 190.
  6. na przykład taka kierownica https://www.olx.pl/oferta/kierownica-do-roweru-miejskiego-CID767-IDGBXTb.html#9a2ea2b5c6 i wspornik: https://www.olx.pl/oferta/wspornik-kierownicy-srebrny-25-4-mm-rower-do-roweru-CID767-IDnV60Q.html#3d67c3f62d
  7. Jeśli to faktycznie wygląda tak jak opisane jest powyżej, to zgaduję, że licznik ma wartości obwodu zakodowane i przypisane na sztywno do tych liczb. Bez instrukcji z tabelą się nie da, chyba że metodą prób i błędów - zmieniasz wartość o 1, testujesz czy pokazuje sensowne wartości i powtarzasz.
  8. Serwis rowerowy to nie automatyka, trochę inny poziom skomplikowania. Mi się wydaje, że szef chce sprawdzić czy chłopakowi zależy i jest chętny się uczyć. Nie każe mu w końcu nauczyć się całego fachu w domu i przyjść do niego już wyuczonym mechanikiem.
  9. Jeśli szczęki ci nie obijają, a rower był już trochę używany, to warto zobaczyć czy właśnie pod trójką wszystko jest czyste i nasmarowane.
  10. Kolega się chyba rozpędził z tym 3x12, bo ten northec ma raczej 3x10
  11. Claris i Sora występują w wersji trzyrzędowej, Shimano produkuje w obu wersje z ramionami 165mm, możesz dzwonić po sklepach, czy jest opcja żeby ci taką sprowadzili, albo zostaje ci szukanie po ebayu, aliexpressie czy zagranicznych sklepach.
  12. Nie, korby trzyrzędowej od biedy da się zrobić dwurzędową, w drugą stronę to nie działa.
  13. To są buty typowo szosowe z możliwością obsługi bloków MTB i szosowych. W takich butach absolutnie nie da się jeździć na zwykłych pedałach. Jeśli próbowałeś metalowe bloki SPD i nie nauczyłeś się wypinać, to albo spróbuj jeszcze raz, jak radzi Mociumpel (rada z blokami wielokierunkowymi też jest dobra), albo przełknij stratę, pozbądź się butów i pedałów i kup zwykłe.
×
×
  • Utwórz nowe...