jajacek Opublikowano Środa o 15:16 Udostępnij Opublikowano Środa o 15:16 Opony jakies 42 mm od gravela. Ja uzytkuje Specialized Pathfinder i Trigger Odnośnik do komentarza
trivet Opublikowano Środa o 17:01 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:01 Dzięki! Powiedz mi ten Focus Whistler wart uwagi? Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Środa o 18:12 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:12 Link? Odnośnik do komentarza
trivet Opublikowano Środa o 18:31 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:31 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-focus-whistler-3-6-pd37036/ https://www.sport11.pl/pl/mtb-focus-whistler-3-7 Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano Środa o 19:20 Udostępnij Opublikowano Środa o 19:20 Atrapa amortyzatora, atrapa hamulców. Taki rower do sklepu po bułki, do miasta i do parku. Realna wartość jakieś 1000 zł jak dla mnie. Odnośnik do komentarza
Pepe75 Opublikowano Środa o 20:24 Udostępnij Opublikowano Środa o 20:24 6 godzin temu, trivet napisał(a): Panowie, przebrnąłem przez kilka tematów od sobie rowerów i dla mnie chciałbym Crossa, ale widzę, że w tej cenie jak w wątku to MTB rockrider 540, a jakie opony do niego żeby zrobić z niego Crossa? I jaka cena tego roweru byłaby git, bo w tej chwili 3600 zł. Coś taniej to Focus Whistler, czy to warte? Jak wsadzisz opony typu 700x42 do Rockridera expl540 to słabo będzie wyglądać, a niekoniecznie będzie szybciej. Wsadź szybkie mtb: Conti Racekingi / Vittorie Peyote lub Terreno / Schwalbe g-one Odnośnik do komentarza
trivet Opublikowano wczoraj o 03:45 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 03:45 8 godzin temu, jajacek napisał(a): Atrapa amortyzatora, atrapa hamulców. Taki rower do sklepu po bułki, do miasta i do parku. Realna wartość jakieś 1000 zł jak dla mnie. Jest jakiś model z crossów, który możesz polecić w granicach 3k może występował kiedyś na promocji w tej cenie? Jednak wolałbym iść w tym kierunku. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano wczoraj o 03:51 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 03:51 Zupełnie nie śledzę tego typu rowerów. Swój sprzedałem i nie zamierzam mieć. Moim zdaniem jeśli masz MTB z napędem 1x lub 2x to robi to samo co cross ale jeszcze dodatkowo jest znacznie lepszy w terenie. W tym budżecie masz Torpado Storm X7 i X8 w Media Expert. Bije na głowę wszystkie crossy. Odnośnik do komentarza
gosc Opublikowano wczoraj o 06:16 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 06:16 20 godzin temu, jajacek napisał(a): Wystarczy chyba Street View odpalić 🙂 Fakt, coś zmienili, bo kiedyś były stare zdjęcia. Poza tym lubię mieć dokładne informacje, np. że od A do B można jechać DR asfaltową, a od B do C przez las. 😉 Kiedyś w StrView parking był wolny, a jak przyjechałem, to wszystkie miejsca zajęte. 😉 Odnośnik do komentarza
trivet Opublikowano wczoraj o 08:05 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:05 Zupełnie nie śledzę tego typu rowerów. Swój sprzedałem i nie zamierzam mieć. Moim zdaniem jeśli masz MTB z napędem 1x lub 2x to robi to samo co cross ale jeszcze dodatkowo jest znacznie lepszy w terenie. W tym budżecie masz Torpado Storm X7 i X8 w Media Expert. Bije na głowę wszystkie crossy.Dzięki widzę, że X8 3k i x7 4.5k, jakieś różnice przemawiające na korzyść któregoś konkretnie?Wysłane z mojego Pixel 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano wczoraj o 08:07 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:07 Trzeba sobie zrobić zestawienie. Ewentualnie je tu opublikować 🙂 Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano wczoraj o 08:16 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 08:16 @gosc odradzam jedynie trasę z nowego targu do zakopane, tam całość po asfalcie z autami. Ja na gravelu czułem się spoko, moi rodzice na MTB nie. X7 powinien kosztować około 3,5 k, jako zamiennik do Crossa jest lepszy bo ma napęd 2x zamiast 1x. Ja teraz składam nowego gravela to będę jezdził na oponach 45c, 40 są spoko na ubitym, wczoraj jak jeździłem po lesie i jest pełno piachu MTB by mnie wyprzedził bez problemu 😞 Ja będę teraz brał Continental Terra trail. Szybkie i dobre opony z fatalna jakością wykonania i kontroli jakości. Jestem nastawiony, że muszę kupić 4 opony aby trafić 2 proste, ale jak będą proste to świetny stosunek jakość cena. Expl 540 też spoko jako rower crossowy, ale spokojnie wystarczy tam dać oponę 2,2 race King i będzie latał. Najmniej to bym wsadzał 2,0 race Kinga, później będzie glopio wyglądać. Węższe opony mają niższe opory aero, ale takie same albo wyższe opory toczenia. ponizej 20 km/h nie robi Ci czy masz 2,2 czy 1,7 cala. Opory z opon jeśli chodzi o powietrze czuć jak masz już sportową pozycję i jeździsz szybciej. Odnośnik do komentarza
Greg29 Opublikowano 20 godzin temu Udostępnij Opublikowano 20 godzin temu Z crossów to ostatnio widziałem Polygon Heist X7, który na papierze wygląda całkiem nieźle chociaż ma napęd 1x11, lepszy byłby jakiś 2xx. Co prawda korba jest w rozmiarze 36T i maksymalnie wchodzi 38T, więc nie jest najgorzej. Ma sztywne osie (przynajmniej z tyłu), jakiś tam niby powietrzny amor, opony 45c Odnośnik do komentarza
trivet Opublikowano 11 godzin temu Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu Skłaniam się już w ostateczności na ten X7 teraz w cenie 3600 zł, albo X8 w cenie 3000 zł.Mam 178 cm wzrostu waga 82 kg. Jakieś różnice przemawiające za którymś z tych modeli. W teorii X8 powinien być modelem wyższym?Wysłane z mojego Pixel 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 3 godziny temu Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Z grubsza rzecz biorąc raczej parametry pod L, czyli M19 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się