Skocz do zawartości

nctrns

  • Ilość treści

    347
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O nctrns

  • Ranga
    Stały bywalec
  • Urodziny 27.01.1988

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Kraków

Ostatnio na profilu byli

425 wyświetleń profilu
  1. Spróbuj najpierw wymienić klocki na shimano albo np swissstop Tapatalk'd
  2. Moim zdaniem na pewno warto dołożyć do lepszego widelca. Jeśli nie masz zamiaru jeździć za bardzo więcej niż do pracy, to sora będzie wystarczająca.
  3. Kupiłaś tego Dolce z poprzedniego posta? Kół się nie bój, szosy są wbrew pozorom wytrzymałe. Zjazdów trzeba się nauczyć 🙂
  4. Nie ma regulacji bo taka technologia. Jakby rura sterowa wystawała parę cm nad mostek to byłoby niebezpieczne. Mogli by ładować stery na klin, ale jakoś też tego nie widzę. Tapatalk'd
  5. Jeśli kierownica jest zamontowana tak jak na zdjęciu, to tylko inny mostek. Jeśli nad mostkiem są jakieś podkładki, to można je przełożyć, to troszkę podniesie kierownicę
  6. Dla jednych ma więcej zalet, dla innych więcej wad. Zależy kto co potrzebuje i jak jeździ. Do jazdy po mieście ma sporo zalet, do innych zastosowań niekoniecznie. Tapatalk'd
  7. Niestety siodełka to najbardziej indywidualna sprawa w rowerach, musisz sam szukać i testować. Tapatalk'd
  8. I dostaniesz. To będzie dobry rower do turystycznej jazdy. Używany zgodnie z przeznaczeniem, czyszczony i smarowany, trzymany w suchym miejscu, spokojnie przeżyje wiele lat. Co kilka tysięcy kilometrów trzeba będzie wymienić łańcuch i tylne zębatki, rzadziej przednie. Oś i łożyska korby, zależnie od warunków użytkowania, też powinny wytrzymać kilka tysięcy kilometrów. Rama, czyli serce roweru, ma potencjał na kilkanaście do kilkudziesięciu lat życia.
  9. A powiedz mi, jaką część ówczesnej pensji kosztował taki ROMET te 40 lat temu? 2/3? Więcej? Tapatalk'd
  10. Są już w decathlonach, parę osób na forum szajbajka już kupiło.
  11. Chodzi o to że na samym liczniku nie ma statystyk: całkowity dystans, całkowity czas.
  12. To nie żart. Faktem jest, że zawodnicy wybierają często mniejsze rozmiary ram, bo mogą się na nich bardziej aerodynamicznie złożyć.
  13. Zrozum, że w urządzeniu kalibru garmina 1000 nie chodzi o zapis tych całkowitych wartości. To masz zapewnione przez Garmin Connect, endomondo i strave, które są niezależne od urządzenia, roweru. Tam masz o wiele bardziej rozbudowane statystyki "kariery" niż dwie liczby. I na pewno wsparcie garmina nie przejmie się twoją prośbą o dodanie tej funkcji. Bo nie ma jej od wielu już generacji urządzeń, a na początku też były takie głosy jak twój. Nie przejęli się wtedy, nie zrobią tego teraz. Musisz się przestawić na inny system i co najwyżej przenieś swoje dane z endomondo do garmin connect. Tapatalk'd
  14. Gravel to nie chwyt marketingowy. A przynajmniej nie dobrze zrobiony gravel. Porównaj sobie Meridę Silex z Meridą Scultura. Specialized Roubaix z Diverge i Sequoia Porównaj sobie rowery endurance z gravelami takimi jak Marin Four Corners, Rondo RUUT, Kona Libre, Open U.P. Inna sprawa że są gravele robione na odwal się. Zwłaszcza jeszcze 2-3 lata temu wśród dużych marek.
  15. Spoko rower, można pomyśleć o jakichś oponach 28mm zamiast fabrycznych 25.
×
×
  • Utwórz nowe...