Skocz do zawartości

Problem z dostępnością i pomysl na złożenie roweru.


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, 

Naszedł ten dzień i postanowiłem dołączyć do grona osób poruszających się na rowerach szosowych. 

Założenia: jazda po niemieckich asfaltach bo mieszkam w Niemczech przy granicy w weekendy tylko. Ile wlezie. Cel kardio;) 

Przeczytałem sporo postów również i tutaj i powstał mały problem. Nawet kiedy już coś wybrałem i chciałem na tym usiąść to praktycznie dostępność rowerów nie isnieje. Jestem z okolic Szczecina. 

Druga sprawa że mogę poczekać ale jak czytam wypowiedzi np Pana jajacek to zastanawiam się czy nie od razu zacząć od składania od zera. Ma to swoje zalety np porządne koła i inne ważne komponenty. Co do rany fajnie by było gdyby była z karbonu ale nie musi. Osprzęt 105 wydaje się jest w moim zabiegu. Kiedyś składałem komputery dla graczy i nie wyobrażam sobie żebym kupił gotowca ?

Poza tym jestem po szkole samochodowej więc coś tam z manula zostało. 

44 lata 

185 cm

Waga za duza

I teraz do rzeczy: czy możecie wskazać mi osobę lub miejsce stronę przy pomocy której będę mógł to osiągnąć? Wydawanie pieniędzy na rowej np za 5-8 tys gdzie należy wymienić przy mojej wadze ponad 100kg od razu koła to jest dla mnie marnotrawstwo. Z drugiej strony nie ma czegoś takiego jak ceny wyprzedażowe teraz. Dzwoniłem do wielu sklepów.

Może pomysł na dobrą ramę np ze speca plus tańszy osprzęt (tiagra) i dobre koła będzie lepszym rozwiązaniem i ewentualny upgrade w przyszłości? Jazda w zimę byłaby możliwa przy endurance czy może lepiej uderzyć w gravela? 

Ktoś pomoże? 

Karol 

 

 

Odnośnik do komentarza