Skocz do zawartości

Uniwersalny kompan do 3000 zł.


Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, trivet napisał(a):

Panowie, przebrnąłem przez kilka tematów od sobie rowerów i dla mnie chciałbym Crossa, ale widzę, że w tej cenie jak w wątku to MTB rockrider 540, a jakie opony do niego żeby zrobić z niego Crossa? I jaka cena tego roweru byłaby git, bo w tej chwili 3600 zł.

Coś taniej to Focus Whistler, czy to warte?

Jak wsadzisz opony typu 700x42 do Rockridera expl540 to słabo będzie wyglądać, a niekoniecznie będzie szybciej. Wsadź szybkie mtb: Conti Racekingi / Vittorie Peyote lub Terreno / Schwalbe g-one 

IMG_6383.jpeg

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, jajacek napisał(a):

Atrapa amortyzatora, atrapa hamulców. Taki rower do sklepu po bułki, do miasta i do parku. Realna wartość jakieś 1000 zł jak dla mnie.

Jest jakiś model z crossów, który możesz polecić w granicach 3k może występował kiedyś na promocji w tej cenie?

Jednak wolałbym iść w tym kierunku. 

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, jajacek napisał(a):

Wystarczy chyba Street View odpalić 🙂

Fakt, coś zmienili, bo kiedyś były stare zdjęcia. 

Poza tym lubię mieć dokładne informacje, np. że od A do B można jechać DR asfaltową, a od B do C przez las. 😉 Kiedyś w StrView parking był wolny, a jak przyjechałem, to wszystkie miejsca zajęte. 😉 

Odnośnik do komentarza
Zupełnie nie śledzę tego typu rowerów. Swój sprzedałem i nie zamierzam mieć. Moim zdaniem jeśli masz MTB z napędem 1x lub 2x to robi to samo co cross ale jeszcze dodatkowo jest znacznie lepszy w terenie.
W tym budżecie masz Torpado Storm X7 i X8 w Media Expert. Bije na głowę wszystkie crossy.
Dzięki widzę, że X8 3k i x7 4.5k, jakieś różnice przemawiające na korzyść któregoś konkretnie?

Wysłane z mojego Pixel 8 Pro przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza

@gosc odradzam jedynie trasę z nowego targu do zakopane, tam całość po asfalcie z autami. Ja na gravelu czułem się spoko, moi rodzice na MTB nie. 

X7 powinien kosztować około 3,5 k, jako zamiennik do Crossa jest lepszy bo ma napęd 2x zamiast 1x. 

Ja teraz składam nowego gravela to będę jezdził na oponach 45c, 40 są spoko na ubitym, wczoraj jak jeździłem po lesie i jest pełno piachu MTB by mnie wyprzedził bez problemu 😞 Ja będę teraz brał Continental Terra trail. Szybkie i dobre opony z fatalna jakością wykonania i kontroli jakości. Jestem nastawiony, że muszę kupić 4 opony aby trafić 2 proste, ale jak będą proste to świetny stosunek jakość cena. 

Expl 540 też spoko jako rower crossowy, ale spokojnie wystarczy tam dać oponę 2,2 race King i będzie latał. Najmniej to bym wsadzał 2,0 race Kinga, później będzie glopio wyglądać. Węższe opony mają niższe opory aero, ale takie same albo wyższe opory toczenia. ponizej 20 km/h nie robi Ci czy masz 2,2 czy 1,7 cala. Opory z opon jeśli chodzi o powietrze czuć jak masz już sportową pozycję i jeździsz szybciej. 

Odnośnik do komentarza

Z crossów to ostatnio widziałem Polygon Heist X7, który na papierze wygląda całkiem nieźle chociaż ma napęd 1x11, lepszy byłby jakiś 2xx. Co prawda korba jest w rozmiarze 36T i maksymalnie wchodzi 38T, więc nie jest najgorzej. Ma sztywne osie (przynajmniej z tyłu), jakiś tam niby powietrzny amor, opony 45c

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...