Skocz do zawartości

nctrns

Użytkownicy
  • Ilość treści

    449
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O nctrns

  • Ranga
    Stały bywalec

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Kraków

Ostatnio na profilu byli

862 wyświetleń profilu
  1. A jaką masz korbę i zębatki na niej? Jak ma 53/39 to nie wiem czy nie opłacałoby się wymienić korby na kompakt 50/34. Możesz też szukać po allegro i olxach przerzutki RD-5701-GS lub RD-4601-GS, która przy dwóch tarczach z przodu powinna obsłużyć maks 32 zęby z tyłu, ale tutaj musi się wypowiedzieć ktoś jeszcze, bo nie jestem pewien czy te przerzutki są kompatybilne z manetkami 7800 - bo zakładam że takie masz.
  2. Jeśli to jest DA 7800, to teoretycznie największa koronka 27 zębów. Myślę że 28 by też dało radę. Więc dowolna kaseta 10 rz do 28 zębów, np CS-HG500 11-28.
  3. Kolory to kwestia gustu. Najbezpieczniej czarny 😛 Odzież firmy giant będzie dobrej jakości, ale centrosport nie sprzedaje odzieży firmy giant, tylko zamawia podróbki z aliexpress/alibaby z wysyłką bezpośrednio do klienta. Te pobróbki można kupić taniej samemu z takim samym czasem dostawy. Do tego są na prawdę kiepskiej jakości. (Warunki dostawy pod linkiem https://centrosport.com.pl/Wysylka-cterms-pol-14.html) Możesz zacząć od Decathlonu. Produkty serii 500 i 900 są spoko - mam i jeżdżę. Producentów i sklepów jest od groma, ciężko coś konkretnego polecić, na prawdę. Z rzeczy z w miarę dobrym stosunkiem ceny do jakości - martombike, vezuvio/bcm nowatex. Tu masz kilka innych firm: do powyższej listy dodałbym jeszcze luxa.cc A ze sklepów mogę polecić mikesport, stylówa.pro.
  4. . . . W czasie jednej jazdy nie schudniesz, co najwyżej wypocisz wodę - i od tego może wziąć się utrata masy. Wszystko zależy od twojej obecnej (nad)wagi. Jeśli dopiero zaczynasz i masz dużą nadwagę, lepiej jeździć dużo, a spokojnie, żeby pobudzić układ krążeniowo-oddechowy do pracy. Wtedy jedna dłuższa jazda jest bardziej efektywna w spalaniu tłuszczu. W czasie jazdy odpowiednio dużo pić! Bez zdrowego, racjonalnego odżywiania, samą jazdą wiele nie wskórasz. Dobre odżywanie to podstawa. Jak nie jesteś początkującym, to interwały i intensywniejsza jazda. Odżywianie! Jazda na czczo ze średnią intensywnością podobno jest niezłym pomysłem, ale nie zagłębiałem się w temat. Ogólnie jeśli jeździsz dla jakiegoś celu, to rozbijanie tego na dwa razy dziennie moim zdaniem nie ma większego sensu, chyba że jedna z tych jazd jest po prostu spokojną przejażdżką dla przyjemności.
  5. Na tym forum raczej nie ma użytkowników rowerów elektrycznych, zwłaszcza z tej półki. Raczej nie uzyskasz tu odpowiedzi.
  6. Do niektórych kasków można dokupić wyściółkę, nie wszyscy producenci nie dla wszystkich modeli to oferują. Pasków do kupienia nigdy nie spotkałem, poza tym one chyba są zatopione w kasku.
  7. A w tym koncercie życzeń nie ma ceny? Bo jak nie to odpowiedź jest prosta: Garmin Edge 830, względnie 1030 - ma większy ekran, ale nie jestem pewien czy pociągnie na nawigacji 15h.
  8. Aluminiowa rama, aluminiowy widelec, wąskie opony, szosowe hamulce dual pivot. Sztywne. Wytelepie cię. Stara geometria która wymusza wyciągniętą, pochyloną pozycję. Niewygodne. Stary osprzęt shimano 105 sprzed 3 generacji. Poza tym to nie gravel tylko zwykła szosa. Żeby ustawić wygodniejszą pozycję, właściciel założył krótki, regulowany mostek i ustawił go prawie pionowo, do tego przekręcił kierownicę w górę do niepoprawnej, nieergonomicznej pozycji, z której źle się hamuje. Do tego przyjrzałem się i widzę że błotniki i bagażnik są montowane na adaptery, bo też nie ma właściwych mocowań. Czyli to samo co trzeba by zrobić w GT.
  9. Zdecydowanie pierwszy, jeśli chodzi o komfort i osprzęt. Błotniki i sakwy trzeba będzie kombinować. Drugi się nie nadaje do jazdy poza asfaltem, osprzęt stary, dałbym za niego może połowę kwoty którą chce sprzedawca.
  10. Wygląda jak gruby wał. https://krs-pobierz.pl/fearless-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-i6738813
  11. https://forum.szajbajk.pl/topic/1615-szajbajki-z-irlandii/ Tu będziesz mieć większą szansę na odpowiedź.
  12. Nie widełki tylko dolna rura. Hamowała na zjeździe, stanęła na przednim kole i trzask.
  13. Kiedyś pracowałem poza miastem, zmiany były takie, że wracałem koło dwunastej/drugiej w nocy. Zaraz po wyjeździe z pracy było skrzyżowanie na pętlę, by wjechać na główną w stronę miasta. Jak tylko była droga wolna to jechałem na czerwonym, bo by mi się nigdy samo nie zmieniło chyba. Policji tam wtedy nigdy nie widziałem, więc nie miałem problemu z mandatami. Potem jechałem "autostradą przez miasto" (Opolska w Krakowie dla zainteresowanych". O ile w dzień korzystałem z CPR/DDR (bo w dzień ruch spory i po prostu łatwiej i szybciej było jechać infrą rowerową), tak w nocy grzałem cały czas jezdnią. Akurat tam po prawej w tym kierunku nie było i nie ma DDR/CPR. Gdyby po prawej była rozsądna, asfaltowa DDR albo CPR, to pewnie bym z niej korzystał. Jest to kwestia sporna. Były wyroki w jedną i drugą stronę. Jeśli jedziesz jezdnią i w pewnym momencie po lewej jej stronie pojawia się DDR, to zasadniczo rzecz biorąc nie widzisz i nie musisz się stosować do znaków po lewej stronie, do tego nie masz jak bezpiecznie tam zjechać. Jeśli jest DDR po prawej, a potem przeskakuje na lewo, to masz obowiązek zjechać na ten DDR i potem przejechać na lewo, pod warunkiem że ten DDR prowadzi dalej tam gdzie chcesz jechać, a nie urywa się czy skręca gdzieś indziej.
  14. No ale w takim Wertykalu chociażby przekręty robili. Szumnie reklamowali -50% na wszystko... W swoim outlecie... Którego ofertę okroili z dnia na dzień co najmniej o połowę. Ale fakt, na rzeczach kolarskich można wyhaczyć dobre okazje. Tylko nie na pierdółkach za kilkaset złotych.
  15. Zależy. Jak stara szosa? Jakie najszersze opony ci wejdą? Ile chcesz zainwestować? Moim zdaniem 1x8 nie ma sensu, chyba że ten "gravel/przełaj" będzie jeździł po płaskim i po lekkim szutrze.
×
×
  • Utwórz nowe...