jajacek Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Na filmie widać jak koło się połamało jak z tektury. Firma Lemonbike oferuje gwarancję "Protection", która jest nic nie warta i odmówiła uznania jej użytkownikowi. I nie jest pierwszy raz o jakim słyszałem. https://www.youtube.com/watch?v=c22251Y_4bk Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Nie wiem jakie koło by to wytrzymało Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 25 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Na przykład takie: https://www.youtube.com/watch?v=VfjjiHGuHoc Odnośnik do komentarza
Oskarr Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Sunringle duroc z rockrider xc 100 wytrzymują u mnie takie skoki, podobnie mavic crossmax . Miałem kupić te evanlite ale wybór padł w końcu na lekkie koła aluminiowe, widać, że dobra decyzja ? Odnośnik do komentarza
liftlodz Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Amelinium to amelinium co by o tym nie mówić. Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 25 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 No ja też do karbonów w MTB się nie przymierzam. Musiałyby być Reserve lub Enve czyli takie co faktycznie mają 100% crash protection. Jak wpadnie jakiś cash to kupię lekkie Newmeny alu. A Oskar jakie kupiłeś od Fitwheels? Odnośnik do komentarza
mike21 Opublikowano 25 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Oooo... i mit chińskiego, dobrego carbonu prysł jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Chiński węgiel jest atrakcyjny cenowo, czasami nieźle nawet wygląda ale powtarzalność jest żadna, a w przypadku ram dostajemy produkty totalnie przypadkowe. Niedawno składałem krótką serię rowerów na chińskich ramach z tzw. "pewnego źródła" - pomijam kwestię konieczności pofrezowania główki czy podsiodłówki pod odpowiedni wymiar bo to praktycznie standard. Ramy mają przypadkowe wręcz charakterystyki elastyczności - jedna gnie się na boki a jest sztywna jak się skacze na pedałach, druga - niby identyczna zachowuje się zupełnie odwrotnie ;). Wygląda na to, że wszystkie te formatki wycięte z maty węglowej zostały ułożone wg. widzimisię danego chińczyka i dopchnięte kolanem - czyli metodą na "je..ł pies". Odnośnik do komentarza
jajacek Opublikowano 25 Października 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2022 Ja mam doświadczenie tylko z jedną ramą. Torówka z Ali. Na poziom junior młodszy czy amator była dobra. Z tym że po jakimś czasie wyrabia się podsiodłówka i jej jarzma a że są niestandardowe trudno dokupić. Przesiadka na karbonową torówkę Fuji była według mojego młodego odczuwalna. Co do kół to na szosie jeździ ich mnóstwo. Natomiast ci co wiedzą to się orientują że zastosowane żywice są niskiej jakości i jeśli są to koła obręczowe to często się w góry nie nadają bo punkt topnienia karbonu w nich jest bardzo niski. Tu dobry test: https://cyclingcollege.com/index.php/2020/05/17/lab-test-a-comparison-test-on-the-brake-performance-of-the-carbon-wheels/ Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się