Skocz do zawartości

Który Rockrider MTB EXPL?


Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, APZ napisał(a):

A propos pożyczania: zmieszczę się w to M, mając 177 wzrostu i 80 cm przekroku i będzie w miarę wygodnie? ? 

Jeśli jest tam sztyca 40 cm, to będzie na styk, jeśli 35 cm to aby pożyczać będziesz musiał dać sztycę 40 cm. Ja mając 176 i 83 cm w nodze jeżdżę na M ze sztycą wysuniętą jakieś 3 cm powyżej teoretycznego ogranicznika. Specjalnie się tym nie przejmuje, bo ważę poniżej 70 kg a spotykam kolarzy co ważą po 120 na tych rowerach z maksymalnie wyciągniętą sztycą, więc u mnie pomimo większej dźwigni siła i tak działa tam dużo mniejsza. 

Odnośnik do komentarza

Rower odebrany. Przejechałem kilka km wokół Decathlonu i nawet zmieściłem się na tej maszynie. 
Pierwsze wrażenia dobre, oprócz hamulców. Ale dla rekreacji kobiecej - chyba dadzą radę. Dec wydaje rowery z lampkami i dzwonkiem, w słabej wersji jakościowej, chyba tylko "dla policjanta". RR ma sprytny uchwyt dla kluczy dwóch kluczy imbusowych. 
Mostek od ręki przestawiliśmy w serwisie w Decathlonie na pozycję plusową. Wygląda na to, że żonie jest/będzie wygodnie. Niebawem test w terenie. ? 

20230523_124340.jpg

20230523_124625.jpg

20230523_124647.jpg

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Pepe75 napisał(a):

Kolor świetny ?

Fakt. Potwierdzam - kolor ładny.  
Informacja dla analityków: rower na ramie M, z platformami fabrycznymi, z pustym bidonem, koszykiem regulowanym, z linką zabezpieczającą (na chwilę, ?), z uchwytem na telefon, z dętkami, lampkami (zalecenie z Decathlonu - "Po wyczerpaniu baterii, proszę wyrzucić te lampki"), z kierownicą i siedzeniem w wersji damskiej, dzwonkiem - waży około 14 kg.

20230523_154310.jpg

20230523_154325.jpg

Odnośnik do komentarza

Jeszcze nie wiem co im jest, ale zacytowałem pracownika z Decathlonu. ? 
Jako lampki sygnalizacyjne, pozycyjne, aby było Cię widać, pewnie są ok. Ale do jazdy w ciemności, szybszej - zapewne za słabe. Zwłaszcza przednia. Może nie będą szczelne? A może jednak wytrzymają długo i będą służyły? Czas pokaże. Testujmy...

Odnośnik do komentarza

@ozzmozz Proszę bardzo. Ta podkładka z dziubkiem ma chyba wypustkę, która ma wejść w odpowiednią szczelinę mostka. Uwaga: po założeniu mostka na rurę sterową najpierw z czuciem dokręć śrubę pionową, a potem śruby mostka, nie odwrotnie (dociskając naprzemiennie 4 śrubki mostka). Niech mnie uzupełnią lub skorygują forumowi mechanicy.  Fotki do góry nogami, więc je odwróć. ?

20230525_084807.jpg

20230525_084758.jpg

20230525_084748.jpg

20230525_084721.jpg

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ozzmozz napisał(a):

@APZ dziękuję pięknie. Wiem już mniej więcej o co chodzi. Po pracy będę kombinował, bo lekko wyżej kierownica powinna mi dać więcej wygody i może dłonie przestaną drętwieć? Zobaczymy. Dzięki jeszcze raz.

W innym wątku o expl540 dałem linki do ergonomicznie giętej kierownicy i gripów. Podniesienie kierownicy nie zmieni kąta dłoni zaciśniętej na chwycie w stosunku do przedramienia. Prawdopodobnie pomoże pochylenie się nad kierownicą + łokcie na zewnątrz lub ergonomiczna kierownica. Może być też, że kierownica jest za szeroka. Mi po kilku latach jazdy na baranku trochę dziwnie się jeździ z tak szeroko rozstawionymi rękoma ? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...