Skocz do zawartości

nctrns

  • Ilość treści

    321
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O nctrns

  • Ranga
    Stały bywalec
  • Urodziny 27.01.1988

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Kraków
  1. nctrns

    Jaki rozmiar ramy triban 500

    Szukaj czegoś z efektywną długością rury górnej w okolicach 51-52 cm.
  2. Zależy do czego chcesz ten gravel wykorzystywać. Czy mają to być długie wyprawy z sakwami/torbami, w każdym terenie i na bezludziu, czy jako uniwersalny rower na dojazdy do pracy i wycieczki w terenie mieszanym, czy jako rower zabawowy do poszalenia w lekkim terenie. Od przeznaczenia zależy czy szukasz gravela ze stalową ramą z masą punktów montażowych, o łagodnej geometrii, czy karbonowego ściganta, czy coś pomiędzy. Ten Breezer to rower z jakiejś amerykańskiej manufaktury, o w miarę łagodnej geometrii, do śmigania głównie po asfalcie (mało miejsca na grubsze opony, ciężkie przełożenia), ale za to z możliwością montażu bagażników, sakw i błotników. Jak dla mnie na dojazdy do pracy i wycieczki 100-200km. Jari to pełnoprawna wyprawówka, wejdą grube kapcie, masa punktów montażowych, dobrze dobrane przełożenia, do dynamicznej zabawy też się nada. Do superdługich wypraw na bezludziu minusem będzie aluminiowa rama i osprzęt wysokiej klasy - jak rama pęknie, to alu raczej nie naprawisz, jak coś pójdzie w przerzutkach, klamkonatekach, to na zadupiu części nie będzie. Ale na przykład wyprawa przez Polskę czy Europę Zachodnią jak najbardziej.
  3. W decathlonie praktycznie nie ma promocji na rowery, a jak już, to albo skrajne rozmiary albo rozchodzą się w chwilę. Jak przeszkadza ci manetka w T100, to wydaj mi się że nie ma sensu się w niego pchać. Lepiej dozbierać na T500, o ile jeszcze będą w ofercie - od marca ma wejść nowa seria. W tym przedziale cenowym wśród nowych rowerów decathlon raczej nie ma konkurencji. Jak będziesz jeździł po takich drogach jak na zdjęciu - Tribanem dasz radę, ale na dłuższą metę nie będzie to przyjemne. Jak będzie coś gorszego to już będzie trudniej - prędkość 10kmh i częste zdejmowanie choć jednej nogi z pedału dla asekuracji albo przepychania się dalej. Tak czy inaczej przy kupnie roweru dołożyłbym tak 150-200 zł na komplet opon o szerokości 28-30 mm.
  4. Jest tu chyba kilku krakusów. A co chcesz jeździć? MTB, szosa, turystyka? Jak chcesz to podeślę linki do krakowskich grup na Facebooku. Tapatalk'd
  5. nctrns

    Prosty wybór

    Jesteś z Sanoka lub okolic?
  6. nctrns

    Projekt Cross 2000 zł

    To czemu linkujesz amorka z Centrum Rowerowe? Tu masz to samo w Activii za mniejszą cenę http://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/ncx/28-cali_amortyzator-suntour-ncx-d-rl-air-piwoty-czarny-poysk-2018/867 i jak już wersja ze skokiem 75mm, bo fabrycznie masz 73 (linkowałeś 65mm z CR). Nie ma tańszych amortyzatorów niż Suntour.
  7. Mam rower z hamulcami TRP Spyre i testowałem rowery szosowe z hamulcami hydraulicznymi. W moim odczuciu hydrauliczne są dużo skuteczniejsze. ALE rzadko mi się zdarza żebym takiej mocy i skuteczności potrzebował. Tapatalk'd
  8. @Mociumpel Crudy widziałem w akcji u kolegi, obcierają na każdym zakręcie. Reszta - szukam pełnych, bo syf na przedniej przerzutce się zbiera. A mimo wszystko zrobienie otworu w plastikowym błotniku w razie potrzeby jakoś ogarnę.
  9. Nie mam miejsca na trzymanie rzeczy które używam raz na kilka lat. Tapatalk'd
  10. Kombinuję jedynie w sensie takim, czy jest na rynku coś, co ma już odpowiedni otwór :P bo nie mam wiertarki ani chyba nawet punktaka.
  11. W moim widelcu nie ma otworu na montaż hamulca, bo mam tarczówki, od spodu, tam gdzie wskazuje strzałka, mam nagwintowany otwór do którego mogę wkręcić śrubę. Przewiercam błotnik, daję podkładkę i śrubę od spodu i voila! Ale że zasadniczo jestem bez narzędzi :P to wolę tego w miarę możliwości uniknąć.
  12. Chodzi mi o wiercenie w błotniku, nie w widelcu 😄
  13. To co linkujesz zupełnie mnie nie interesuje niestety. Myślę o Curana C-lite albo SKS Edge AL. Curany wydaje mi się, że można wymontować kątownik i przykręcić je właśnie tak jak chcę (ale nie wiem czy wtedy się dobrze ułożą nad oponą), w Edge AL musiałbym wiercić. A jak wiercić, to mogę w sumie spróbować w SKS Velo które mam, ale tam tylny jest krótszy. Trzecia opcja to Simpla Ubiquit - tanie, więc kombinowanie z wierceniem wchodzi w grę.
  14. Najwyraźniej mój rower ma otwór montażowy na błotnik od spodu widelca, w osi rury sterowej. Czy ktoś spotkał się z błotnikami z taką opcją montażu "fabrycznie" czy zostaje mi wiercenie?
  15. nctrns

    Dodatkowe info o Sieci Rowerowej

    Dokładnie, zintegrować z OSM, zrobić z tego jakiś dodatkowy interfejs/nakładkę zorientowaną rowerowo.
×