jajacek Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Z tym że 52. Zdawało mi się że 56 Za samą ramę Specialized Tarmac SL6 Expert po długich targach zapłaciłem 5250 Odnośnik do komentarza
AdrianoPL Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Tego co wrzuciłeś widziałem, na FB i OLX. Nie ma tego typu rowerów godnych uwagi. Znalazłem takie coś na szczekach https://m.olx.pl/d/oferta/s-works-specialized-szosa-karbon-roz-56-po-pelnym-serwisie-CID767-ID10OK0X.html?reason=hp|observed https://m.olx.pl/d/oferta/specialized-tarmac-sport-56-CID767-ID10FG6u.html?reason=hp|observed Są też na tarczach, przewyższają trochę mój budżet ale szczerze to ja tych rowerów speca nie ogarniam, nie wiem czy to oryginalne ramy czy jakieś malowańce z chin. Nie wiem też jakie to grupy napędowe rocznikowo itp, odkąd zacząłem interesować się rowerami na te najwyższe grupy nigdy nie patrzyłem. https://m.olx.pl/d/oferta/s-works-tarmac-sl-5-dura-di2-disc-roval-56-zadbany-CID767-ID10q74L.html?reason=hp|observed https://m.olx.pl/d/oferta/rower-specialized-s-works-tarmac-disc-dura-ace-di2-56cm-CID767-IDRZW7f.html?reason=hp|observed I jeszcze takie coś ale duży blat chyba wyjechały już. https://m.olx.pl/d/oferta/rower-specialized-tarmac-sl6-sport-disc-ultegra-dandy-horse-CID767-ID110APu.html?reason=hp|observed Sorki że aż 5 wrzuciłem ale jak coś podpowiesz to przynajmniej będę wiedział czego mniej więcej szukać i oczekiwać. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Pierwsze 4 to model SL5. Produkowane od 2015 do 2019. SL6 od 2019 Tu masz więcej info: The history of the Specialized Tarmac — every version of Specialized's 'one bike to rule them all' from 2003-2023 | road.cc Grupy mechaniczne od najwyższych: DuraAce Ultegra 105 Tiagra Grupy elektryczne: DuraAce Di2 Ultegra Di2 i od niedawna 105 Di2 Odnośnik do komentarza
AdrianoPL Opublikowano 15 Lipca Udostępnij Opublikowano 15 Lipca Spoko, dzięki za tą stronę. Odnośnik do komentarza
liverpoolczyk02 Opublikowano 29 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia Mogę sprzedać kolejną ciekawostkę odnośnie Sensy Romagna, żeby inni byli mądrzejsi. Ogólnie walki o pozycję ciąg dalszy. Zastosowałem krótszy i wyższy wspornik, ale przekonałem się na własnym przykładzie, że w szosie 90 mm i 10 stopni wznosu to nie jest dobre rozwiązanie. Jakoś tam jednak upośledza prowadzenie roweru. Oryginalnie była fajka 105 mm z łagodnym wznosem, i jak się popedałowało i chowało, żeby odpocząć, to było przyjemne uczucie roweru ciągnącego do przodu. Stabilność też ucierpiała. Więc musi być bardziej płaski, a długość zostanie. Czyli kolejny mostek trzeba kupić Może to też pokłosie geometrii, bo na YouTubie typ mówi, że Sensa ma dość sportową pozycję. Z pozytywnych aspektów, to się rozkręciłem i z marszu potrafię przejechać 60+ km. Przyszłościowo dokupię rękawiczki żelowe, inne siodło i kiedyś oponki zwijane 28mm, może będzie jeszcze lepiej. Nie ma źle 🙂 Wśród lokalnych użytkowników widziałem 2 inne Sensy, ale na 105-tce i tarczówkach. Ludzie wolą dopłacić. Zastanawiam się też, czy nie zrobić zdjęcia, żebyście ocenili pozycję, bo niepokoi mnie, że chwytając za klamki hamulcowe od góry, czuję się wyciągnięty. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się