ozzmozz Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja Sid z bikestacji ma tłumik Rush, a nie Charger. Odnośnik do komentarza
ggrzrzegorz Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja 4 godziny temu, ozzmozz napisał(a): Sid z bikestacji ma tłumik Rush, a nie Charger. A który jest lepszy? Zamówiłem ten z bikestacji i nie wiem czy odbierać jak to jakaś lipa ma być...🤔 Odnośnik do komentarza
ggrzrzegorz Opublikowano 21 Maja Udostępnij Opublikowano 21 Maja "Up, cyklicznie serwisuję trochę tych tłumików i z moich spostrzeżeń wynika, że wymagają trochę większej atencji niż Chargery. Mają jednak w porównaniu z nimi dużą zaletę - w Rush właściwie nie ma co się zepsuć poza uszczelkami, które wszystkie są wymienne. Chargerów przyjeżdża do mnie bez porównania więcej, ale "grubszych" awarii - niemożliwych czy nieopłacalnych do usunięcia jest w nich jednak sporo. Rush szybko się zapowietrza i trzeba często do niego zaglądać, ale ostatnio dorobiłem trochę inne uszczelki we własnym zakresie i testujemy jeden egzemplarz" To cytat z innego forum ,wynika z niego że te rush są mniej problematyczne niż charger, przynajmniej okiem serwisanta Odnośnik do komentarza
mareckiabc Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Mój chisel 2021, który użytkuję 2 lata doczekał się odświeżenia i zmiany większości gratów. Wszystko z wyjątkiem sztycy, siodełka, mostka, kierownicy co kiedyś też pójdzie do zmiany. Z początkowej wagi z pedałami, które ważą 530 gram było 12.900 gram w rozmiarze L. Po zmianie gratów także z pedałami 10.900 gram więc 2 kg mniej. A bez pedałów rowerek waży 10.400. Myślę, że jest szansa zejść o 400 gram. Opony wagowo też średnio bo 610 gram sztuka. Odnośnik do komentarza
Bonnum Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Wow! Aż 2 kg? Napisz proszę dokładnie co wymieniłeś, z czego i na co + jaki był tego koszt. Chętnie zająłbym 2kg ze swojego roweru, tym bardziej że będzie to łatwiejsze niż w przypadku już dość lekkiego chisela Odnośnik do komentarza
mareckiabc Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Obręcze DT Swiss XR391 - 2000 zł, Amortyzator Fox Factory 32 Kashima 2000 zł . Manetka przerzutki tył XTR 230 zł, przerzutka XT 260 zł, hamulce XT 620 zł, tarcze mt800 XT coś ok po 100 zł, kaseta slx 240 zł, manetka blokady DT Swiss L2 250 zł. Dętki TPU po 26 zł, łańcuch XT 105 zł, support XT 65 zł, korba XT 340 zł, zębatka przód 45 zł. Tak chyba z grubsza. Serie tam gdzie XT 8100, SLX 7100 i manetka 9100. Odnośnik do komentarza
Bonnum Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja 4 minuty temu, mareckiabc napisał(a): Obręcze DT Swiss XR391 - 2000 zł, Amortyzator Fox Factory 32 Kashima 2000 zł . Manetka przerzutki tył XTR 230 zł, przerzutka XT 260 zł, hamulce XT 620 zł, tarcze mt800 XT coś ok po 100 zł, kaseta slx 240 zł, manetka blokady DT Swiss L2 250 zł. Dętki TPU po 26 zł, łańcuch XT 105 zł, support XT 65 zł, korba XT 340 zł, zębatka przód 45 zł. Tak chyba z grubsza. Serie tam gdzie XT 8100, SLX 7100 i manetka 9100. Dzięki! To są ceny za nowe czy używane podzespoły? Ok, już widzę że używane. Jak Ci się udało je dostać w takich cenach? Wiesz może ile wagi zyskałeś na każdej z części? Odnośnik do komentarza
mareckiabc Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja To są wszystkie nowe komponenty. Stare zostały opony, rama, sztyca, kierownica, mostek, chwyty. Odnośnik do komentarza
Bonnum Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja 12 minut temu, mareckiabc napisał(a): To są wszystkie nowe komponenty. Stare zostały opony, rama, sztyca, kierownica, mostek, chwyty. nowe? gdzie są takie ceny? Masz jakiś link do sklepu? Odnośnik do komentarza
mareckiabc Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Wszystko kompletowane zimą kiedy ceny są nizsze, szukanie wyprzedaży, black friday, sporo z zagranicznych sklepów i coś tam z ali więc jest tego sporo. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Ja zmieniłem w moim Epicu z 2017 napęd z 2x na 1. Zdjąłem lewą manetkę i przednią przerzutkę. Ubyło 300 gramów. Ale muszę poważyć bez gratów, bo na razie waży 11 z małym groszem z pedałami, koszykami i ciężką podsiodłówką. Dobre ceny są w Bikestacji i niemieckim Bike Discount. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja Poważyłem, 10,7 kg z: pedałami XT - 340 gramów 2 x koszyki Spec ZeeCage - 90 gramów Swat Box - pojęcia nie mam ile waży a nie chce mi się demontować. 100 gramów to raczej niewyjęte. Uchwyt alu do Garmina - pewnie ze 30 gramów Wychodzi że 10 kg jeszcze nie złamałem 🙂 Muszę popracować 🙂 Odnośnik do komentarza
smokey01 Opublikowano 28 Maja Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2 godziny temu, mareckiabc napisał(a): Obręcze DT Swiss XR391 - 2000 zł, Amortyzator Fox Factory 32 Kashima 2000 zł . Manetka przerzutki tył XTR 230 zł, przerzutka XT 260 zł, hamulce XT 620 zł, tarcze mt800 XT coś ok po 100 zł, kaseta slx 240 zł, manetka blokady DT Swiss L2 250 zł. Dętki TPU po 26 zł, łańcuch XT 105 zł, support XT 65 zł, korba XT 340 zł, zębatka przód 45 zł. Tak chyba z grubsza. Serie tam gdzie XT 8100, SLX 7100 i manetka 9100. To tak z grubsza 3000zł za kilogram mniej. Minus ewentualna odsprzedaż starych części. Czy to ma sens to każdy musi sobie sam odpowiedzieć 😉 Odnośnik do komentarza
Rot Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja 4 godziny temu, mareckiabc napisał(a): Mój chisel 2021, który użytkuję 2 lata doczekał się odświeżenia i zmiany większości gratów. Wszystko z wyjątkiem sztycy, siodełka, mostka, kierownicy co kiedyś też pójdzie do zmiany. Z początkowej wagi z pedałami, które ważą 530 gram było 12.900 gram w rozmiarze L. Po zmianie gratów także z pedałami 10.900 gram więc 2 kg mniej. A bez pedałów rowerek waży 10.400. Myślę, że jest szansa zejść o 400 gram. Opony wagowo też średnio bo 610 gram sztuka. Wygląda zjawiskowo, szczególnie w tym kolorze. Odnośnik do komentarza
mareckiabc Opublikowano 29 Maja Udostępnij Opublikowano 29 Maja 5 godzin temu, smokey01 napisał(a): To tak z grubsza 3000zł za kilogram mniej. Minus ewentualna odsprzedaż starych części. Czy to ma sens to każdy musi sobie sam odpowiedzieć 😉 Celem nie było zbijanie wagi tylko w głównej mierze wymiana zużytego średniej klasy osprzętu na lepsze. A że aż tyle schudł to bardzo cieszy. Większość pewnie pójdzie w kosz. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się